Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Subforum  Scouting op het Internet  

waar is iedereen?

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Waar moet een goede verhuur pagina aan voldoen?  

Quidam2014

Quidam2014 heeft 111 posts gemaakt 111
Aangepast
Gepost op 14 februari 2017 :  22:31:38  Bekijk Quidam2014's persoonlijke forum pagina  Stuur Quidam2014 een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Quidam2014 met een citaat [quote]
is er een andere scouting forum?

mis ik iets?

Quidam2014's sig
één tekening verteld en verhaal van duizend woorden.

Dik P

Stad Katwijk
Provincie/Land Zuid-Holland
Dik P heeft 4244 posts gemaakt 4244
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 februari 2017 -  08:32:26  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Wat mij betreft: https://www.facebook.com/groups/539711569414566/?fref=nf
Dat is meer een spelplek maar er wordt ook wel gediscussieerd. In ieder geval erg leuk om te zien wat er allemaal langskomt. Forums zijn nu eenmaal niet meer het communicatieplatform.

praeses

praeses heeft 1941 posts gemaakt 1941
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 februari 2017 -  12:36:48  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Idd forum-moeheid al geloof ik wel in het medium.
Maar het lijkt wel alsof het heilige vuur wat gedoofd is bij velen waar het een gezonde discussie betreft.
Dat zelfs rijks-erkend forumfossiel Dik naar FB verschuift, geeft ook te denken...

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass en daarom: wees realist; ga voor het onmogelijke.

gb

gb heeft 1094 posts gemaakt 1094
16 februari 2017 -  11:10:03 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 februari 2017 -  10:57:27  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]
Toch zijn er dagelijks een (redelijk) aantal bezoekers.

Dik P

Stad Katwijk
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 februari 2017 -  09:32:14  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Dat valt mij ook op. Als ik wat post dan wordt dat best wel gelezen, of is het mogelijk dat een programma dat automatisch doet of dat je automatisch een melding krijgt? Het probleem is meer dat niemand post of reageert op posts.

~Anniek

Stad De Meern
Provincie/Land Utrecht
~Anniek heeft 7 posts gemaakt 7
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ~Anniek aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 februari 2017 -  17:05:01  Bekijk ~Anniek's persoonlijke forum pagina  Stuur ~Anniek een forum prive bericht  Bezoek ~Anniek's eigen webpagina Beantwoord deze post van ~Anniek met citaat [quote]
Wat misschien ook eraan bijdraagt is dat er (mijns inziens) de laatste tijd niet echt discussietopics geplaatst zijn, maar meer huiskamercategorie posts of een specifieke vragen over bijvoorbeeld kamplocaties. Natuurlijk mogen deze topics er ook zijn, maar ik denk niet dat het heel uitnodigend is om daarop te reageren, zeker als je die specifieke kennis niet hebt. Ook zijn er volgens mij de afgelopen 5 jaar veel regulars inactief geworden, waardoor discussies minder hard lopen :(. Ik denk dat er ook vrij veel meelezers zijn, waar ik er ook 1 van ben, die gewoon weinig bij te dragen hebben

P.S. vanmiddag in m'n
les ging het even over forums, en meer dan de helft wist amper wat het is... Dat werkt natuurlijk ook niet mee

~Anniek's sig
Friends are like a box of chocolates, if you eat them, they die!

Dik P

Stad Katwijk
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 mei 2017 -  10:46:46  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Natuurlijk kan je verder gaan als groepsfaceboek. Maar dan vooral discussies, want voor de rest is Herman voldoende. Het voordeel is dat je wat neutraler kan zijn. Natuurlijk is het onhandiger dan een forum, maar iedereen zit nu eenmaal op facebook. Al vraag ik mij wel af of er voldoende interesse voor zou zijn. Ook blijft een probleem dat hoeveel je ook discussieert, het heeft geen enkele invloed. Daarvoor ben je altijd te klein. Je kunt beter actief zijn in vooral de regio, al is dat taai. Daarbij doen de meeste leiders toch wat ze zelf willen, ongeacht wat SN doet of zegt, dus discussies daarover interesseert ze niet erg.

Jaeder

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
Jaeder heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jaeder aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 mei 2017 -  09:48:40  Bekijk Jaeder's persoonlijke forum pagina  Stuur Jaeder een forum prive bericht  Bezoek Jaeder's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jaeder met citaat [quote]
Er wordt wel degelijk door diverse mensen mee gelezen dus er is altijd een bepaalde mate van invloed, alleen of jouw precieze mening er uit komt is dan de vraag.

Wil je meer invloed uitoefenen dan helpt het als je naar landelijke bijeenkomsten gaat, landelijke vrijwilliger wordt of meelezer wordt voor nieuwe uitgaven.

Dik P

Stad Katwijk
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 29 mei 2017 -  10:13:02  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Dat is zo, het ging mij hier alleen over de invloed van discussies op een forum of faceboek. Voor de gemiddelde leider is denk ik de regio de beste plaats als je invloed wil hebben zonder er veel tijd in te steken. Mijn ervaring is trouwens dat het land en de groepen ieder zijn eigen weg gaan en dat ze dat prima vinden. Er is van beide kanten weinig behoefte om met elkaar te discussiëren.

Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Waar moet een goede verhuur pagina aan voldoen?  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg