Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  Scouts  

Zomerkamp 2015

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Gezocht: draaiboek Expeditie Robinson Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Driekoningentoch  

LuukM

LuukM heeft 1 posts gemaakt 1
Gepost op 21 juli 2014 :  13:47:47  Bekijk LuukM's persoonlijke forum pagina  Stuur LuukM een forum prive bericht  Beantwoord deze post van LuukM met een citaat [quote]
Voor mijn verkenners van scouting Petrus Donders uit Sint-Michielsgestel ben ik opzoek naar een leuk terrein voor het kamp van 2015. De labelterreinen zijn natuurlijk al lang bekeken. We zoeken een terrein waar we mogen stoken en het liefst ook een HUDO mogen graven. We zoeken een terrein op maximaal 60 km van Sint-Michielsgestel. Graag hoor ik of jullie leuke ideeen hebben

FrankK

FrankK heeft 7 posts gemaakt 7
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door FrankK aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 september 2014 -  19:42:35  Bekijk FrankK's persoonlijke forum pagina  Stuur FrankK een forum prive bericht Beantwoord deze post van FrankK met citaat [quote]
In Alphen (NB) zijn wat terreinen vlakbij 't Zand: https://www.google.nl/maps/place/5131+'t+Zand/@51.494413,4.957554,15z Voor zover ik weet allemaal privé eigendom.

geert h
elke week een feestje

Provincie/Land Noord-Brabant
geert h heeft 972 posts gemaakt 972
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door geert h aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 september 2014 -  21:29:27  Bekijk geert h's persoonlijke forum pagina  Stuur geert h een forum prive bericht  Bezoek geert h's eigen webpagina Beantwoord deze post van geert h met citaat [quote]
Via de accomodatiegids van Scouting Nederland kun je ook je zoekopdracht verfijnen via de filters. Het graven van een latrine behoord tot de filters: https://sol.scouting.nl/?task=ca_search

kawa4

Stad Sint Michielsgestel
Provincie/Land Noord-Brabant
kawa4 heeft 4 posts gemaakt 4
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door kawa4 aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 januari 2015 -  12:41:08  Bekijk kawa4's persoonlijke forum pagina  Stuur kawa4 een forum prive bericht Beantwoord deze post van kawa4 met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door LuukM

Voor mijn verkenners van scouting Petrus Donders uit Sint-Michielsgestel ben ik opzoek naar een leuk terrein voor het kamp van 2015. De labelterreinen zijn natuurlijk al lang bekeken. We zoeken een terrein waar we mogen stoken en het liefst ook een HUDO mogen graven. We zoeken een terrein op maximaal 60 km van Sint-Michielsgestel. Graag hoor ik of jullie leuke ideeen hebben

stiphout, heeft een "gratis"( 17 euro vergunningskosten)
terrein, je mag er stoken, en een hudo graven.
best een leuk terrein ( wij gaan er zeker nog een keer terug)
dit jaar gaan wij naar de Lilsebergen, ( achter turnhout)
kosten 1.10 pppn
graven hudo en stoken mag, water is beschikbaar en je hebt er ook stroom

kamp terrein ligt langs een zandafgraving waar ze een zwemstrand van gemaakt hebben, hier mag je ook elke dag gratis op.

richardjager
EX EM RA71

Stad landgraaf
Provincie/Land Limburg
richardjager heeft 1126 posts gemaakt 1126
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door richardjager aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 februari 2015 -  10:17:30  Bekijk richardjager's persoonlijke forum pagina  Stuur richardjager een forum prive bericht  Bezoek richardjager's eigen webpagina  Klik om te kijken wat richardjager's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van richardjager met citaat [quote]
anders kijk eens op de site van de Hopper in belgie ook mooie terreinen niet ver van de grens

richardjager's sig
Life is a B#tch en than you marry 1

richardjager
EX EM RA71

Stad landgraaf
Provincie/Land Limburg
richardjager heeft 1126 posts gemaakt 1126
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door richardjager aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 februari 2015 -  10:17:37  Bekijk richardjager's persoonlijke forum pagina  Stuur richardjager een forum prive bericht  Bezoek richardjager's eigen webpagina  Klik om te kijken wat richardjager's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van richardjager met citaat [quote]
anders kijk eens op de site van de Hopper in belgie ook mooie terreinen niet ver van de grens

richardjager's sig
Life is a B#tch en than you marry 1
  Bekijk het onderwerp: Gezocht: draaiboek Expeditie Robinson Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Driekoningentoch  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg