Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Landelijk Forum  Landelijke Raad [Open Forum]  

Stichting-Vereniging

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: LR 12-12  

praeses

praeses heeft 1944 posts gemaakt 1944
Gepost op 26 april 2016 :  13:55:31  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht  Beantwoord deze post van praeses met een citaat [quote]
Was er een tijd geleden geen hoog oplopende commotie over groepen die geen Vereniging wilden worden maar, o schande, Stichting wilden blijven?
Werd er niet in de LR gedreigd met vergaande sancties als groepen zich niet alsnog tot het Verenigingsgeloof zouden bekeren?
Veel groepen waren pissed dat ze veel kosten hadden gemaakt maar dat volhardende stichtingen ermee weg kwamen. Broedermoord dreigde.
Maar wat is er van over?
Terecht richt de LR de aandacht op de molensteen in de vorm van het nieuwe speeltje in de polder, maar het verbaast me dat wij (idd een stichting) nog niet zijn geslachtofferd.
We hebben notabene het landelijk bestuur over de vloer gehad, de regio en de juridische afdeling van SN (zeg maar de trojka).
Was dit het?
Want dan pletter ik de dossiers op het a.s. St.Jorisvuur….

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass en daarom: wees realist; ga voor het onmogelijke.

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
wouter heeft 4839 posts gemaakt 4839
27 april 2016 -  19:15:36 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2016 -  19:15:18  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van wouter met citaat [quote]
Volgens mij heeft Scouting Nederland maar weinig mogelijkheden om daar echt iets aan te doen bij de groepen. Ik verwacht dat dit een stille dood zal sterven.

wouter's sig
Laat je kleren niet al te vies worden.
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

Jaeder

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
Jaeder heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jaeder aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 april 2016 -  13:32:10  Bekijk Jaeder's persoonlijke forum pagina  Stuur Jaeder een forum prive bericht  Bezoek Jaeder's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jaeder met citaat [quote]
Zolang binnen SN de eigen regels toch niet worden gehandhaafd zou ik me daar niet heel druk over maken.

praeses

praeses heeft 1944 posts gemaakt 1944
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 mei 2016 -  12:47:43  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Agenda van de a.s. LR even bekeken;
er staat een fraai staatje met cijferwerk, 13 groepen doen niet mee en van 91 groepen is niets vernomen.
Verder geen conclusies, akties noch is het geagendeerd.
Mooi, dan pleur ik thans het ganse dossier door de shredder.
Case closed.
Wel een bijzonder slecht signaal t.a.v. het beleid op dit punt en de 'macht'van de LR.
Maar mij hoor je niet klagen!
V.w.b. dit punt dan hè....

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass en daarom: wees realist; ga voor het onmogelijke.
  Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: LR 12-12  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg