Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  DWEK  

HELP! Logo Kabouters (oud logo)

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Bakstekens Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Asterix en Obelix  

Anne Lindeloof

Stad St. Willebrord
Provincie Netherlands
Anne Lindeloof heeft 3 posts gemaakt 3
Gepost op 22 juli 2014 :  17:06:39  Bekijk Anne Lindeloof's persoonlijke forum pagina  Stuur Anne Lindeloof een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Anne Lindeloof met een citaat [quote]
Hallo allemaal,

Ik ben zeer dringend op zoek naar het oude kabouterlogo (wat er dus was voor dat wij officieel welpen gingen heten en het logo aangepast werd)welke ik kan uitvergroten om ergens op te drukken. Wij hebben ze niet meer in bezit maar zijn er heel dringend naar op zoek. Ik heb zelfs al een mail naar Scouting NL gestuurd en zij kunnen mij ook niet helpen...

Ik zou er heel blij mee zijn als iemand mij kan helpen aan het logo wat ik kan uitvergroten zonder dat het korrelig word.

Bedankt alvast!!

fritskroon

Stad Assendelft
Provincie/Land Netherlands
fritskroon heeft 300 posts gemaakt 300
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door fritskroon aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 juli 2014 -  15:10:52  Bekijk fritskroon's persoonlijke forum pagina  Stuur fritskroon een forum prive bericht  Bezoek fritskroon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat fritskroon's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van fritskroon met citaat [quote]
Hoi Anne,

Op deze site staan ze nog:
http://www.scoutnet.nl/~ulft/scout/scout04.htm

Een beetje handig met Photoshop en je kan deze omzetten naar een Vectorbestand en daarna uitvergroten.

Succes

fritskroon's sig
The best thing about a boolean is even if you are wrong, you are only off by a bit.
http://www.scoutingassendelft.nl ; PD1HSS

Anne Lindeloof

Stad St. Willebrord
Provincie/Land Netherlands
Anne Lindeloof heeft 3 posts gemaakt 3
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Anne Lindeloof aan de moderator van dit forum. Gepost op 29 juli 2014 -  08:57:13  Bekijk Anne Lindeloof's persoonlijke forum pagina  Stuur Anne Lindeloof een forum prive bericht Beantwoord deze post van Anne Lindeloof met citaat [quote]
Dankjewel!!

Bekijk het onderwerp: Bakstekens Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Asterix en Obelix  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg