Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Huiskamer  Huiskamer, Hobby, Thuis, School, Studie en Werk  

Weet jij al op wie je gaat stemmen 15 maart??????

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Tips uitgaan, suggesties, things to do Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: op een Natuur gebied stemmen  

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
Aangepast
Gepost op 14 februari 2017 :  17:47:53  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Quidam2014 met een citaat [quote]
Enquête vraag:
weet jij al op wie je gaat stemmen 15 maart?????????

https://tweedekamer2017.stemwijzer.nl/

Keuzes:

Ja
ik weet het nog niet
Nee

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

Quidam2014

14 februari 2017 -  18:13:17 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 februari 2017 -  18:11:12  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
Uhmmmmm

Quidam2014's sig

praeses

praeses heeft 1941 posts gemaakt 1941
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 februari 2017 -  12:39:12  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Daar gaat je geloofwaardigheid

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass en daarom: wees realist; ga voor het onmogelijke.

chefjohn

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
chefjohn heeft 700 posts gemaakt 700
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 februari 2017 -  06:40:43  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Sint en Piet zullen dan ook niet meer welkom zijn bij de scoutinggroep van Quidam?

Ben zelf nog zwevende kiezer, maar het kan wel eens CDA gaan worden.

Quidam2014

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 februari 2017 -  17:58:26  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
hoi Chef john

ik ga echt niet stemmen op artikel 1
maar de stemwijzer adviseert van wel

hebben jullie zelf de kieswijzer ingevuld? en wat kwam er uit? CDA zoals voor genomen?

Quidam2014's sig

chefjohn

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 februari 2017 -  21:24:38  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Quidam2014

hoi Chef john

ik ga echt niet stemmen op artikel 1
maar de stemwijzer adviseert van wel

hebben jullie zelf de kieswijzer ingevuld? en wat kwam er uit? CDA zoals voor genomen?

Stemwijzer kwam WNL uit of zoets, in ieder geval zo'n vage nieuwe partij. Maar ik baseer mijn keuze niet enkel op een stemwijzer.
Vorige verkiezingen VVD gestemd, maar dat gaat het deze keer niet worden.

Quidam2014

20 februari 2017 -  18:12:51 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 februari 2017 -  18:12:07  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
CDA VVD

in het echt willen stemmen maar uit de kieswijzer komt totaal iets anders

hebben anderen dat ook? dat wat je stemt totaal niet over een komt met de uit komst van de kieswijzer????

Quidam2014's sig

chefjohn

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 februari 2017 -  21:22:24  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Kieswijzer is echt beperkt. stuk of 15 stellingen en dan kan je kiezen uit eens, oneens en geen mening. Is toch wel erg zwart-wit. Heb bij veel stellingen vaak iets van: "eens, mits" of "oneens, maar"
Neem bv alleen de kwestie rondom asielzoekers. Mensen, en zeker kinderen/gezinnen uit oorlogsgebieden zoals bv Syrië moeten we gewoon opvangen en hulp bieden. Evengoed vind ik dat we vluchtelingen met een puur economisch motief moeten weren en ook moeten we zien te voorkomen dat we via de vluchtelingenstroom terroristen binnen halen.

Quidam2014

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Quidam2014 aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 februari 2017 -  21:46:38  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Quidam2014 met citaat [quote]
op tv zag ik dat de lijsttrekkers
met de kieswijzer wel op hun juiste partij uit kwamen

kennen zij dan zo goed uit hun hoofd waar eens en oneens op moet stemmen?

Quidam2014's sig

chefjohn

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 februari 2017 -  06:02:48  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Sowieso moeten partijen informatie aan de kieswijzer verstrekken en misschien is dat zelfs zo simpel dat de partijen alleen maar eens of oneens aan hoeven te geven.
Verder kan je het invullen ook oefenen. Als ik nu ga invullen en ik wil bv op de SGP uitkomen dan is 2 of 3 x invullen en dan heb ik de juiste antwoorden wel.

Bekijk het onderwerp: Tips uitgaan, suggesties, things to do Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: op een Natuur gebied stemmen  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg