Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Activiteiten  HIT  

HIT 2017 wie gaat er mee?

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Inschrijving HIT 2013 geopend  

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
Aangepast
Gepost op 14 januari 2017 :  18:21:39  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Quidam2014 met een citaat [quote]
Enquête vraag:
HIT 2017 wie gaat er mee?

https://hit.scouting.nl/

Keuzes:

Ja ik ga mee doen
Ja ik ga mee doen als staf
Nee niet dit jaar
Nee al een keer gedaan
Ik weet het nog niet

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

~Anniek

Stad De Meern
Provincie/Land Utrecht
~Anniek heeft 7 posts gemaakt 7
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ~Anniek aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 januari 2017 -  16:00:48  Bekijk ~Anniek's persoonlijke forum pagina  Stuur ~Anniek een forum prive bericht  Bezoek ~Anniek's eigen webpagina Beantwoord deze post van ~Anniek met citaat [quote]
En naar welke HIT's gaan jullie? Ik ga met een vriendin naar Money Talks in Baarn!

~Anniek's sig
Friends are like a box of chocolates, if you eat them, they die!

Sophia

Stad Delft
Provincie/Land Zuid-Holland
Sophia heeft 584 posts gemaakt 584
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sophia aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 januari 2017 -  00:27:57  Bekijk Sophia's persoonlijke forum pagina  Stuur Sophia een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sophia met citaat [quote]
We gaan met drie personen naar Bouwen en Bikken te Harderwijk.

Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Inschrijving HIT 2013 geopend  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg