Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Huiskamer  Huiskamer, Hobby, Thuis, School, Studie en Werk  

Trump een goede padvinder?

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: op een Natuur gebied stemmen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Trump of Hillary  

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
Aangepast
Gepost op 16 januari 2017 :  19:10:35  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Quidam2014 met een citaat [quote]
Enquête vraag:
Trump een goede padvinder?

Keuzes:

Ja
Misschien
Nee
ik weet het nog niet

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

chefjohn

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
chefjohn heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 januari 2017 -  19:24:09  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Wat wil je met deze poll bereiken?? Ik begin al dat gezeur over Trump al aardig beu te worden, of je het met Trump eens bent of niet, hij is democratisch gekozen en mag zich de komende 4 jaar bewijzen. Of hij nu wel of niet weet hoe je de platte knoop legt of hoe je een tent opzet heeft weinig te maken hoe hij het land gaat besturen. Net zo goed als dat zijn activiteiten in hotelkamers daar iets over kunnen zeggen. Ik ga er verder ook van uit dat hij de hotelkamer netjes betaald heeft en dat het beddengoed daar gewoon netjes gewassen wordt.

praeses

praeses heeft 1939 posts gemaakt 1939
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2017 -  12:35:19  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Chefjohn for President !

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass en daarom: wees realist; ga voor het onmogelijke.

chefjohn

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
chefjohn heeft 698 posts gemaakt 698
17 januari 2017 -  20:36:31 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2017 -  20:36:06  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door praeses

Chefjohn for President !

hahaha, misschien moet ik ook maar een partij beginnen, of er nu 81 of 82 meedoen met de komende Kamerverkiezingen maakt ook niet meer uit

~Anniek

Stad De Meern
Provincie/Land Utrecht
~Anniek heeft 7 posts gemaakt 7
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ~Anniek aan de moderator van dit forum. Gepost op 19 januari 2017 -  14:26:40  Bekijk ~Anniek's persoonlijke forum pagina  Stuur ~Anniek een forum prive bericht  Bezoek ~Anniek's eigen webpagina Beantwoord deze post van ~Anniek met citaat [quote]
@Chefjohn ach ja de Padvinderspartij kan er ook nog wel bij

~Anniek's sig
Friends are like a box of chocolates, if you eat them, they die!

gb

gb heeft 1093 posts gemaakt 1093
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2017 -  12:54:54  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]

[/quote]

hahaha, misschien moet ik ook maar een partij beginnen, of er nu 81 of 82 meedoen met de komende Kamerverkiezingen maakt ook niet meer uit
[/quote]

Mijn stem heb je

Bekijk het onderwerp: op een Natuur gebied stemmen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Trump of Hillary  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg