Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  Explorers en Wilde Vaart  

Gezocht: BungeeKoord

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Meer in Luxemburg Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Gezocht: Hike voor Explorers  

Jacalaa

Provincie Netherlands
Jacalaa heeft 56 posts gemaakt 56
Gepost op 14 mei 2014 :  09:30:52  Bekijk Jacalaa's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacalaa een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Jacalaa met een citaat [quote]
Hallo waterwerkers,

Ik ben opzoek naar een bungeekoord om mee te bungeeroeien

Heeft/Weet iemand in de buurt van Vlaaridingen waar ik een bungeekoord kan overnemen of lenen?

En anders van wat voor materiaal een bungeekoord gemaakt is?

Hoor het graag!

Jacalaa's sig
Er is altijd wel tijd voor gekkigheid!

Sander_Kaa

Sander_Kaa heeft 286 posts gemaakt 286
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sander_Kaa aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 mei 2014 -  11:29:18  Bekijk Sander_Kaa's persoonlijke forum pagina  Stuur Sander_Kaa een forum prive bericht  Bezoek Sander_Kaa's eigen webpagina Beantwoord deze post van Sander_Kaa met citaat [quote]
Zelf maken van oude binnenbanden van fietsen. Eventueel dubbel uitvoeren als je bang bent dat deze breekt of scheurt. Ventielen snij ik er altijd uit ivm veiligheid. Even langs wat fietsenmakers gaan en de magische woorden scouting, vrijwilliger en kinderen uitspreken.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 mei 2014 -  13:38:36  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Oude banden is inderdaad de meest eenvoudige methode.
Ik(plus 20 knoopgekken) heb er ooit eentje van 3600 (of zo)elastiekjes gemaakt.
9 snoeren maken door de elastiekjes aan elkaar te koppelen,en deze 3x3 op de touwbaan zetten en er een touw van draaien.
Werkte best goed.Een heftruck maakt een aardige stuiter toen hij de rek wilde testen.Hij is in Hamburg in een havenmuseum te bewonderen.Niet de meest makkelijke klus..

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

PiPo

Stad Made
Provincie/Land Netherlands
PiPo heeft 2335 posts gemaakt 2335
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door PiPo aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 mei 2014 -  11:37:12  Bekijk PiPo's persoonlijke forum pagina  Stuur PiPo een forum prive bericht  Bezoek PiPo's eigen webpagina  Klik om te kijken wat PiPo's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van PiPo Beantwoord deze post van PiPo met citaat [quote]
Ik zou oude autobanden adviseren. Een stuk steviger dan fietsbanden. Onze bungeerun gaat al decennia's mee!

We hebben overigens ook een keer een tractorband gehad; Die was wat minder succesvol

PiPo's sig
Ik wilde hier nog iets leuks neerzetten maar ik had al op 'Submit' geklikt...

praeses

praeses heeft 1947 posts gemaakt 1947
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 mei 2014 -  12:37:47  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Ik ben landrot dus heb deze briljante vraag:
what the fok is een bungeekoord?!?

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass en daarom: wees realist; ga voor het onmogelijke.

DjBalk

Stad Sassenheim
Provincie/Land Zuid-Holland
DjBalk heeft 196 posts gemaakt 196
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door DjBalk aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 mei 2014 -  12:43:50  Bekijk DjBalk's persoonlijke forum pagina  Stuur DjBalk een forum prive bericht  Bezoek DjBalk's eigen webpagina Beantwoord deze post van DjBalk met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door praeses

Ik ben landrot dus

Eh... landrotten doen niet aan Google? ;-)

https://www.google.nl/search?q=bungeekoord&rlz=1C1LENP_enNL574NL574&oq=bungeekoord&aqs=chrome..69i57j0l3.2751j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
wouter heeft 4839 posts gemaakt 4839
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 mei 2014 -  18:40:45  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van wouter met citaat [quote]
Autobanden is inderdaad stukken verstandiger dan fietsbanden. Dat knappen en het ventiel tegen m'n arm leverde de laatste keer een mooie wond op

wouter's sig
Laat je kleren niet al te vies worden.
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

Tursiops

Tursiops heeft 616 posts gemaakt 616
15 mei 2014 -  21:40:33 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Tursiops aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 mei 2014 -  21:38:24  Bekijk Tursiops's persoonlijke forum pagina  Stuur Tursiops een forum prive bericht Beantwoord deze post van Tursiops met citaat [quote]
De Vlaardingse zeekadetten hebben vorig jaar gebungeeroeit tijdens het Vlaardingse loggerfestival. Ik meen dat ze daar een flexibele sleepkabel voor gebruikten zoals die normaal bij het slepen van auto's werden gebruikt. Anders gewoon eens daar informeren?

Lijkt me redelijk dichtbij:

Bungeeroeien SP in Vlaardingen

Bungeeroeien tijdens Vlaardings loggerfestival

De zeekadetten deden dit eigenlijk om het bungeeroeien uit te proberen voor de Schiedamse Brandersfeesten waar de scoutinggroepen en de zeekadetten dit samen organiseren. Hierbij was er echter wel een roeispaan gebroken.

Bekijk het onderwerp: Meer in Luxemburg Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Gezocht: Hike voor Explorers  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg