Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  DWEK  

Bakstekens

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Nesthoeken - bakskisten - ploegruimtes Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: HELP! Logo Kabouters (oud logo)  

Knuffeltje

Knuffeltje heeft 91 posts gemaakt 91
Gepost op 02 september 2014 :  18:49:55  Bekijk Knuffeltje's persoonlijke forum pagina  Stuur Knuffeltje een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Knuffeltje met een citaat [quote]
Begin ondertussen aardig met het handen in het haar te zitten...
We willen voor onze kinderen bakstekens maken.
Deze mogen ze zelf maken van touw.
Maar waar vinden we degelijk, heel veel proof touw in diverse kleuren? Action bekeken, Zeeman, Blokker, Hema... Ja, het breiseizoen is vollop aan de gang, maar wol is zo stuk. Het moet lang meegaan, het liefst waterproof, en ook niet al te duur. Zo vervelend dat bij de nieuwe blouzen ook nog eens er maar een heel klein dingetje aan zit waar het aan kan. Wie heeft er de gouden tip om het probleem op te lossen?

Groetjes Knuffeltje (Ja, erg lang niet geweest, sorry...)

Jaeder

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
Jaeder heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jaeder aan de moderator van dit forum. Gepost op 02 september 2014 -  21:42:31  Bekijk Jaeder's persoonlijke forum pagina  Stuur Jaeder een forum prive bericht  Bezoek Jaeder's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jaeder met citaat [quote]
De kampeerwinkel heeft nog wel eens van die redelijk dunne lijn in diverse kleuren (scheerlijn of andere soorten lijnen)

Je kunt ook kijken naar gekleurde dasringen of de reguliere ploegtekens.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
03 september 2014 -  05:54:21 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 september 2014 -  05:51:41  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik lees het nu pas goed...Ik zat echt even te denken..
Wat moet je nou met bakstenen???
Ik geef hele leuke workshops.Laat ze desnoods hun eigen dasring in bakskleur maken.Een gemiddelde Welp met goeie wil kan mijn dasring in een een half uurtje max maken.
Kleurtjes touw (2mm) heb ik in overvloed
20cent per meter

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
04 september 2014 -  00:17:13 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 september 2014 -  00:16:43  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
Bakstekens???? ik weet niet eens wat dat zijn.
Is dat omdat ik een landscout ben?
Google toont mij geen plaatje.
Arg wat naar om te gaan slapen het niet wetende te zijn...
Zalig is de onwetende zeggen ze maar dat is niet zo
the Horror

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

Idefix

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
Idefix heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 september 2014 -  15:27:15  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Quidam2014

Bakstekens???? ik weet niet eens wat dat zijn.
Is dat omdat ik een landscout ben?

Knuffeltje is een waterscout zie het logo dat bij zn/haar naam staat. Je kan het ook patrouillelinten noemen,voor het land werk.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
04 september 2014 -  23:04:13 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 september 2014 -  23:03:34  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
thanks voor de uitleg wist het echt niet.

maar wat valt daar aan te knopen?

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

Idefix

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
Idefix heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 september 2014 -  18:08:02  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Dat kleine lusje daar zit een knoop in, maar je hebt ze op allerlei manieren......

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"
  Bekijk het onderwerp: Nesthoeken - bakskisten - ploegruimtes Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: HELP! Logo Kabouters (oud logo)  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg