Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  Scouting Algemeen  

Scouting dure hobby?

Volgende Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Als ze je kunnen naaien... Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Troep of vendel
 Pagina: van 5

n/a
verwijderd

n/a heeft 2812 posts gemaakt 2812
Aangepast
Gepost op 24 december 2005 :  11:56:25  Bekijk n/a's persoonlijke forum pagina  Stuur n/a een forum prive bericht  Beantwoord deze post van n/a met een citaat [quote]
Enquête vraag:
Uniform 25 euro, das 6 euro, pet 15 euro, opnaaisel 7 euro, en 1 keer in de 4 a 5 jaar komen deze kosten terug.

Jaarlidmaatschapgroep 100 euro, kampgeld 2x per jaar 30 euro.
Voor de wat oudere speltakken nog een rugzak 50 euro...
(alles afgerond naar boven)

Is scouting een dure grap?
Edit door Hopman A: jaarlidmaatschap is van de groep, niet van S.N.

Keuzes:

Ja
Nee

n/a's sig
Primus inter pares...

eveline

Stad zutphen
Provincie/Land Gelderland
eveline heeft 42 posts gemaakt 42
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door eveline aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  12:31:25  Bekijk eveline's persoonlijke forum pagina  Stuur eveline een forum prive bericht  Bezoek eveline's eigen webpagina Beantwoord deze post van eveline met citaat [quote]
Ik vind naast dat je veel geld in scouting steekt. Er ook veel tijd in gaat zitten. Je bent een aantal dagen per maand zeker wel kwijt aan scouting. Overleggen, voorbereiden, ouderbezoeken, de opkomst,evalueren, kamp regelen, en natuurlijk ook veel gezellige dingen maar het hakt er wel in qua tijd.
En de kosten, tja ik heb het er graag voor over....

eveline's sig
!!!KDG Zutphen!!!

mhalapanzi
lightoperator

Stad Raalte
Provincie/Land Netherlands
mhalapanzi heeft 276 posts gemaakt 276
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door mhalapanzi aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  12:59:55  Bekijk mhalapanzi's persoonlijke forum pagina  Stuur mhalapanzi een forum prive bericht  Bezoek mhalapanzi's eigen webpagina  Klik om te kijken wat mhalapanzi's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van mhalapanzi met citaat [quote]
tjah als je het gaat vergelijken met voetbal oid,
telkens naar ander clubs uitdwedstrijden, nieuwe schoenen, ballen, kleding, blessures, blablabla ect ect ect
als je het zo gaat vergelijken kom je zo beetje op het zelfde neer. ( met uitzondering van de bier en versnaperingen)

mhalapanzi's sig
vrouwen zijn net lichttafels.. als je eentje onder de knie hebt, hapert die op de raarste momenten en wil je eigenlijk een andere

Hopman A
Dol fijne Forum Hopman

Stad Bergen op Zoom
Provincie/Land Noord-Brabant
Hopman A heeft 11497 posts gemaakt 11497
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman A aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  13:57:39  Bekijk Hopman A's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman A een forum prive bericht  Bezoek Hopman A's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Hopman A's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Hopman A Beantwoord deze post van Hopman A met citaat [quote]
Zowel voor jeugdleden als stafleden is dit absoluut geen dure hobby. En het is maar net hoe duur je het wil maken, je kan ook tweedehandsuniformen kopen bijvoorbeeld.

En voor de duidelijkheid: het lidmaatschap van S.N. is niet 100 Euro, maar in de contributie van je groep is dat opgenomen (het is dus je groepscontributie). Heb ook even de vrijheid genomen het aan te passen...

Hopman A's sig
Spreken in tegeltjeswaarheden is zilver, zwijgen in tegeltjeswaarheden is goud!

n/a
verwijderd

n/a heeft 2812 posts gemaakt 2812
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door n/a aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  15:03:50  Bekijk n/a's persoonlijke forum pagina  Stuur n/a een forum prive bericht Beantwoord deze post van n/a met citaat [quote]
Er komen geregeld ouders van nieuwe leden die nogal struikelen over het uniform en het nut daarvan.
De vergelijking met een voetbalteam snappen ze helaas niet...

n/a's sig
Primus inter pares...

Kaa_pmw_Ede
Moderator

Stad Ede
Provincie/Land Netherlands
Kaa_pmw_Ede heeft 2354 posts gemaakt 2354
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Kaa_pmw_Ede aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  16:22:38  Bekijk Kaa_pmw_Ede's persoonlijke forum pagina  Stuur Kaa_pmw_Ede een forum prive bericht  Bezoek Kaa_pmw_Ede's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Kaa_pmw_Ede's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Kaa_pmw_Ede Beantwoord deze post van Kaa_pmw_Ede met citaat [quote]
een welp bij ons betaald 12x8 euro (96,-) per jaar en 65,- zomerkamp geld
voor 42 opkomsten en 4 weekendkampen en een geheel verzorgde kampweek ongeveer 150,-
dat is heel erg weinig denk ik..

ik denk dat de welpen ongeveer 60 cent per uur betalen voor scouting activiteiten...

daarnaast hebben ze natuurlijk investeringen in hun eigen materiaal (schoenen slijten, andere kledingstukken ook, kampspullen als slaapzak, zaklampen ed..) en moeten ze een uniform aanschaffen en een rimboeboek... laat het 60 euro zijn om te beginnen.. lijkt me nog steeds een goedkope hobby voor de kinderen...

voor leiding ook trouwens, ik rij veel benzine op zonder te declareren en moet redelijk investeren in mijn eigen schoeisel, kampspullen ed. maar dat gebruik ik ook weer elders... verder kost het me eigenlijk alleen maar tijd...

Hopman A
Dol fijne Forum Hopman

Stad Bergen op Zoom
Hopman A heeft 11497 posts gemaakt 11497
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman A aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  17:10:34  Bekijk Hopman A's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman A een forum prive bericht  Bezoek Hopman A's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Hopman A's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Hopman A Beantwoord deze post van Hopman A met citaat [quote]
quote:
Oorspronkelijk gepost door padvinder_nl
Er komen geregeld ouders van nieuwe leden die nogal struikelen over het uniform en het nut daarvan.
De vergelijking met een voetbalteam snappen ze helaas niet...

Maar dat is een onzindiscussie waar je nu in verzandt. Iedere vereniging heeft kenmerkende kledij (en voor scouting is dat het uniform). Daarnaast komen wat herkenningsinsignes en insignes die ze verdienen waarmee ze vaardigheden tonen (alle insinges komen bij ons gewoon uit de begroting, alleen het uniform, de riem en de baret met speld betalen ouders zelf).

Misschien leg jij het ouders niet goed genoeg uit. Want zelfs een voetbalteam heeft een uniform (in dat geval voetbalschoenen en een shirt). Verder wordt er bij voetbal van ouders verwacht dat ze eens per zoveel wedstrijden halen en brengen en dat ze de kledij van het hele team wassen. Het is maar net hoe je het vertelt en zoals Kaa doet, daar heb je wat aan. Het kost je maar een paar cent per uur. Duur? Dacht het niet.

Hopman A's sig
Spreken in tegeltjeswaarheden is zilver, zwijgen in tegeltjeswaarheden is goud!

Fred29

Stad Tilburg
Fred29 heeft 1017 posts gemaakt 1017
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Fred29 aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  18:36:27  Bekijk Fred29's persoonlijke forum pagina  Stuur Fred29 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Fred29 met citaat [quote]
Wat is duur? Voor kinderen vind ik het een zeer goedkope hobby. De contributie is laag en de kinderen krijgen er m.i. veel voor terug.
Een uniform en andere, eerder genoemde, investeringen heb je bij zowat alle hobby's.
Maar bijv een slaapzak, schoenen etc kun je ook goed buiten de scouting om gebruiken.

Als leiding zijnde is het bij elkaar opgeteld een dure grap. Ook ik ben iemand die niet alles gaat declareren, alles voor scouting.
Een copietje, effe rijden, avondje telefoneren voor een goed kamplocatie. Het zijn maar kleine bedragen maar tel eens op wat dat op jaarbasis kost.......Ik betaal geen contributie maar dit is wel een verkapte subsidie. hahaah.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
24 december 2005 -  18:46:40 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  18:45:38  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik heb ooit een vader meegemaakt die het lidmaatschap van zijn zoon bij scouting aangreep om eindelijk die lang verlangde Landrover te kopen.We zaten op een zeer slecht bestrate weg ,en dan kan je natuurlijk niet met je mercedes aankomen.Dus het kan stevig in de papieren gaan lopen.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
wouter heeft 4839 posts gemaakt 4839
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 december 2005 -  23:22:37  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van wouter met citaat [quote]
Volgens mij valt het best mee. Er zijn veel duurdere hobbies.

wouter's sig
Laat je kleren niet al te vies worden.
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

IvoW

Stad Bussum
Provincie/Land Noord-Holland
IvoW heeft 633 posts gemaakt 633
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door IvoW aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  11:56:49  Bekijk IvoW's persoonlijke forum pagina  Stuur IvoW een forum prive bericht Beantwoord deze post van IvoW met citaat [quote]
Scouting is inderdaad voor de kinderen (ouders) geen dure hobby. Een seizoen welpen kost bij ons 150 euro en een seizoen scouts 175 euro (incl kamp en ca. 4 weekendjes). Wij draaien met uitzondering van de kerstvakantie, zomervakantie en evt. officiele feestdagen elke zaterdag, dus dat is zo'n 45 zaterdagen per jaar.
Elke week staat er limo, thee en koffie klaar voor alle leden en leiding.
Bij gezamelijke opkomsten draaien we vaak door tot 's avonds en verzorgen we dus de avondmaaltijd.
De huur moet betaald worden.
Materiaal moet onderhouden en af en toe vervangen worden.
Verzekeringen, leidingcursussen, RSW-inschrijfgeld enz. enz.

Als ik kijk wat de kinderen er voor terugkrijgen of het vergelijk met andere hobby's is scouting zeker niet duur. Er is echter een groot verschil tussen duur zijn en veel geld. Voor de ouders van nieuwe leden die het niet breed hebben kan de aanschaf van het uniform met toebehoren uiteraard een flinke uitgave betekenen. Echter als je dat vergelijkt met de gemiddelde sportuitrusting zijn ook die startkosten weer relatief laag.

De leiding betaald bij ons ook contributie, omdat alle leiding ook als explo/stamlid actief is. Soms zie ik ook nog wel eens een bonnetje door de vingers, voornamelijk benzine declareer ik niet. Daardoor kunnen de kosten als leiding behoorlijk oplopen, maar dat heb je ook zelf voor een deel in de hand. M'n hike-uitrusting is grotendeels in m'n scouts/explo tijd aangeschaft en zijn dus geen kosten die ik als leiding heb gemaakt. Daarnaast gebruik ik die ook vaak buiten scouting en zijn die kosten dus sowieso maar deels aan m'n scouting lidmaaatschap te wijten.
Al met al vind ik scouting niet duur. Zeker niet in verhouding met wat ik voor de kosten terugkrijg. Want waar kun je nou nog een heel jaar lid zijn en pakweg 2 weken op kamp (1x scouts en 1x explo/stam) voor ongeveer 200 euro?
Een vakantie buiten scouting kost al gauw 300 euro per week, terwijl ik een kamp met de explo/stam toch ook echt vakantie vind.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  12:06:38  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik weet even niet of de volgende regel voor iedere gemeente geldt,maar als je kinderen van ouders met een uitkering hebt,kunnen die een beroep op de sociale dienst doen.Uniform,contributie en kampen worden dan betaald.Als ze willen,stort de dienst het bedrag direct op je groepsrekening.Zo uit m`n hoofd was/is dit voor 1 kind per gezin,maar op indicatie kan daar van worden afgeweken.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

IvoW

Stad Bussum
Provincie/Land Noord-Holland
IvoW heeft 633 posts gemaakt 633
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door IvoW aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  12:12:42  Bekijk IvoW's persoonlijke forum pagina  Stuur IvoW een forum prive bericht Beantwoord deze post van IvoW met citaat [quote]
Of dit bij ons ook het geval is, weet ik niet, maar dat is op dit moment ook niet van toepassing bij ons.
Niet alleen mensen met een uitkering hebben het krap. Ook alleenstaande ouders hebben vaak moeite met rondkomen, omdat ze buiten allerlei regelingen vallen voor de mensen met een minimuminkomen. Waardoor ze dan netto nauwelijks meer te besteden hebben, terwijl ze er wel 40 uur per week voor moeten werken.

DarkWolf

Stad Eijsden
Provincie/Land Limburg
DarkWolf heeft 82 posts gemaakt 82
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door DarkWolf aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  13:32:15  Bekijk DarkWolf's persoonlijke forum pagina  Stuur DarkWolf een forum prive bericht  Bezoek DarkWolf's eigen webpagina Beantwoord deze post van DarkWolf met citaat [quote]
Voor de jeugdleden is dit absoluut geen dure hobby. Ik denk zelfs een van de goedkoopste verenigingen om je bij aan te sluiten.

Bij ons (verkenners): lidmaatschap 12x4,50=50 euro per jaar, zomerkamp 65 euro, winterkamp 25 euro, tussendoor nog wat kleinere weekendjes/uitstapjes, aanschaf verkennersblouse (insignes worden verstrekt door ons) en das met dasriempje.

DarkWolf's sig
My lunch is trying to eat me! Quick, give me a fork!!

Since light travels faster than sound, people appear bright until you hear them speak.

rock-addict
Yee-Haa!

Stad Ouderkerk aan den IJssel
rock-addict heeft 1798 posts gemaakt 1798
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door rock-addict aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  13:44:08  Bekijk rock-addict's persoonlijke forum pagina  Stuur rock-addict een forum prive bericht  Bezoek rock-addict's eigen webpagina  Klik om te kijken wat rock-addict's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van rock-addict met citaat [quote]
voor wat ik er voor terugkrijg heb ik alles er nog voor over en vindt ik het geen dure hobby... daarnaast is het voor de kids ook goed te betalen en is het niet zoals bij (bijvoorbeeld) onze turnvereniging, waar de contibutie twee keer zo hoog ligt.
Zolang ik het in ieder geval naar mijn zin heb, ben ik bereid daar de spullen voor aan te schaffen en de kampen/contibutie en dergelijke te betalen!

rock-addict's sig
http://www.scoutingouderkerk.nl

bosbes

Stad IJzendijke
Provincie/Land Zeeland
bosbes heeft 495 posts gemaakt 495
25 december 2005 -  14:12:22 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door bosbes aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  14:11:14  Bekijk bosbes's persoonlijke forum pagina  Stuur bosbes een forum prive bericht Beantwoord deze post van bosbes met citaat [quote]
Ik denk dat je qua hoogte van de kosten per groep moet kijken, bij ons zijn de kosten ook lang niet zo hoog als dat padvinder_nl het over heeft, ik ben wel eens aan het rekenen geweest en voor de verkenners kwam ik uit op 115 euro en de welpen 70 euro, en dat is dan inclusief blousse, kampen en extra dingen.
In vergelijking met andere sporten/hobby's vind ik dat scouting bij de goedkoopste dingen hoort, en vooral ook hoeveel plezier je ervan terug krijgt!

En volgens mij betaald bij ons de staf het meest, want wij betalen geen contributie maar kijk alleen maar eens naar de brandstofprijzen als er weer eens een tocht moet worden uitgezet, maar dat heb ik er graag voor over!

bosbes's sig
Hee, wat mankt er daar? Ow ik zie het al het is kreupel hout

robgerrits
Chill - Event Manager

Stad Oss
robgerrits heeft 742 posts gemaakt 742
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door robgerrits aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  14:40:52  Bekijk robgerrits's persoonlijke forum pagina  Stuur robgerrits een forum prive bericht  Bezoek robgerrits's eigen webpagina  Klik om te kijken wat robgerrits's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van robgerrits Beantwoord deze post van robgerrits met citaat [quote]
Polo Club Wassenaar poloshirt
Price: Euro 100,-
Polo mallets
Price: Euro 120
Leather Polo helmets
Price: Euro 300
Front zipper polo boots
Price: Euro 650,-
Argentine Jumping Saddle
Price: Euro 1135,-

en ga zo maar door, dan omen wij er met zo'n 120 euro aan kleding toch goed van af.

robgerrits's sig
Scouting is net een virus, het blijft altijd rond dwalen in je lichaam

Vive la France!!

Jan.w
forum vriend

Stad Alblasserdam
Jan.w heeft 656 posts gemaakt 656
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jan.w aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  14:58:24  Bekijk Jan.w's persoonlijke forum pagina  Stuur Jan.w een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Jan.w's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Jan.w met citaat [quote]
Het is maar net hoe intensief je met scouting bezig bent.
Als het om een kind gaat die gewoon elke week naar een groep gaat zijn de kosten laag, maar als ze b.v. naar de HIT gaan komen er kosten als een dike slaapzak en een tent e.d. bij.
Gaan ze ook nog naar de NJ, flamborette, flamboree en of WJ dan word het een ander verhaal.

Brombeer

Stad Nijmegen
Brombeer heeft 207 posts gemaakt 207
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Brombeer aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 december 2005 -  16:34:13  Bekijk Brombeer's persoonlijke forum pagina  Stuur Brombeer een forum prive bericht  Bezoek Brombeer's eigen webpagina Beantwoord deze post van Brombeer met citaat [quote]
naar mijn mening is scouting een van de goedkopere "hobby's "

er is geen organisatie zo groot als scouting waar men zoveel voor terug krijgt dan scouting zelf, ok qua financiele middelen met moet er wat instoppen , een gemiddelde voor een kind per jaar laten we zeggen €200,- maar wat krijgt men ervoor terug....

wel dit is nu net het punt er word in dit topic erg gekeken (en niet alleen binnen scouting) naar wat kost het en wat krijgt men ..ehh pff
€100,- en een kamp hier ,€150,- en een kamp plus weekend en een strandbal daar ....

bedenk dan ook eens dat ook al kost het geld ,en voor de een iets meer dan de ander ,
wat krijgt men er werkelijk voor , de lol ,de tijd de ervaring , de vriendschappen , de herinneringen waar je een heel leven op kunt teren , al met al ,

best bargain there is ......

.... merry x-mas y'all

Brombeer's sig
No nuts...
No glory...
...No Life !!!

Waterscouting , niet alleen maar meer blauw op straat,ook op de waterweg

Fred29

Stad Tilburg
Fred29 heeft 1017 posts gemaakt 1017
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Fred29 aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 december 2005 -  16:27:49  Bekijk Fred29's persoonlijke forum pagina  Stuur Fred29 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Fred29 met citaat [quote]
Helemaal gelijk brombeer,
Wat ik er voor terugkrijg is heel veel; mn blije gezichten en een bedankje "we hebben een geweldig kamp gehad", bedankjes van ouders na een kamp. De grote vriendengroep, kortom soms krijg je dingen terug die niet in geld uit te drukken zijn.
Dat is denk ik ook de reden waarom veel mensen (zoals mijn persoon) zich niet druk maken om een ritje, een kopietje etc.

paddo hathi

Stad Zeddam
paddo hathi heeft 512 posts gemaakt 512
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door paddo hathi aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2006 -  17:14:04  Bekijk paddo hathi's persoonlijke forum pagina  Stuur paddo hathi een forum prive bericht  Bezoek paddo hathi's eigen webpagina  Klik om te kijken wat paddo hathi's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van paddo hathi met citaat [quote]
Op zich vallen de kosten mee die ik maak voor Scouting, hoewel er op jaarbasis toch een hoop liters benzine verreden worden en ook menig uurtje wordt getelefoneerd.
Anderzijds: als ik kijk naar de uren in de kerstvakantie waarin ik bij het clubhuis een vloer heb betegeld, had ik daar +/- 700 euro voor kunnen vragen als ik het als beunhaasklusje had aangenomen bij een particulier! Maar goed: weer een hoop lol gehad als je met je vriendengroep aan het klussen bent, en hopelijk hebben we er nog lang plezier van!

paddo hathi's sig
the more you know, the less you need...
 Pagina: van 5 Bekijk het onderwerp: Als ze je kunnen naaien... Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Troep of vendel  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg