Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  Explorers en Wilde Vaart  

Super cool! Zelf Hunger Games spelen

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: knopen insigne/patch/badge Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Uitdagende en/of Speciale overnachtingslocatie.  

Willem de bever

Stad Ede
Provincie Gelderland
Willem de bever heeft 28 posts gemaakt 28
Aangepast
Gepost op 14 januari 2015 :  20:24:39  Bekijk Willem de bever's persoonlijke forum pagina  Stuur Willem de bever een forum prive bericht  Bezoek Willem de bever's eigen website  Beantwoord deze post van Willem de bever met een citaat [quote]
Super leuk!

Zelf je eigen Hunger Games spelen met pijl en boog met speciale larp pijlen en maskers. Op je eigen locatie en zolang als je wilt!
Set van 10 voor maar € 80,-

De eerste explorers die ze gehuurd hadden waren razend enthousiast.

www.pijlenboogede.nl

Jasper
Een nieuw scoutingbegin.

Stad Den Haag
Provincie/Land Zuid-Holland
Jasper heeft 3210 posts gemaakt 3210
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jasper aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2015 -  17:58:19  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht  Bezoek Jasper's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jasper met citaat [quote]
Is dat jouw bedrijf? Wellicht kun je wat meer erover vertellen, er zijn namelijk vreselijk veel bedrijven die dit verhuren.

Jasper's sig
https://www.facebook.com/jscoolen

PiPo

Stad Made
Provincie/Land Netherlands
PiPo heeft 2335 posts gemaakt 2335
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door PiPo aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2015 -  10:30:34  Bekijk PiPo's persoonlijke forum pagina  Stuur PiPo een forum prive bericht  Bezoek PiPo's eigen webpagina  Klik om te kijken wat PiPo's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van PiPo Beantwoord deze post van PiPo met citaat [quote]
Dit is volgens mij een innitiatief vanuit Scouting Pieter Maritz in Ede.
Zie bijv: http://www.pietermaritz.nl/wp/doolhut/lasergame/

PiPo's sig
Ik wilde hier nog iets leuks neerzetten maar ik had al op 'Submit' geklikt...

Willem de bever

Stad Ede
Provincie/Land Gelderland
Willem de bever heeft 28 posts gemaakt 28
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Willem de bever aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 januari 2015 -  21:04:17  Bekijk Willem de bever's persoonlijke forum pagina  Stuur Willem de bever een forum prive bericht  Bezoek Willem de bever's eigen webpagina Beantwoord deze post van Willem de bever met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Jasper

Is dat jouw bedrijf? Wellicht kun je wat meer erover vertellen, er zijn namelijk vreselijk veel bedrijven die dit verhuren.

Jasper,

Het concept zoals ik het aanbied heb ik in Nederland nog niet kunnen vinden. Als dat wel zo is dan hoor ik graag van je waar.

Wat is er anders?
Bij mij huur je alleen de materialen. De locatie en duur van het spel bepaald je zelf. Daarnaast bied ik het tegen een zeer lage prijs aan!

En het klopt inderdaad dat dit initiatief gestart is via mijn scouting groep De Pieter Maritz

Bekijk het onderwerp: knopen insigne/patch/badge Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Uitdagende en/of Speciale overnachtingslocatie.  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg