Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  ScoutingForum Marktplein  Gezocht - Gevraagd - Aangeboden  

Leuk terrein gezocht omgeving Utrecht

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Intercamp 2005 [Top of the Hill] Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Gezocht brique uniform maat 38 (oude stof!!)  

Schrijvertje

Stad helmond
Provincie Noord-Brabant
Schrijvertje heeft 2 posts gemaakt 2
Aangepast
Gepost op 14 oktober 2005 :  13:30:50  Bekijk Schrijvertje's persoonlijke forum pagina  Stuur Schrijvertje een forum prive bericht  Bezoek Schrijvertje's eigen website  Klik om Schrijvertje's MSN Messenger adres te zien  Beantwoord deze post van Schrijvertje met een citaat [quote]
Hallo allemaal,

Wij zijn voor onze scouts op zoek naar een leuk terrein in de omgeving Utrecht (en ja de accomodatiegids hebben we al bekeken.) Dit is voor de periode van 1 juli t/m 8 juli 2006
We zijn op zoek naar een terrein waar we een groepstent en 5 patroulles (tent + keuken) op kunnen zetten en daarnaast nog lekker wat speelruimte overhouden. Dit terrein hoeft niet perse bij een scouting te liggen maar mag ook in een stuk bos zijn of bij een boer ofzo.

salwegiaan

salwegiaan heeft 41 posts gemaakt 41
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door salwegiaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 oktober 2005 -  19:55:20  Bekijk salwegiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur salwegiaan een forum prive bericht Beantwoord deze post van salwegiaan met citaat [quote]
Hoe dicht wil je bij Utrecht zitten?

Ik weet niet of dat hij al opgenomen is maar in Maasbergen is een terrein met veel mogelijkheden.

Schrijvertje

Stad helmond
Provincie/Land Noord-Brabant
Schrijvertje heeft 2 posts gemaakt 2
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Schrijvertje aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 oktober 2005 -  22:14:06  Bekijk Schrijvertje's persoonlijke forum pagina  Stuur Schrijvertje een forum prive bericht  Bezoek Schrijvertje's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Schrijvertje's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Schrijvertje met citaat [quote]
Ik zoek terreinen met een straal van 20 kilometer om utrecht heen ofzo... trouwens in de buurt van de loosdrechtese plassen lijkt me ook wel leuk...

Wat is het adres van dat terrein in maasbergen staat dat op iinternet?

salwegiaan

salwegiaan heeft 41 posts gemaakt 41
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door salwegiaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 oktober 2005 -  19:57:12  Bekijk salwegiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur salwegiaan een forum prive bericht Beantwoord deze post van salwegiaan met citaat [quote]
Sorry, dat weet ik niet precies het is op het terrein van een baronnes. wij heben er altijd bosonderhoud gedaan in ruil voor een overnachting.
Maar sinds een paar jaar verhuren zij de terrein ook aan andere.
Het moet trouwens Maarsbergen. en de baronnes het volgens mij van Petten maar dat weet ik niet zeker ik zal het zaterdag even in mijn groep vragen.

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Provincie/Land Gelderland
Keesie heeft 2688 posts gemaakt 2688
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Keesie aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 oktober 2005 -  21:02:02  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen webpagina Beantwoord deze post van Keesie met citaat [quote]
Kijk eens:

Landgoed Maarsbergen
Maarnsegrindweg 30, 3953 LW, Maarsbergen
Beheer: C.J.H. Petter-de Beaufort
Landgoed Maarsbergen, 2953 LW, Maarsbergen, 0343-431218

Gevonden via http://uh.scouting.nl/accommodaties.htm

Keesie's sig
"Als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd" (Tröckener Kecks)

dvogelesang

Stad Voorburg
Provincie/Land Zuid-Holland
dvogelesang heeft 11 posts gemaakt 11
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door dvogelesang aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 december 2005 -  09:27:20  Bekijk dvogelesang's persoonlijke forum pagina  Stuur dvogelesang een forum prive bericht  Bezoek dvogelesang's eigen webpagina  Klik om te kijken wat dvogelesang's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van dvogelesang met citaat [quote]
Bij utrecht is ook het fijne terrein Austerlitz, midden in het bos. Ik heb daar zelf een aantal malen gescout en ik vond het er heerlijk. Ook zijn er door het terrein al 1 of 2 daagse hikes en dergelijke uitgezet dus dat is makkelijk voor jou als leiding!

http://www.scouting-utrecht.nl/groepen/austerlitz/

dvogelesang's sig
Natuurkunde is net als Sex, het geeft wat praktische resultaten maar dat isniet warom we het doen... --- Dvogelesang.web-log.nl

1st Vaandrig
Gilwellian

Stad Gemeente Terneuzen(ZLD) en Breda (Noord-Braland)
Provincie/Land Netherlands
1st Vaandrig heeft 618 posts gemaakt 618
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door 1st Vaandrig aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 december 2005 -  12:43:44  Bekijk 1st Vaandrig's persoonlijke forum pagina  Stuur 1st Vaandrig een forum prive bericht  Bezoek 1st Vaandrig's eigen webpagina  Klik om te kijken wat 1st Vaandrig's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van 1st Vaandrig met citaat [quote]
Austerlitz heet dat terrein niet huis ter heide?

1st Vaandrig's sig
BP: "Learning by doing"

Mang

Stad Amstelveen
Provincie/Land Noord-Holland
Mang heeft 17 posts gemaakt 17
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mang aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 december 2005 -  13:07:49  Bekijk Mang's persoonlijke forum pagina  Stuur Mang een forum prive bericht  Bezoek Mang's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Mang's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Mang Beantwoord deze post van Mang met citaat [quote]
nee; PBC Austerlitz. Mooi terrein; heb er al een aantal zomerkampen gedraaid.

Mang

Mang's sig
Wie gaat er mee op HIT?

Jasper
Trots op Nederland

Stad Den Haag
Provincie/Land Zuid-Holland
Jasper heeft 3046 posts gemaakt 3046
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jasper aan de moderator van dit forum. Gepost op 28 december 2005 -  15:37:45  Bekijk Jasper's persoonlijke forum pagina  Stuur Jasper een forum prive bericht Beantwoord deze post van Jasper met citaat [quote]
anders buitenzorg, ligt bij baarn. Leuke 2daagse hike tussen Buitenzorg en Austerlitz

Bekijk het onderwerp: Intercamp 2005 [Top of the Hill] Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Gezocht brique uniform maat 38 (oude stof!!)  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg