Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  ScoutingForum Marktplein  Gezocht - Gevraagd - Aangeboden  

scouting dassen

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: scouting gebouwbeschikbaar  

keulaarts

keulaarts heeft 3 posts gemaakt 3
Gepost op 12 februari 2006 :  14:22:20  Bekijk keulaarts's persoonlijke forum pagina  Stuur keulaarts een forum prive bericht  Beantwoord deze post van keulaarts met een citaat [quote]
Hallo,

Ik ben een fanatiek dassenverzamelaar.
Dus is mijn vraag bij deze,
of je er nog een hebt liggen.
Ik kan echter geen kosten maken.
Dit in verband met mijn financieele positie.

Mocht je toch een das aan mij willen schenken,
dan hoop ik van je te horen.

Met vriendelijk scouting-saluut,

Ron.

SN4BBEL
Excellente Moderator ;)

Provincie/Land Noord-Brabant
SN4BBEL heeft 5452 posts gemaakt 5452
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door SN4BBEL aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 februari 2006 -  15:31:38  Bekijk SN4BBEL's persoonlijke forum pagina  Stuur SN4BBEL een forum prive bericht  Bezoek SN4BBEL's eigen webpagina Beantwoord deze post van SN4BBEL met citaat [quote]
Cool, ik verzamel geld trouwens, dus als je nog over hebt dan graag dit aan mij schenken.

Even serieus, als je iets wil mag je wel duidelijker vertellen waarom iemand jou iets zou moeten schenken. Dat je er geen geld voor over hebt is iets dat algemeen binnen scouting geld. Maar wat maakt jou zo uniek dat iemand belangeloos een das zou schenken? en/of daar kosten voor wil maken, het moet immers verstuurd worden tenzij je het komt halen of de porto wil betalen.

Uhm en dan mis ik nog info over hoe je die schenking wil, hoe neemt iemand contact met je op, waar moet die dat heen sturen (geen adres hier plaatsen) of kom je dat dus halen zoals ik al eerder zei...

Heb je iets te swop? als je verzameld heb je misschien ook exemplaren over/dubbel die je dan kan doorruilen? dat maakt het al veel interessanter voor andere dassenverzamelaars.

Uhm en ik ga uiteraard een admin vragen of die dit topic even verhuist, als je dit forum goed bestudeerd hebt (waarvan ik aan neem dat je dat zeker de eerste keer doet) dan zie je dat we voor dit soort verzoeken een aangeboden/gevraagd subforum en een swop-forum hebben.

-= topic verplaatst door timon =-
Omdat deze topic beter in dit subforum past.

SN4BBEL's sig
Part of being confident is being able to remember previous events.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 februari 2006 -  17:24:12  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Komt idd een beetje over als oud Holllands bedelen.
Ik wil als ik onbedwingbare drang tot goededaad heb (komt echt wel eens voor )
wel eens iets weg geven,maar dan wel aan iemand die ik op z`n minst ken ,en het om de een of andere manier gun.
Hier een paar tips :
Voor wat,hoort wat.
De linkerhand wast de rechter.
Vliegen vang je met stroop,niet met azijn.
De hand die je voert bijt je niet.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

keulaarts

keulaarts heeft 3 posts gemaakt 3
26 november 2018 -  15:17:29 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door keulaarts aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 november 2018 -  14:52:52  Bekijk keulaarts's persoonlijke forum pagina  Stuur keulaarts een forum prive bericht Beantwoord deze post van keulaarts met citaat [quote]
Deze post is destijds door een van mijn naasten (via mijn account) voor mij geplaatst. Echer ben ik het absoluut niet eens met de inhoud van de post. En ik zou het zelf ook niet zo gedaan hebben.

Ik was ook in de veronderstelling dat de post al verwijderd zou zijn...
Ik heb de moderator verzocht de post alsnog te verwijderen.

Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: scouting gebouwbeschikbaar  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg