Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  Bevers  

Bever thema's

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Klei, maar geen over. Kampvuur? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Bevers op vrijdag middag?  

djpamm34

Stad Eindhoven
Provincie Noord-Brabant
djpamm34 heeft 140 posts gemaakt 140
Gepost op 25 september 2014 :  16:25:00  Bekijk djpamm34's persoonlijke forum pagina  Stuur djpamm34 een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van djpamm34  Beantwoord deze post van djpamm34 met een citaat [quote]
Hallo allemaal,

Ik moet een opdracht voor mijn kwalificatie doen.
Ik draai zelf welpen jongens en meisjes.Ik weet dat de bevers uit hotsjietonia komen.(ik ken de oude en de nieuwe Hotsjietonia)

Nu moet ik 5 thema's kiezen voor de bevers voor een opkomst.
En ik heb geen flauw idee wat.Voor de welpen is dit wat makkelijker.

wie weet wat leuke thema's voor de bevers

geert h
elke week een feestje

Provincie/Land Noord-Brabant
geert h heeft 972 posts gemaakt 972
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door geert h aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 september 2014 -  21:27:48  Bekijk geert h's persoonlijke forum pagina  Stuur geert h een forum prive bericht  Bezoek geert h's eigen webpagina Beantwoord deze post van geert h met citaat [quote]
Er zijn ondertussen 5 regiospelmappen met diverse thema's in het nieuwe hotsjietonia uitgebracht. Wat onderdelen uit knippen en je hebt 5 schitterende opkomsten die alle activiteitengebieden bedekken. De regiospelmappen voor komend jaar zijn afgelopen zaterdagavond op de scoutiviteit gepresenteerd, ik verwacht dat die op een korte termijn ook te downloaden zullen zijn.

Bekijk het onderwerp: Klei, maar geen over. Kampvuur? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Bevers op vrijdag middag?  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg