Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  ScoutingForum Marktplein  Gezocht - Gevraagd - Aangeboden  

Intercamp 2005 [Top of the Hill]

Vorige Pagina    Volgende Pagina  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Te koop: Ghanese dassen en dasringen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Leuk terrein gezocht omgeving Utrecht
 Pagina: van 4

Buurman

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
Buurman heeft 281 posts gemaakt 281
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Buurman aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2005 -  08:16:02  Bekijk Buurman's persoonlijke forum pagina  Stuur Buurman een forum prive bericht  Bezoek Buurman's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Buurman's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Buurman met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door Mona weet raad

Hebben jullie de campsong al gehoord?.Echt een lekker in het gehoor liggend deuntje.Ben alleen bang dat ik het na het kamp niet meer uit m`n kop krijg!

Dat nummer is echt een ramp. Gruwelijk vals gezongen vooral ook :-)

Emieltje
Forum Historicus

Stad ermelo
Provincie/Land Gelderland
Emieltje heeft 1567 posts gemaakt 1567
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Emieltje aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2005 -  08:18:47  Bekijk Emieltje's persoonlijke forum pagina  Stuur Emieltje een forum prive bericht  Bezoek Emieltje's eigen webpagina Beantwoord deze post van Emieltje met citaat [quote]
nou, ik denk dat je als je na het kamp nog eens hoord, dat je mischien toch nog wel kippevel krijgt

Emieltje's sig
Hé, een ravijn.. staat niet op de kaart, gewoon doorlopen..

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9063 posts gemaakt 9063
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2005 -  08:25:48  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Noem je dat al vals? Als je mij hebt horen zingen,denk je dat dit Pavaroti is.

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.
(vrij vertaald naar Blaise Pascal)

de Vaan
Onruststoker

Stad Eindhoven
Provincie/Land Noord-Brabant
de Vaan heeft 1162 posts gemaakt 1162
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door de Vaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2005 -  10:07:10  Bekijk de Vaan's persoonlijke forum pagina  Stuur de Vaan een forum prive bericht Beantwoord deze post van de Vaan met citaat [quote]
VN resolotie 37.12

Ik mag niet zingen vanwege de onvermijdelijke volksverhuizingen die dan volgen.

Buurman

Stad Weert
Provincie/Land Limburg
Buurman heeft 281 posts gemaakt 281
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Buurman aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 april 2005 -  12:07:56  Bekijk Buurman's persoonlijke forum pagina  Stuur Buurman een forum prive bericht  Bezoek Buurman's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Buurman's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Buurman met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door Emieltje14

nou, ik denk dat je als je na het kamp nog eens hoord, dat je mischien toch nog wel kippevel krijgt

O, maar kippenvel krijg ik er nu ook al van hoor. Maar of dat nu zo'n goed teken is...

idontknow5572

Provincie/Land Limburg
idontknow5572 heeft 20 posts gemaakt 20
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door idontknow5572 aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 mei 2005 -  18:02:40  Bekijk idontknow5572's persoonlijke forum pagina  Stuur idontknow5572 een forum prive bericht Beantwoord deze post van idontknow5572 met citaat [quote]
Helaas moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in de organisatie van Intercamp. Wij waren als een van de eersten die zich hebben aangemeld (nota bene als groep in de regio waar het gehouden wordt) en we kregen een aantal weken geleden te horen dat we op een wachtlijst zijn gezet omdat we de ratio 1 staflid op 5 kinderen niet haalden (1 op 4). M.i. moet je toch als SN zijnde met een teruglopend aantal leden in de regio zorgen dat je reclame maakt voor scouting. Betere reclame krijg je niet, Intercamp in je achtertuin...en dus is deze scout . We hebben de organisator (althans de beheerder van de scoutchop Limburg, die belast is met de inschrijvingen) al hierover gepolsd, maar het blijkt dat hij niet meer dan een poppetje is waaraan SN als hoofdorganisatie aan trekt...

idontknow5572's sig
Tja

Hopman A
Dol fijne Forum Hopman

Stad Bergen op Zoom
Hopman A heeft 11241 posts gemaakt 11241
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman A aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 mei 2005 -  19:38:10  Bekijk Hopman A's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman A een forum prive bericht  Bezoek Hopman A's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Hopman A's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Hopman A Beantwoord deze post van Hopman A met citaat [quote]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar zoiets moet je van tevoren weten, dat staat nl. in de aanmeldprocedure. Het is jammer dat je er niet bij kan zijn natuurlijk, maar je moet hier niet de organisatie of S.N. de schuld van geven.

Hopman A's sig
Spreken in tegeltjeswaarheden is zilver, zwijgen in tegeltjeswaarheden is goud!

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
timon heeft 6794 posts gemaakt 6794
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 07 mei 2005 -  23:37:03  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door idontknow5572

Helaas moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben in de organisatie van Intercamp. Wij waren als een van de eersten die zich hebben aangemeld (nota bene als groep in de regio waar het gehouden wordt) en we kregen een aantal weken geleden te horen dat we op een wachtlijst zijn gezet omdat we de ratio 1 staflid op 5 kinderen niet haalden (1 op 4). M.i. moet je toch als SN zijnde met een teruglopend aantal leden in de regio zorgen dat je reclame maakt voor scouting. Betere reclame krijg je niet, Intercamp in je achtertuin...en dus is deze scout . We hebben de organisator (althans de beheerder van de scoutchop Limburg, die belast is met de inschrijvingen) al hierover gepolsd, maar het blijkt dat hij niet meer dan een poppetje is waaraan SN als hoofdorganisatie aan trekt...

Mmmmmm,
aar ik zie de link met de reclame even niet. Er word in jullie regio een kamp voor 3000 deelnemers gehouden wat een enorme invloed heeft op de omgeving en dit zou geen reclame zijn omdat jullie groep niet mee doet?

Ook zou ik mezelf iets meer verdiepen in de organisatie van Intercamp, want dit word namelijk niet alleen door Scouting Nederland, maar ook door een zestal andere Scouting verenigingen georganiseerd. En die willen natuurlijk ook niet graag dat er straks op Intercamp veel meer Nederlandse dan buitenlandse groepen komen aangezien dan het hele internationale aspect er vanaf is.

Ik snap dat jullie teleurgesteld zijn dat jullie niet mee kunnen naar Intercamp, maar ik weet niet of dit soort opmerkingen de juiste manier is om jullie teleurstelling te uiten.

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

claire

Stad Mestreech
Provincie/Land Netherlands
claire heeft 407 posts gemaakt 407
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door claire aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 mei 2005 -  17:24:41  Bekijk claire's persoonlijke forum pagina  Stuur claire een forum prive bericht  Bezoek claire's eigen webpagina Beantwoord deze post van claire met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door timon

Mmmmmm,
aar waren jullie ook op het trainingsweekend clair?
Das mij helemaal niet opgevallen. Ik heb volgens mij maar een persoon van de Eburonen gezien.

Nee we waren niet op het trainingsweeknd maar zoals ik al zei ligt het in mijn achtertuin en dan bedoel ik ook echt in mijn achtertuin en met de hond loop ik daar dan die vond jullie weekend reuze interessant. Dus dat zal komend weekend wat worden als er 3000 scouts zijn haha

claire's sig
scoutcode:
Ssg+/Svg+ P- I+ SB-/SB O++ V++ H+ SU- E A+++ BMZ M C- SNL---- IN KP- W+ SP AU RL SS--- K-- EHe+/vr KO++ G- LS82-7 WS++ S+ SM F PG++ MB-

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 mei 2005 -  21:27:29  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Mmmmmm,
aar dat gaat nog druk worden om ineens 3000 nieuwe buren te verwelkomen :D

timon's sig

idontknow5572

Provincie/Land Limburg
idontknow5572 heeft 20 posts gemaakt 20
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door idontknow5572 aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 mei 2005 -  14:24:28  Bekijk idontknow5572's persoonlijke forum pagina  Stuur idontknow5572 een forum prive bericht Beantwoord deze post van idontknow5572 met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door timon

quote:
Oorspronkelijk gepost door idontknow5572

Mmmmmm,
aar ik zie de link met de reclame even niet. Er word in jullie regio een kamp voor 3000 deelnemers gehouden wat een enorme invloed heeft op de omgeving en dit zou geen reclame zijn omdat jullie groep niet mee doet?

Ook zou ik mezelf iets meer verdiepen in de organisatie van Intercamp, want dit word namelijk niet alleen door Scouting Nederland, maar ook door een zestal andere Scouting verenigingen georganiseerd. En die willen natuurlijk ook niet graag dat er straks op Intercamp veel meer Nederlandse dan buitenlandse groepen komen aangezien dan het hele internationale aspect er vanaf is.

Ik snap dat jullie teleurgesteld zijn dat jullie niet mee kunnen naar Intercamp, maar ik weet niet of dit soort opmerkingen de juiste manier is om jullie teleurstelling te uiten.

wat is dan volgens jou wel de juiste manier? Teleurstelling uiten heeft volgens mij niet een 'juiste' manier. Tis een uiting van ongenoegen. Klopt wat je zegt dat er meerdere partijen zijn die IC organiseren, maar zijn dit partijen die het beleid bepalen? Dat zie ik namelijk nergens.
Trouwens wat die reclame betreft in de regio, zeker is het goed dat dit in onze achtertuin gehouden wordt. Dat is ook reclame. Ik verwoordde alleen de woorden van ons regiobestuur, dat zich zorgen maakt over het teruglopende aantal groepen/leden in de regio. Het is m.i. ook een taak van het regiobestuur om meer ruchtbaarheid aan IC te geven (op tijd, niet een aar weken van te voren een persbericht in een provinciale krant (wat ik trouwens wel een goed stuk vind, daar niet van)) Vanuit dat oogpunt maakte ik de opmerking, niet omdat we zelf niet meedoen. Dat is jammer maar helaas. Kijk, wij zijn natuurlijk niet de enige groep die dit probleem heeft. Er zijn zat kleinere scoutinggroepen die hetzelfde probleem hebben lijkt me. Ook groepen die naar buiten willen treden en het internationale karakter van Scouting willen uitdragen, maar door een dergelijke regel uitgesloten worden van deelname. Ik bedoel te zeggen, zo onthou je groepen één van de mogelijkheden zich te profileren (anders dan dat je dat in je eigen regio zou doen). En juist die insteek staat haaks op het gedachtegoed van SN / baden powell.

Natuurlijk zou je ook kunnen beslissen om met een aantal kleinere groepen samen te werken en een grotere groep creëren uit meerdere kleine groepen. Dit werkt alleen als dit groepen betreft binnen je eigen regio, want je zal toch een soort van testweekend moeten plannen om te zien of de twee groepen met elkaar door één deur kunnen....

Maar goed, Diegenen die wèl gaan, have a blast!

idontknow5572's sig
Tja

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 mei 2005 -  14:47:27  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Mmmmmm,
aar dan snap ik het probleem denk ik niet helemaal. Op IC staan meerdere kleine groepen. Het enige verschil is dat niet alle stafleden met de groep mee kunnen. Maar deze stafleden kunnen wel mee als IST (medewerker of dagmedewerker). Je kunt dus ook als kleinere groep mee doen.
Over het regiobestuur kan ik natuurlijk niet mee praten ik zit ieder jaar op IC en weet het wel te vinden voor de regio een mooie gelegenheid zijn om ruim van te voren reclame te maken.

timon's sig

DaDude

Stad Enschede
Provincie/Land Overijssel
DaDude heeft 14 posts gemaakt 14
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door DaDude aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 mei 2005 -  19:54:27  Bekijk DaDude's persoonlijke forum pagina  Stuur DaDude een forum prive bericht  Bezoek DaDude's eigen webpagina  Klik om te kijken wat DaDude's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van DaDude met citaat [quote]
precies, zo heeft onze groep het ook gedaan bij intercamp 2005 (welke zeer leuk was). 4 stafleden bleven bij de kinderen en ik ging als medewerker mee, ik zat bij program dus 's avonds had ik lekker vrij om toch bij de groep te kunnen zijn.

DaDude's sig
"Het wolkenmeisje'

Daantje

Provincie/Land Netherlands
Daantje heeft 61 posts gemaakt 61
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Daantje aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  10:14:56  Bekijk Daantje's persoonlijke forum pagina  Stuur Daantje een forum prive bericht  Bezoek Daantje's eigen webpagina Beantwoord deze post van Daantje met citaat [quote]
De organisatie van IC2005 was echt waardeloos te noemen dit jaar

Jammer dat ze het niet gelukt is e.e.a. goed te coördineren (vervoer, hike, ticket activiteiten). Hopenlijk doen de Amerikanen het volgend jaar beter.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  10:35:54  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Hmmmm..Ik had toch de indruk dat de meeste van de deelnemers het behoorlijk naar hun zin hadden.Misschien is het een idee om je klachten goed geformuleerd naar de organisatie te mailen.Ik weet zeker dat ze openstaan voor kritiek.

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.

ienniemieni

Stad den helder
Provincie/Land Noord-Holland
ienniemieni heeft 507 posts gemaakt 507
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ienniemieni aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  10:52:33  Bekijk ienniemieni's persoonlijke forum pagina  Stuur ienniemieni een forum prive bericht Beantwoord deze post van ienniemieni met citaat [quote]
ik zat zelf bij de ticketactiviteiten. en daar was niet alles perfect geregeld nee maar dat had wel zijn oorzaken.
de gene die vanaf het begin af aan de tickets zouden coordineren zijn er op 2maanden voor ic er uitgestapt dus op het laatste moment moest alles nog geregeld worden.

en er waren medewerkers die nooit zijn komen opdagen bij hun onderdeel! terwijl ze wel op het terrein waren.

ik heb me uitersgoed vermaakt met me ren je rot/ of klets je gek spel. das best lastig in 4 talen!

sebastiaan
Webmaster

Stad Eijsden
Provincie/Land Limburg
sebastiaan heeft 5920 posts gemaakt 5920
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door sebastiaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  13:32:48  Bekijk sebastiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur sebastiaan een forum prive bericht  Bezoek sebastiaan's eigen webpagina Beantwoord deze post van sebastiaan met citaat [quote]

Rob?

Meer foto's vindt je hier:
http://www.scoutingbunde.nl/foto/050515%20INtercamp/index.html

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
18 mei 2005 -  15:51:38 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  15:46:11  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Lijkt er verdacht veel op
Ik een buikje?????..NOU JA!!!!!!

Mona weet raad's sig

de Vaan
Onruststoker

Stad Eindhoven
de Vaan heeft 1162 posts gemaakt 1162
18 mei 2005 -  15:51:33 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door de Vaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  15:50:12  Bekijk de Vaan's persoonlijke forum pagina  Stuur de Vaan een forum prive bericht Beantwoord deze post van de Vaan met citaat [quote]
Wat is dat voor 'bijzondere' hoed? Het is niet die van jou, anders had hij wel vier deuken gehad!

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
18 mei 2005 -  17:26:46 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 mei 2005 -  16:35:59  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]

Timon aan het werk

Pipo op Subcamp 2

Vuinis race

Emieltje 14`s place

BSA serenade aan te Tsjechen

Zons ondergang

Kampvuur

Silly hat convention

Mona weet raad's sig
 Pagina: van 4 Bekijk het onderwerp: Te koop: Ghanese dassen en dasringen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Leuk terrein gezocht omgeving Utrecht  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
  Vorige pagina   Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg