Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  BE  

Slaapzak advies

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Pionieren  

Marieke WB

Stad Groiningen
Provincie Groningen
Marieke WB heeft 2 posts gemaakt 2
Gepost op 16 november 2016 :  12:20:25  Bekijk Marieke WB's persoonlijke forum pagina  Stuur Marieke WB een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Marieke WB met een citaat [quote]
Hallo! Ik ben afgelopen weekend op kamp geweest en had het mega koud. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe slaapzak. Lastig

Ik zoek een slaapzak
- die tot -5/-8 kan (vrouw)
- licht gewicht
- mummy model

Iemand met tips?

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
16 november 2016 -  13:07:10 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 november 2016 -  13:05:48  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
hoi Marieke,

een tocht strip naast de rits is aan te raden en een vakje voor je paspoort of andere waardevolle dingen.

dit zijn twee dingen waar ik op zou letten. Oja en een compressie zak om de slaapzak in te doen.

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

Marieke WB

Stad Groiningen
Provincie/Land Groningen
Marieke WB heeft 2 posts gemaakt 2
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Marieke WB aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 november 2016 -  12:26:43  Bekijk Marieke WB's persoonlijke forum pagina  Stuur Marieke WB een forum prive bericht Beantwoord deze post van Marieke WB met citaat [quote]

Bedankt voor je reactie. Precies de slaapzak die je aanraadde heb ik twee weken geleden gebruikt met scouting kamp. Deze was te koud bij de voeten, en rond mijn heupen.

Het is een goeie voor de prijs, maar nog niet te koud dus.

Oorspronkelijk gepost door Quidam2014

hoi Marieke,

een tocht strip naast de rits is aan te raden en een vakje voor je paspoort of andere waardevolle dingen.

dit zijn twee dingen waar ik op zou letten. Oja en een compressie zak om de slaapzak in te doen.

tomvanlamoen

Stad Boxtel
Provincie/Land Noord-Brabant
tomvanlamoen heeft 581 posts gemaakt 581
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door tomvanlamoen aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 november 2016 -  17:06:08  Bekijk tomvanlamoen's persoonlijke forum pagina  Stuur tomvanlamoen een forum prive bericht  Bezoek tomvanlamoen's eigen webpagina  Klik om te kijken wat tomvanlamoen's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van tomvanlamoen Beantwoord deze post van tomvanlamoen met citaat [quote]
Je kunt er ook nog een fleece lakenzak inleggen.

tomvanlamoen's sig
groetjes,

Tom
LinkedIn: http://nl.linkedin.com/in/tomvanlamoen
Weblog: http://tomvanlamoen.wordpress.com/
Twitter: http://www.twitter.com/tomvanlamoen
Scouting Boxtel: http://www.scoutingboxtel.nl
Scoutingnieuws: http://www.scoutingnieuws.nl of http://www.twitter.com/scoutingnieuws

WilloW

Stad Arnhem
Provincie/Land Gelderland
WilloW heeft 142 posts gemaakt 142
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door WilloW aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 november 2016 -  12:40:49  Bekijk WilloW's persoonlijke forum pagina  Stuur WilloW een forum prive bericht  Bezoek WilloW's eigen webpagina Beantwoord deze post van WilloW met citaat [quote]
Jaren geleden bij de dump een defensie slaapzak gekocht (model M90).
Prima slaapzakken, heb er zelfs met -10 in geslapen.

WilloW's sig
- Je bent nog niet dronken, zolang je op de grond kan liggen, zonder iets te moeten vasthouden! -

richardjager
EX EM RA71

Stad landgraaf
Provincie/Land Limburg
richardjager heeft 1126 posts gemaakt 1126
05 december 2016 -  08:41:48 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door richardjager aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 december 2016 -  08:41:04  Bekijk richardjager's persoonlijke forum pagina  Stuur richardjager een forum prive bericht  Bezoek richardjager's eigen webpagina  Klik om te kijken wat richardjager's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van richardjager met citaat [quote]
Ik heb ook een M90 Koud heb je het er niet in. Wel 1 nadeel. Ze zijn zwaar

richardjager's sig
Life is a B#tch en than you marry 1

WilloW

Stad Arnhem
Provincie/Land Gelderland
WilloW heeft 142 posts gemaakt 142
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door WilloW aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 december 2016 -  19:19:24  Bekijk WilloW's persoonlijke forum pagina  Stuur WilloW een forum prive bericht  Bezoek WilloW's eigen webpagina Beantwoord deze post van WilloW met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door richardjager

Ik heb ook een M90 Koud heb je het er niet in. Wel 1 nadeel. Ze zijn zwaar

Klopt, maar dat 'weegt' niet af tegenover de voordelen

Buiten het feit dat deze slaapzak lekker warm is, is deze ook nog eens wind en waterdicht door de Gore-Tex hoes.

Het is inderdaad geen slaapzak om te gebruiken tijdens een kamp waarbij je moet lopen met je bagage.

WilloW's sig
- Je bent nog niet dronken, zolang je op de grond kan liggen, zonder iets te moeten vasthouden! -
  Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Pionieren  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg