Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  Scouting Algemeen  

Geen kampvuur

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: /r/ScoutsNL op Reddit Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Subsidie, how its (not)done  

sarah1984

Provincie Limburg
sarah1984 heeft 14 posts gemaakt 14
Gepost op 16 juli 2018 :  15:26:15  Bekijk sarah1984's persoonlijke forum pagina  Stuur sarah1984 een forum prive bericht  Beantwoord deze post van sarah1984 met een citaat [quote]
Komende week is weer ons jaarlijkse kamp. Helaas zal er dit jaar geen kampvuur zijn ivm de droogte in Nederland. Nu ben ik op zoek naar leuke alternatieven in plaats van het kampvuur. natuurlijk hebben we 's avonds bosspellen en staat een spel weerwolven op het programma. Maar wie weet er nog meer leuke activiteiten?

_Ari

Stad Alkmaar
Provincie/Land Noord-Holland
_Ari heeft 337 posts gemaakt 337
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door _Ari aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 juli 2018 -  16:37:03  Bekijk _Ari's persoonlijke forum pagina  Stuur _Ari een forum prive bericht Beantwoord deze post van _Ari met citaat [quote]
Nep-kampvuur is natuurlijk ook een optie. Minder leuk maar beter dan niets. Lamp en gekleurd cr#234;pe-papier, misschien een ventilatortje of iets om wat beweging te creëren?

chefjohn

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
chefjohn heeft 709 posts gemaakt 709
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 juli 2018 -  19:57:25  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door sarah1984

Komende week is weer ons jaarlijkse kamp. Helaas zal er dit jaar geen kampvuur zijn ivm de droogte in Nederland. Nu ben ik op zoek naar leuke alternatieven in plaats van het kampvuur. natuurlijk hebben we 's avonds bosspellen en staat een spel weerwolven op het programma. Maar wie weet er nog meer leuke activiteiten?

Hetzelfde doen als Casimir in dit stripje?
http://dirkjan.atspace.com/Dirkjan/Casimir/casimir.htm

Ian

Provincie/Land Noord-Holland
Ian heeft 139 posts gemaakt 139
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Ian aan de moderator van dit forum. Gepost op 31 juli 2018 -  15:55:11  Bekijk Ian's persoonlijke forum pagina  Stuur Ian een forum prive bericht Beantwoord deze post van Ian met citaat [quote]
Bedankt Chefjohn voor het linkje, ik heb mijn Explo's de hele week bezig gehouden met Casimir, elke dag een paar afleveringen. Het feit dat wij naar Duitsland waren maakte het feest compleet.

chefjohn

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
chefjohn heeft 709 posts gemaakt 709
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 31 juli 2018 -  19:13:03  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Ian

Bedankt Chefjohn voor het linkje, ik heb mijn Explo's de hele week bezig gehouden met Casimir, elke dag een paar afleveringen. Het feit dat wij naar Duitsland waren maakte het feest compleet.

graag gedaan!

Bekijk het onderwerp: /r/ScoutsNL op Reddit Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Subsidie, how its (not)done  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg