| Schrijver |
Onderwerp  |
|
|
Schrijvertje
helmond
Noord-Brabant
2
Aangepast
|
Gepost op 14 oktober 2005 : 13:30:50
|
Hallo allemaal,
Wij zijn voor onze scouts op zoek naar een leuk terrein in de omgeving Utrecht (en ja de accomodatiegids hebben we al bekeken.) Dit is voor de periode van 1 juli t/m 8 juli 2006 We zijn op zoek naar een terrein waar we een groepstent en 5 patroulles (tent + keuken) op kunnen zetten en daarnaast nog lekker wat speelruimte overhouden. Dit terrein hoeft niet perse bij een scouting te liggen maar mag ook in een stuk bos zijn of bij een boer ofzo.
|
|
|
|
 |
|
salwegiaan
41
|
Gepost op 14 oktober 2005 - 19:55:20
|
Hoe dicht wil je bij Utrecht zitten?
Ik weet niet of dat hij al opgenomen is maar in Maasbergen is een terrein met veel mogelijkheden.
|
|
|
|
|
|
 |
|
Schrijvertje
helmond
Noord-Brabant
2
|
Gepost op 17 oktober 2005 - 22:14:06
|
Ik zoek terreinen met een straal van 20 kilometer om utrecht heen ofzo... trouwens in de buurt van de loosdrechtese plassen lijkt me ook wel leuk...
Wat is het adres van dat terrein in maasbergen staat dat op iinternet?
|
|
|
|
|
|
 |
|
salwegiaan
41
|
Gepost op 20 oktober 2005 - 19:57:12
|
Sorry, dat weet ik niet precies het is op het terrein van een baronnes. wij heben er altijd bosonderhoud gedaan in ruil voor een overnachting. Maar sinds een paar jaar verhuren zij de terrein ook aan andere. Het moet trouwens Maarsbergen. en de baronnes het volgens mij van Petten maar dat weet ik niet zeker ik zal het zaterdag even in mijn groep vragen.
|
|
|
|
|
|
 |
|
Keesie
Moderator
Nijkerk
Gelderland
2688
|
Gepost op 20 oktober 2005 - 21:02:02
|
Kijk eens:
Landgoed Maarsbergen Maarnsegrindweg 30, 3953 LW, Maarsbergen Beheer: C.J.H. Petter-de Beaufort Landgoed Maarsbergen, 2953 LW, Maarsbergen, 0343-431218
Gevonden via http://uh.scouting.nl/accommodaties.htm
|
|
|
|
| "Als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd" (Tröckener Kecks) |
|
|
 |
|
dvogelesang
Voorburg
Zuid-Holland
11
|
Gepost op 28 december 2005 - 09:27:20
|
Bij utrecht is ook het fijne terrein Austerlitz, midden in het bos. Ik heb daar zelf een aantal malen gescout en ik vond het er heerlijk. Ook zijn er door het terrein al 1 of 2 daagse hikes en dergelijke uitgezet dus dat is makkelijk voor jou als leiding!
http://www.scouting-utrecht.nl/groepen/austerlitz/
|
|
|
|
| Natuurkunde is net als Sex, het geeft wat praktische resultaten maar dat isniet warom we het doen... --- Dvogelesang.web-log.nl |
|
|
 |
|
1st Vaandrig
Gilwellian
Gemeente Terneuzen(ZLD) en Breda (Noord-Braland)
Netherlands
618
|
Gepost op 28 december 2005 - 12:43:44
|
Austerlitz heet dat terrein niet huis ter heide?
|
|
|
|
| BP: "Learning by doing" |
|
|
 |
|
Mang
Amstelveen
Noord-Holland
17
|
Gepost op 28 december 2005 - 13:07:49
|
nee; PBC Austerlitz. Mooi terrein; heb er al een aantal zomerkampen gedraaid.
Mang
|
|
|
|
| Wie gaat er mee op HIT? |
|
|
 |
|
Jasper
Trots op Nederland
Den Haag
Zuid-Holland
3046
|
Gepost op 28 december 2005 - 15:37:45
|
anders buitenzorg, ligt bij baarn. Leuke 2daagse hike tussen Buitenzorg en Austerlitz
|
|
|
|
|
|
| |
Onderwerp  |
|