Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  Explorers en Wilde Vaart  

Meer in Luxemburg

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Waar gaat het zomerkamp heen in 2013? Of 2014? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Gezocht: BungeeKoord  

Jasper
Een nieuw scoutingbegin.

Stad Den Haag
Provincie Zuid-Holland
Jasper heeft 3210 posts gemaakt 3210
Gepost op 03 juli 2014 :  15:37:14  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht  Bezoek Jasper's eigen website  Beantwoord deze post van Jasper met een citaat [quote]
WIj gaan dit jaar naar Wiltz met de Explorers.

Uit het verleden weet ik dat er een groot meer was met middenin een eilandje.

Weet iemand wat ik bedoel en nog beter waar het ligt?

Jasper's sig
https://www.facebook.com/jscoolen

chefjohn

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
chefjohn heeft 709 posts gemaakt 709
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 juli 2014 -  17:52:36  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
misschien ff zoeken op google earth?

Jasper
Een nieuw scoutingbegin.

Stad Den Haag
Provincie/Land Zuid-Holland
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jasper aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 juli 2014 -  13:51:34  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht  Bezoek Jasper's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jasper met citaat [quote]
We hebben ons rot gezocht, maar kunnen het meer niet meer vinden.

Jasper's sig

Marinus

Marinus heeft 22 posts gemaakt 22
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Marinus aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 juli 2014 -  14:58:38  Bekijk Marinus's persoonlijke forum pagina  Stuur Marinus een forum prive bericht Beantwoord deze post van Marinus met citaat [quote]
Gokje, Stuwmeer bij Esch sur sûre

Jasper
Een nieuw scoutingbegin.

Stad Den Haag
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jasper aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 juli 2014 -  17:08:33  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht  Bezoek Jasper's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jasper met citaat [quote]
Volgens mij is dat het niet, tenminste ik kan op googlemaps niet vinden of er eiland in het midden is. Maar het is op zich wel een hele goede optie om te gaan zwemmen.

Bedankt.

Jasper's sig

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
wouter heeft 4839 posts gemaakt 4839
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 juli 2014 -  20:38:40  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van wouter met citaat [quote]
Bij dat stuwmeer kan je prima zwemmen inderdaad. Het zwembad bij camping Kaul is ook wel aardig en zo te zien redelijk betaalbaar
http://kaul.wiltz.lu/nos-tarifs-2014-2/

wouter's sig
Laat je kleren niet al te vies worden.
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 juli 2014 -  20:39:05  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van wouter met citaat [quote]
Vond Wiltz overigens wel duur geworden om te kamperen. Was voor mij een reden om verder te kijken.

wouter's sig
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

Jasper
Een nieuw scoutingbegin.

Stad Den Haag
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jasper aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 juli 2014 -  22:14:28  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht  Bezoek Jasper's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jasper met citaat [quote]
Ja klopt is inderdaad duur geworden. Vooral het huren van piohout.
Maar ik ben tijdens het kamp als enige leiding, met 7 onervaren explorers, dus is het wel fijn om niet helemaal op een onbekende plek te komen.
Gelukkig wel hulp van mijn vrouw die er ook al eens eerder is geweest.

Jasper's sig

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 juli 2014 -  18:40:47  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van wouter met citaat [quote]
En het blijft ook een mooie kamplocatie. Veel plezier daar!

wouter's sig

Jasper
Een nieuw scoutingbegin.

Stad Den Haag
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jasper aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 juli 2014 -  23:26:53  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht  Bezoek Jasper's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jasper met citaat [quote]
Dank je wel, voor mij ook extra speciaal, ik ga voor de laatste keer meer als leiding van een speltak.
Hierna zal ik me niet meer gaan inzetten voor een specifieke groep.
Ik wil me gaan inzetten voor activiteiten voor de regio's in de buurt.

Een beetje vluchtgedrag, maar ik zie het als een uitdaging, met vooral alle voordelen en zonder alle nadelen die het leiding geven met zich mee brengt.

Jasper's sig
  Bekijk het onderwerp: Waar gaat het zomerkamp heen in 2013? Of 2014? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Gezocht: BungeeKoord  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg