| Schrijver |
Onderwerp  |
|
sebastiaan
Webmaster
Eijsden
Limburg
5860
|
Gepost op 17 december 2004 : 17:40:27
|
Gezocht (dag)Medewerkers Programma

Wanneer? Intercamp 2005 vindt plaats van 13-16 mei op de terreinen in de nabijheid van de Justitiële Jeugd-inrichting Het Keerpunt in Cadier en Keer
Thema Top of the hill
Kijk ook op www.intercamp.scouting.nl
Intercamp: 3000 scouts Intercamp is een jaarlijks terugkerend internationaal kamp tijdens het Pinksterweekend.
Tijdens het kamp worden zo’n 3000 scouts uit diverse landen verwacht. Deze scouts, jongens en meiden in de leeftijd van 11 tot 16 jaar, komen uit onder meer Frankrijk, de Verenigde Staten, Canada, België, Duitsland, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk en Nederland.
Het algemene doel van het kamp is het ontwikkelen van internationale vriendschap. Het kampthema in 2005 is Top of the hill; een verwijzing naar de heuvels van de regio, de uitdaging en de kwaliteit van het programma.
Filmpje over intercamp, gemaakt door Emieltje, 3Mb Winmedia: TopOfTheHill
|
|
|
|
 |
|
Michzelf
Weert
Limburg
400
|
Gepost op 18 december 2004 - 02:17:57
|
Ik ben er het hele weekend want ze hebben mij al weten te strikken als IST-er.
|
|
|
|
| Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken! |
|
|
 |
|
timon
Zeur Piet
Hedel
Gelderland
6667
|
Gepost op 18 december 2004 - 12:25:12
|
Mmmmm, aar ook Pipo en ik zullen tijdens Intercamp aanwezig zijn!
Meegaan op Intercamp is verslavend. En heeft een negatieve werking op u vrije tijd |
|
|
|
|
| ...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps... |
|
|
 |
|
Kaa_pmw_Ede
Moderator
Ede
Netherlands
1948
|
Gepost op 18 december 2004 - 18:27:15
|
het is jammer dat alle kickuh scouting dingen zijn tijdens belangrijke weekenden (pasen/pinksteren) maar goed.. maar zou ook niet weten hoe dat anders kan
|
|
|
|
alaaf! KAA! http://welpen.pietermaritz.nl/ |
|
|
 |
|
sebastiaan
Webmaster
Eijsden
Limburg
5860
|
Gepost op 18 december 2004 - 18:42:02
|
Het is inderdaad niet anders Kaa, ik kom er ook altijd lastig uit met de planning.
het is een leuke lokatie wat ze gekozen hebben, en dat zeg ik niet alleen omdat het hier bijna in de achter tuin ligt De omgeving is is ook erg mooi om te hiken, en dat zal dan ook wel gedaan worden. Winkelen in Maastricht is ook nog een optie, is maar 5 minuten rijden.
|
|
|
|
|
|
 |
|
Mona weet raad
Forum Fossiel
Rotterdam
Zuid-Holland
8681
|
Gepost op 18 december 2004 - 19:19:32
|
Ik heb het in 1997 in Sittard mee mogen maken als assistent subcamp leader van MIR en plaza medewerker.Werkelijk onvergetelijk!
|
|
|
|
| Als je iemand opbelt is het resultaat gering! |
|
|
 |
|
Buurman
Weert
Limburg
281
|
Gepost op 18 december 2004 - 19:20:50
|
Het zit vol!!! Waarom mogen er in godsnaam maar 700 Nederlandse Scouts heen. Voor het eerst in tien jaar dus geen Hubovra op Intercamp helaas. Of er moeten nog mensen afvallen.
|
|
|
|
|
|
 |
|
sebastiaan
Webmaster
Eijsden
Limburg
5860
|
Gepost op 18 december 2004 - 21:14:46
|
Buurman, ik denk dat ook de grote van het terrein het niet toelaat om meer te plaatsen. Maar afvallers zijn er altijd dus er is nog kans.
|
|
|
|
|
|
 |
|
timon
Zeur Piet
Hedel
Gelderland
6667
|
Gepost op 19 december 2004 - 18:24:48
|
Mmmmm, kan me voorstellen dat Buurman een beetje teleurgesteld is. De HuBoVra is een van de weinige Nederlandse groepen die er ieder jaar bij is. En dus ook als het in verwegiestan (zoals vorig jaar in Tsjechië) met 25 scouts komen. En dan is het een keertje om de hoek en dan kunnen ze niet mee. Is wel een beetje jammer.
|
|
|
|
|
|
 |
|
claire
Mestreech
Netherlands
407
|
Gepost op 21 december 2004 - 09:08:54
|
Dat is wel heel zuur ja...... Ik schaam me nu een beetje om het te zeggen maar wij willen dit jaar gaan (eerste keer) en waren op tijd. Hebbem wel vanaf 1 november 2 x per dag de site in de gaten gehouden.
We hebben er in ieder geval heel veel zin in! Voor mij ligt het inderdaad in de achtertuin. Ik moet 100 meter lopen en dan ben ik er. Laat er iedere dag de hond uit (zal dan een andere route moeten nemen).
|
|
|
|
scoutcode: Ssg+/Svg+ P- I+ SB-/SB O++ V++ H+ SU- E A+++ BMZ M C- SNL---- IN KP- W+ SP AU RL SS--- K-- EHe+/vr KO++ G- LS82-7 WS++ S+ SM F PG++ MB- |
|
|
 |
|
Buurman
Weert
Limburg
281
|
Gepost op 21 december 2004 - 11:03:26
|
Voor ons is het enkel te hopen dat er een aantal groepen stiekem toch Explorers hebben opgegeven, terwijl dat dit jaar niet meer mag. Die worden eruitgegooid en daarmee krijgen wij een nieuwe kans.
|
|
|
|
|
|
 |
|
Michzelf
Weert
Limburg
400
|
Gepost op 21 december 2004 - 16:27:30
|
Timon, bedankt voor je verdediging van Hubovra, maar zelfs afgelopen keer in Tjechië waren we aanwezig met 35 leden en 7 leiding (waarvan eentje Buurman heet).
Buurman: je vergeet mij een beetje; ik zal zeker de Hubovra-eer hoog blijven houden , maar ik hoop toch wel jullie ook mee mogen, anders moeten sommige onder ons een ander KOFOLA-adres opzoeken.....
|
|
|
|
| Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken! |
|
|
 |
|
Daantje
Netherlands
61
|
Gepost op 03 januari 2005 - 00:12:51
|
Scouting Groessen is gelukkig ook weer van de partij... we willen ons 11e intercamp niet missen ! 
Daan
www.scoutsgroessen.nl
|
|
|
|
|
|
 |
|
Buurman
Weert
Limburg
281
|
Gepost op 03 januari 2005 - 08:58:48
|
quote: Oorspronkelijk gepost door Buurman
Het zit vol!!! Waarom mogen er in godsnaam maar 700 Nederlandse Scouts heen. Voor het eerst in tien jaar dus geen Hubovra op Intercamp helaas. Of er moeten nog mensen afvallen.
We staan nu op een reservelijst... hopen maar dat er nog wat groepen uitvallen, of zich verkeerd hebben opgegeven.
|
|
|
|
|
|
 |
|
Emieltje
Forum Historicus
ermelo
Gelderland
1566
|
Gepost op 09 januari 2005 - 14:04:33
|
wleke groepn gaaan nog meer meej op IC? onze groep is ook aanwezig
|
|
|
|
| Hé, een ravijn.. staat niet op de kaart, gewoon doorlopen.. |
|
|
 |
|
Michzelf
Weert
Limburg
400
|
Gepost op 16 maart 2005 - 23:00:18
|
quote: ------------------------------------------------------------------------------- Oorspronkelijk gepost door Buurman
Het zit vol!!! Waarom mogen er in godsnaam maar 700 Nederlandse Scouts heen. Voor het eerst in tien jaar dus geen Hubovra op Intercamp helaas. Of er moeten nog mensen afvallen. -------------------------------------------------------------------------------- We staan nu op een reservelijst... hopen maar dat er nog wat groepen uitvallen, of zich verkeerd hebben opgegeven.
Joepie voor Buurman en de overige 31 van Hubovra, we hebben groen licht. Er zijn nog plaatsjes opengevallen doordat niet alle overige Nationaliteiten de max. deelnameaantallen hebben volgekregen.
|
|
|
|
|
|
 |
|
Buurman
Weert
Limburg
281
|
Gepost op 17 maart 2005 - 09:16:13
|

Buurman is helemaal blij!
|
|
|
|
|
|
 |
|
claire
Mestreech
Netherlands
407
|
Gepost op 15 april 2005 - 17:04:27
|
Wij gaan ook!
Achtertuin kamp, maar goed juist dan wil ik dat zeker meemaken. ze zijn al druk beziggeweest afgelopen weekend met prikkeldraad verwijderen enz.
|
|
|
|
scoutcode: Ssg+/Svg+ P- I+ SB-/SB O++ V++ H+ SU- E A+++ BMZ M C- SNL---- IN KP- W+ SP AU RL SS--- K-- EHe+/vr KO++ G- LS82-7 WS++ S+ SM F PG++ MB- |
|
|
 |
|
timon
Zeur Piet
Hedel
Gelderland
6667
|
Gepost op 15 april 2005 - 17:42:09
|
Mmmmmm, aar waren jullie ook op het trainingsweekend clair? Das mij helemaal niet opgevallen. Ik heb volgens mij maar een persoon van de Eburonen gezien.
|
|
|
|
|
|
 |
|
DaDude
Enschede
Overijssel
14
|
Gepost op 26 april 2005 - 20:18:19
|
Ik ben er ook als medewerker, heb helaas niet het trainingsweekend kunnen meedoen omdat ik moest werken en eigenlijk de dag voor het weekend gevraagd werd als medewerker, heb er wel zin in :D
|
|
|
|
| "Het wolkenmeisje' |
|
|
 |
|
Mona weet raad
Forum Fossiel
Rotterdam
Zuid-Holland
8681
|
Gepost op 27 april 2005 - 08:11:48
|
Hebben jullie de campsong al gehoord?.Echt een lekker in het gehoor liggend deuntje.Ben alleen bang dat ik het na het kamp niet meer uit m`n kop krijg!
|
|
|
|
| Als je iemand opbelt is het resultaat gering! |
|
|
Onderwerp  |
|