Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  ScoutingForum Marktplein  Gezocht - Gevraagd - Aangeboden  

Intercamp 2005 [Top of the Hill]

Volgende Pagina  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Te koop: Ghanese dassen en dasringen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Leuk terrein gezocht omgeving Utrecht
 Pagina: van 4

sebastiaan
Webmaster

Stad Eijsden
Provincie Limburg
sebastiaan heeft 5860 posts gemaakt 5860
Gepost op 17 december 2004 :  17:40:27  Bekijk sebastiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur sebastiaan een forum prive bericht  Bezoek sebastiaan's eigen website  Beantwoord deze post van sebastiaan met een citaat [quote]
Gezocht
(dag)Medewerkers Programma

Wanneer?
Intercamp 2005 vindt plaats van
13-16 mei op de terreinen in de nabijheid van de Justitiële Jeugd-inrichting Het Keerpunt in Cadier en Keer

Thema
Top of the hill

Kijk ook op
www.intercamp.scouting.nl

Intercamp: 3000 scouts
Intercamp is een jaarlijks terugkerend internationaal kamp tijdens het Pinksterweekend.

Tijdens het kamp worden zo’n 3000 scouts uit diverse landen verwacht. Deze scouts, jongens en meiden in de leeftijd van 11 tot 16 jaar, komen uit onder meer Frankrijk, de Verenigde Staten, Canada, België, Duitsland, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk en Nederland.

Het algemene doel van het kamp is het ontwikkelen van internationale vriendschap. Het kampthema in 2005 is Top of the hill; een verwijzing naar de heuvels van de regio, de uitdaging en de kwaliteit van het programma.

Filmpje over intercamp, gemaakt door Emieltje, 3Mb Winmedia: TopOfTheHill

Michzelf

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
Michzelf heeft 400 posts gemaakt 400
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Michzelf aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  02:17:57  Bekijk Michzelf's persoonlijke forum pagina  Stuur Michzelf een forum prive bericht  Bezoek Michzelf's eigen webpagina Beantwoord deze post van Michzelf met citaat [quote]
Ik ben er het hele weekend want ze hebben mij al weten te strikken als IST-er.

Michzelf's sig
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken!

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
Provincie/Land Gelderland
timon heeft 6667 posts gemaakt 6667
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  12:25:12  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Mmmmm,
aar ook Pipo en ik zullen tijdens Intercamp aanwezig zijn!

Meegaan op Intercamp is verslavend.
En heeft een negatieve werking op u vrije tijd

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

Kaa_pmw_Ede
Moderator

Stad Ede
Provincie/Land Netherlands
Kaa_pmw_Ede heeft 1948 posts gemaakt 1948
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Kaa_pmw_Ede aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  18:27:15  Bekijk Kaa_pmw_Ede's persoonlijke forum pagina  Stuur Kaa_pmw_Ede een forum prive bericht  Bezoek Kaa_pmw_Ede's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Kaa_pmw_Ede's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Kaa_pmw_Ede Beantwoord deze post van Kaa_pmw_Ede met citaat [quote]
het is jammer dat alle kickuh scouting dingen zijn tijdens belangrijke weekenden (pasen/pinksteren) maar goed.. maar zou ook niet weten hoe dat anders kan

Kaa_pmw_Ede's sig
alaaf!
KAA!
http://welpen.pietermaritz.nl/

sebastiaan
Webmaster

Stad Eijsden
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door sebastiaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  18:42:02  Bekijk sebastiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur sebastiaan een forum prive bericht  Bezoek sebastiaan's eigen webpagina Beantwoord deze post van sebastiaan met citaat [quote]
Het is inderdaad niet anders Kaa, ik kom er ook altijd lastig uit met de planning.

het is een leuke lokatie wat ze gekozen hebben, en dat zeg ik niet alleen omdat het hier bijna in de achter tuin ligt De omgeving is is ook erg mooi om te hiken, en dat zal dan ook wel gedaan worden. Winkelen in Maastricht is ook nog een optie, is maar 5 minuten rijden.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 8681 posts gemaakt 8681
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  19:19:32  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik heb het in 1997 in Sittard mee mogen maken als assistent subcamp leader van MIR en plaza medewerker.Werkelijk onvergetelijk!

Mona weet raad's sig
Als je iemand opbelt is het resultaat gering!

Buurman

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
Buurman heeft 281 posts gemaakt 281
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Buurman aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  19:20:50  Bekijk Buurman's persoonlijke forum pagina  Stuur Buurman een forum prive bericht  Bezoek Buurman's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Buurman's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Buurman met citaat [quote]
Het zit vol!!! Waarom mogen er in godsnaam maar 700 Nederlandse Scouts heen.
Voor het eerst in tien jaar dus geen Hubovra op Intercamp helaas.
Of er moeten nog mensen afvallen.

sebastiaan
Webmaster

Stad Eijsden
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door sebastiaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 december 2004 -  21:14:46  Bekijk sebastiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur sebastiaan een forum prive bericht  Bezoek sebastiaan's eigen webpagina Beantwoord deze post van sebastiaan met citaat [quote]
Buurman, ik denk dat ook de grote van het terrein het niet toelaat om meer te plaatsen. Maar afvallers zijn er altijd dus er is nog kans.

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 19 december 2004 -  18:24:48  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Mmmmm,
kan me voorstellen dat Buurman een beetje teleurgesteld is. De HuBoVra is een van de weinige Nederlandse groepen die er ieder jaar bij is. En dus ook als het in verwegiestan (zoals vorig jaar in Tsjechië) met 25 scouts komen. En dan is het een keertje om de hoek en dan kunnen ze niet mee. Is wel een beetje jammer.

timon's sig

claire

Stad Mestreech
claire heeft 407 posts gemaakt 407
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door claire aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 december 2004 -  09:08:54  Bekijk claire's persoonlijke forum pagina  Stuur claire een forum prive bericht  Bezoek claire's eigen webpagina Beantwoord deze post van claire met citaat [quote]
Dat is wel heel zuur ja......
Ik schaam me nu een beetje om het te zeggen maar wij willen dit jaar gaan (eerste keer) en waren op tijd. Hebbem wel vanaf 1 november 2 x per dag de site in de gaten gehouden.

We hebben er in ieder geval heel veel zin in!
Voor mij ligt het inderdaad in de achtertuin. Ik moet 100 meter lopen en dan ben ik er. Laat er iedere dag de hond uit (zal dan een andere route moeten nemen).

claire's sig
scoutcode:
Ssg+/Svg+ P- I+ SB-/SB O++ V++ H+ SU- E A+++ BMZ M C- SNL---- IN KP- W+ SP AU RL SS--- K-- EHe+/vr KO++ G- LS82-7 WS++ S+ SM F PG++ MB-

Buurman

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Buurman aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 december 2004 -  11:03:26  Bekijk Buurman's persoonlijke forum pagina  Stuur Buurman een forum prive bericht  Bezoek Buurman's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Buurman's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Buurman met citaat [quote]
Voor ons is het enkel te hopen dat er een aantal groepen stiekem toch Explorers hebben opgegeven, terwijl dat dit jaar niet meer mag. Die worden eruitgegooid en daarmee krijgen wij een nieuwe kans.

Michzelf

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Michzelf aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 december 2004 -  16:27:30  Bekijk Michzelf's persoonlijke forum pagina  Stuur Michzelf een forum prive bericht  Bezoek Michzelf's eigen webpagina Beantwoord deze post van Michzelf met citaat [quote]
Timon, bedankt voor je verdediging van Hubovra, maar zelfs afgelopen keer in Tjechië waren we aanwezig met 35 leden en 7 leiding (waarvan eentje Buurman heet).

Buurman: je vergeet mij een beetje; ik zal zeker de Hubovra-eer hoog blijven houden, maar ik hoop toch wel jullie ook mee mogen, anders moeten sommige onder ons een ander KOFOLA-adres opzoeken.....

Michzelf's sig
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken!

Daantje

Daantje heeft 61 posts gemaakt 61
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Daantje aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2005 -  00:12:51  Bekijk Daantje's persoonlijke forum pagina  Stuur Daantje een forum prive bericht  Bezoek Daantje's eigen webpagina Beantwoord deze post van Daantje met citaat [quote]
Scouting Groessen is gelukkig ook weer van de partij... we willen ons 11e intercamp niet missen !

Daan

www.scoutsgroessen.nl

Buurman

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Buurman aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2005 -  08:58:48  Bekijk Buurman's persoonlijke forum pagina  Stuur Buurman een forum prive bericht  Bezoek Buurman's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Buurman's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Buurman met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door Buurman

We staan nu op een reservelijst... hopen maar dat er nog wat groepen uitvallen, of zich verkeerd hebben opgegeven.

Emieltje
Forum Historicus

Stad ermelo
Emieltje heeft 1566 posts gemaakt 1566
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Emieltje aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 januari 2005 -  14:04:33  Bekijk Emieltje's persoonlijke forum pagina  Stuur Emieltje een forum prive bericht  Bezoek Emieltje's eigen webpagina Beantwoord deze post van Emieltje met citaat [quote]
wleke groepn gaaan nog meer meej op IC?
onze groep is ook aanwezig

Emieltje's sig
Hé, een ravijn.. staat niet op de kaart, gewoon doorlopen..

Michzelf

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Michzelf aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 maart 2005 -  23:00:18  Bekijk Michzelf's persoonlijke forum pagina  Stuur Michzelf een forum prive bericht  Bezoek Michzelf's eigen webpagina Beantwoord deze post van Michzelf met citaat [quote]
quote:
-------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door Buurman

--------------------------------------------------------------------------------
We staan nu op een reservelijst... hopen maar dat er nog wat groepen uitvallen, of zich verkeerd hebben opgegeven.

Joepie voor Buurman en de overige 31 van Hubovra, we hebben groen licht. Er zijn nog plaatsjes opengevallen doordat niet alle overige Nationaliteiten de max. deelnameaantallen hebben volgekregen.

Michzelf's sig

Buurman

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Buurman aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 maart 2005 -  09:16:13  Bekijk Buurman's persoonlijke forum pagina  Stuur Buurman een forum prive bericht  Bezoek Buurman's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Buurman's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Buurman met citaat [quote]

Buurman is helemaal blij!

claire

Stad Mestreech
claire heeft 407 posts gemaakt 407
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door claire aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 april 2005 -  17:04:27  Bekijk claire's persoonlijke forum pagina  Stuur claire een forum prive bericht  Bezoek claire's eigen webpagina Beantwoord deze post van claire met citaat [quote]
Wij gaan ook!

Achtertuin kamp, maar goed juist dan wil ik dat zeker meemaken.
ze zijn al druk beziggeweest afgelopen weekend met prikkeldraad verwijderen enz.

claire's sig
scoutcode:
Ssg+/Svg+ P- I+ SB-/SB O++ V++ H+ SU- E A+++ BMZ M C- SNL---- IN KP- W+ SP AU RL SS--- K-- EHe+/vr KO++ G- LS82-7 WS++ S+ SM F PG++ MB-

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 april 2005 -  17:42:09  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Mmmmmm,
aar waren jullie ook op het trainingsweekend clair?
Das mij helemaal niet opgevallen. Ik heb volgens mij maar een persoon van de Eburonen gezien.

timon's sig

DaDude

Stad Enschede
Provincie/Land Overijssel
DaDude heeft 14 posts gemaakt 14
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door DaDude aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 april 2005 -  20:18:19  Bekijk DaDude's persoonlijke forum pagina  Stuur DaDude een forum prive bericht  Bezoek DaDude's eigen webpagina  Klik om te kijken wat DaDude's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van DaDude met citaat [quote]
Ik ben er ook als medewerker, heb helaas niet het trainingsweekend kunnen meedoen omdat ik moest werken en eigenlijk de dag voor het weekend gevraagd werd als medewerker, heb er wel zin in :D

DaDude's sig
"Het wolkenmeisje'

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 8681 posts gemaakt 8681
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2005 -  08:11:48  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Hebben jullie de campsong al gehoord?.Echt een lekker in het gehoor liggend deuntje.Ben alleen bang dat ik het na het kamp niet meer uit m`n kop krijg!

Mona weet raad's sig
Als je iemand opbelt is het resultaat gering!
 Pagina: van 4 Bekijk het onderwerp: Te koop: Ghanese dassen en dasringen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Leuk terrein gezocht omgeving Utrecht  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
  Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg