Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  DWEK  

super Kickuh WEK programma's

Vorige Pagina    Volgende Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: kosten kamp
 Pagina: van 15

Kaa_pmw_Ede
Moderator

Stad Ede
Provincie/Land Netherlands
Kaa_pmw_Ede heeft 2354 posts gemaakt 2354
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Kaa_pmw_Ede aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 oktober 2009 -  22:29:55  Bekijk Kaa_pmw_Ede's persoonlijke forum pagina  Stuur Kaa_pmw_Ede een forum prive bericht  Bezoek Kaa_pmw_Ede's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Kaa_pmw_Ede's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Kaa_pmw_Ede Beantwoord deze post van Kaa_pmw_Ede met citaat [quote]
Extreme Pictionary:
Pictionary. Maar dan op het plafond. Met een stift op een stok. Moeilijk! maar erg leuk :) (is dat nou een dinosaurus?? Neehee, een koekoeksklok!)

deze heb ik even getest, erg leuk!!

x-Baloe-x

x-Baloe-x heeft 545 posts gemaakt 545
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door x-Baloe-x aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 oktober 2009 -  18:29:44  Bekijk x-Baloe-x's persoonlijke forum pagina  Stuur x-Baloe-x een forum prive bericht  Klik om te kijken wat x-Baloe-x's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van x-Baloe-x met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Sjwimmel
- Stoorzender
Misschien bij de meesten al bekend. Lekker om uit te razen.
1 kind (de zender) aan de ene kant van het veld. een ander kind (de ontvanger) aan de andere kant.
De rest van de groep in het midden.
De zender krijgt van de leiding een boodschap om naar de ontvanger te krijgen. Ze moeten blijven staan waar ze staan.
De groep in het midden moet zorgen dat dat niet lukt. Door te storen. Dus SCHREEUWEN ZO HARD ALS ZE KUNNEN!

Heb ik een keer met de welpen gedaan. De dagen erna had ik oorontsteking.

x-Baloe-x's sig
Heb ik iets gemist?
ja

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
Provincie/Land Noord-Holland
Jacala_GD heeft 1266 posts gemaakt 1266
10 januari 2010 -  21:21:53 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 januari 2010 -  21:01:41  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Ik wil ook voor de welpen het spel doosje happen van Scouting Boxtel nomineren, onze welpen vonden het geweldig.

Oorspronkelijk gepost door tomvanlamoen

We hebben laatst met onze verkenners doosje happen gedaan. Speluitleg + beelden van hoe het gespeeld wordt vind je hier: http://www.scoutingboxtel.nl/onderwerp.asp?rubriek=485

Uitleg: je legt een kartonnen doos in het midden en iedereen mag na elkaar proberen om de doos op te tillen. Je mag de doos alleen optillen met je mond en alleen je voeten mogen op de vloer.

En als iedereen is geweest dan knip je een deel van de rand af, net zo lang tot er een doosje met een heel lage rand overblijft (halve centimeter ongeveer). En dan kijken wie 'm nog kan pakken zonder te vallen.

Edit:

(album)

Idefix

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
Idefix heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 januari 2010 -  10:59:44  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Dit ga ik ook eens doen met mn zeeverkenners.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Nino

Stad Hillegom
Provincie/Land Zuid-Holland
Nino heeft 3 posts gemaakt 3
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Nino aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 oktober 2010 -  18:08:39  Bekijk Nino's persoonlijke forum pagina  Stuur Nino een forum prive bericht Beantwoord deze post van Nino met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Marretje

Wat onze welpen (gemengd) altijd erg leuk vinden om te doen is levend catan, zie de omschrijving hier onder.

Levend catan.

Benodigdheden:
Voldoende kaartjes van de grondstoffen (zilver, schapen, hout, stenen, graan en erts), voldoende kaartjes van wat er te bouwen valt (wegen, dorpen, steden en ontwikkelingen) en overzichten bouwkosten (minimaal 1 per post)

Uitleg:
Dit spel is gebaseerd op het bordspel de kolonisten van catan.
De kinderen worden verdeeld in 4 groepen, de kleinste groep hiervan zijn de rovers.
De andere groepen horen elk bij een post waar 2 grondstoffen voorradig zijn, let er wel even op wat je bij elkaar op de post doet, zodat het spel niet te gemakkelijk wordt. De kinderen kunnen allemaal elke halve minuut een kaartje krijgen, de grondstoffen worden steeds afgewisseld. Ze kunnen alleen kaartjes krijgen op hun eigen post, en alleen als ze op het moment van uitdelen zich op de post bevinden.
Het is de bedoeling dat de kinderen van verschillende groepjes vervolgens grondstoffen gaan ruilen, om zo wegen, dorpen, steden en ontwikkelingen te kunnen kopen. Deze kunnen ze kopen bij de centrale bank, die zich ergens midden in het spel bevindt.
De rovers proberen de andere kinderen te tikken om zo ook grondstoffen te verzamelen. Als een kind getikt wordt en 7 of minder kaartjes bij zich heeft, dan trekt de rover 1 kaartje blind. Bij 8 of meer kaartjes levert het getikte kind de helft in bij de rover (oneven aantal afronden naar beneden), maar mag zelf kiezen wat hij afstaat.
Zowel de rovers als de overige spelers moeten binnen het spel hun grondstoffen kwijt zien te raken door te kopen. Alles wat ze kunnen kopen heeft een bepaalde waarde (in punten), het groepje met aan het eind de meeste punten wint het spel, de rovers kunnen ook winnen!

Opmerkingen:
• De kinderen moeten hun kaartjes het hele spel bij zich hebben, en mogen deze niet op de post achterlaten.
• Bij de bank mag niet worden gehandeld.
• Het is de bedoeling dat de verschillende groepjes samen werken, maar elk kind kan wel alleen door het speelveld lopen, af en toe bij elkaar komen is al genoeg.
• Dit spel is geschikt voor in het bos, een heideveld o.i.d. kan ook.
• Dit spel kan met veel deelnemers worden gespeeld. Bij voldoende deelnemers kan men er voor kiezen om 6 uitdeelposten te plaatsen, waar bij elk 1 verschillende grondstof wordt uitgedeeld.
* Zilver komt niet in het oorspronkelijke spel voor. Doel van zilver is dat de kinderen 2 zilver bij de bank om kunnen wisselen voor een grondstof die ze nodig hebben.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan!

Ziet er luik uit ga dit zeker een keer met mijn groep proberen!

Nino's sig
Welpen leiding

joseCDWouderkerk

Stad ouderkerk a/d ijssel
joseCDWouderkerk heeft 44 posts gemaakt 44
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door joseCDWouderkerk aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 november 2010 -  13:31:22  Bekijk joseCDWouderkerk's persoonlijke forum pagina  Stuur joseCDWouderkerk een forum prive bericht  Bezoek joseCDWouderkerk's eigen webpagina Beantwoord deze post van joseCDWouderkerk met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door rock-addict

ik weet niet of ik ze al had gepost maar hier:

Download Bestand: Quattro programma.pdf [12,6 KB]

Jeeh, ik heb hem eindelijk (na een zoektocht van 45 min) gevonden! :)
Tof programma!

joseCDWouderkerk's sig
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

joseCDWouderkerk

Stad ouderkerk a/d ijssel
joseCDWouderkerk heeft 44 posts gemaakt 44
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door joseCDWouderkerk aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 november 2010 -  13:33:15  Bekijk joseCDWouderkerk's persoonlijke forum pagina  Stuur joseCDWouderkerk een forum prive bericht  Bezoek joseCDWouderkerk's eigen webpagina Beantwoord deze post van joseCDWouderkerk met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door joseCDWouderkerk

Oorspronkelijk gepost door rock-addict

ik weet niet of ik ze al had gepost maar hier:

Download Bestand: Quattro programma.pdf [12,6 KB]

Jeeh, ik heb hem eindelijk (na een zoektocht van 45 min) gevonden! :)
Tof programma!

En ge gaat toch niet menen dat ik hem niet kan openen

joseCDWouderkerk's sig
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
20 november 2010 -  21:50:17 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 november 2010 -  21:49:27  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Hier opent hij pagina 1, en staat op de tweede pagina alleen "Vragen levend quattro:"...

Afijn, de inhoud van die eerste pagina:
Quattro programma
Verschillende vragen in en rond het clubhuis. 100 is genoeg.
Een centraal punt met heel groot vel met allerlei stipjes.
4 stellen gaan in de rondte zoeken naar vragen. (kan ook meer groepjes)
Als ze een vraag goed beantwoorden, of een opdracht goed voltooien, mogen ze een streepje
zetten.
Zodra ze een vierkantje dichtmaken, is het vakje van hen en mogen ze een bonus streepje
zetten.
Daarna moeten ze verder gaan met een volgende opdracht/vraag.
Degene die de meeste vakjes dicht heeft gemaakt wint…

Met daaronder een plaatje van een quattro-veld (stippen met streepjes ertussen).

Heeft iemand hier trouwens nog opdrachten of vragen voor? De uitleg is het probleem niet, maar bij veel spellen worden vaak geen vragen gegeven... toch jammer.

Baloedebeer

Baloedebeer heeft 26 posts gemaakt 26
08 december 2010 -  20:34:45 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Baloedebeer aan de moderator van dit forum. Gepost op 08 december 2010 -  20:22:59  Bekijk Baloedebeer's persoonlijke forum pagina  Stuur Baloedebeer een forum prive bericht Beantwoord deze post van Baloedebeer met citaat [quote]
-----------------

Levend Bingo: (Eigen variant, ongeveer 1 uur 15)

De kinderen worden in groepjes verdeeld van 4 a 5 personen per groepje. Ieder kind krijgt een eigen bingokaart (vastgeplakt op karton voor de stevigheid). Eén groepje wordt aangewezen als tikker en van dit groepje krijgt ieder kind een pen en een opvallend hesje aan.

Er zijn 3 posten waar de leiding staat met kaartjes met nummertjes. De kinderen moeten bij de posten zien te komen zonder getikt te worden, en krijgen per keer 3 nummertjes. De leiding zet een streepje op de achterkant (iedere leiding een andere kleur stift), zodat je eerst langs een andere post moet voordat je weer bij dezelfde kunt terugkeren.

Op het moment dat je getikt bent, zet de tikker een penstreepje achter de voorgaande streepjes neer. Bij de eerstvolgende post krijg je 2 nummertjes inplaats van 3. (ben je onderweg 2x getikt, en heb je dus 2 penstreepjes staan, dan krijg je 1 nummertje). Bij de post daarna krijg je gewoon weer 3 nummertjes. (De leiding kijkt dus hoeveel penstreepjes er staan na het laatste stiftstreepje van de vorige post)

Heb je een nummertje op je kaart staan, dan kan je deze inleveren bij de leiding en wordt deze afgetekend op jouw kaart. Meerdere rondes, waarbij iedere keer een ander groepje de tikker is. Iedere horizontale, verticale of schuine rij vol is een bingo. Het groepje met de meeste bingo's wint.

Dit spel werkte echt super! De welpen waren constant bezig met elkaar om nummertjes te ruilen, omdat het groepje die de meeste bingo's heeft wint. Daarnaast veel rennen, tikkers ontwijken, tactisch de kortste wegen zoeken tussen twee posten, en trots aan elkaar vertellen hoeveel rijen (bingo's) er al waren.

-----------------

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 08 december 2010 -  21:38:49  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Dat klinkt als een flink gaaf spel, zaterdag eens testen bij onze welpen. Hebben jullie de bingo-kaarten en nummertjes zelf gemaakt of ergens vandaan gehaald?

Baloedebeer

09 december 2010 -  10:36:39 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Baloedebeer aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 december 2010 -  10:33:09  Bekijk Baloedebeer's persoonlijke forum pagina  Stuur Baloedebeer een forum prive bericht Beantwoord deze post van Baloedebeer met citaat [quote]
Ik had de bingokaarten en nummertjes zelf gemaakt. Bingokaarten worden ook verkocht door o.a. de Bruna.

Istar

Stad Veenendaal
Istar heeft 140 posts gemaakt 140
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Istar aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 december 2010 -  20:30:39  Bekijk Istar's persoonlijke forum pagina  Stuur Istar een forum prive bericht  Bezoek Istar's eigen webpagina Beantwoord deze post van Istar met citaat [quote]
Klinkt wel heel leuk!
snapten de welpen ook goed hoe de spelregels en het spel in elkaar zaten?

Istar's sig
Beter een scout dan geen scout ;)

Baloedebeer

09 december 2010 -  21:18:22 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Baloedebeer aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 december 2010 -  21:06:45  Bekijk Baloedebeer's persoonlijke forum pagina  Stuur Baloedebeer een forum prive bericht Beantwoord deze post van Baloedebeer met citaat [quote]
De welpen hadden het spel erg goed door. Er ontstond veel samenwerking. De welpen proberen de tikkers te ontwijken, echter als je getikt wordt krijg je nog steeds (minder) nummers. Dit maakt het spel voor de minder snelle welpen ook erg leuk.

Aan de welpen uitleg geven over het spel. De bedoeling is om met je groepje zoveel mogelijk bingo's te halen. Je hoeft vandaag niet de hele kaart vol te krijgen, want iedere volle rij is een bingo. Er zijn 3 posten, iedere keer dat je bij een post komt krijg je 3 nummers. Maar ojeeé, sommige welpen houden helemaal niet van Bingo. Zij willen dat er zo weinig mogelijk bingo's worden gehaald. Iedere ronde is dit een ander groepje, te herkennen aan de gele hesjes. Als je onderweg getikt wordt, krijg je bij de eerstvolgende post een nummer minder.

Heb je een nummer op je kaart staan, dan mag je deze inleveren bij de leiding en wordt het nummer gekleurd op de bingokaart. Je mag nummers ruilen met iedereen. Het groepje met de meeste bingo's wint!

(Dus geen uitleg gegeven over hoe de pen/stiftstreepjes op de achterkant werken. Dit is toch vooral voor de leiding bedoeld, en de welpen kregen dit vanzelf door. Alleen per ronde even kort aan de tikkers uitgelegd dat zij een penstreep moeten zetten achter alle voorgaande streepjes)

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 december 2010 -  21:54:31  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Ziezo, 32 kaarten geprint en op karton geplakt en 450 nummertjes (6x 1-75) uitgeknipt... moet goed komen met 15 welpen.

Bedankt voor de extra uitleg, die is wel handig. Ik heb de streepjes veranderd in de letter van de post en kruisjes voor de tikkers (gekleurde streepjes op blauw karton gaat niet werken denk ik). Maar dat hoeven alleen de posten en tikkers te weten inderdaad. Zaterdag gaan we bingo's halen!

Bedoel je trouwens met een rij alleen een horizontale rij, of ook verticaal en diagonaal?

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 december 2010 -  18:11:56  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Vandaag de route technieken opgehaald! :) Voor de jongste welpen net wat te lang, en voor de oudste te kort. Perfecte afstand dus. Ook dit keer voor het eerst de routes in enveloppen gestopt en daarop geschreven 'aan de jongste 2 welpen'(kruispunt,bolletje pijltje). 'Aan de 2 middelste welpen'(strippenkaart) en ook eentje aan de oudste waarin ik een versimpeld coordinaat heb gestopt :). Die aanpak op leeftijd indelen werkt goed en ze hebben het in mijn groepje iig goed begrepen :). het kan voorkomen dat je als welp meerdere routes moet lopen dus.

Levend Bingo klinkt erg leuk, ik heb het er ook al even met mijn teamleider over gehad en staat op het lijstje voor komend seizoen! Leuk bedacht!

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 december 2010 -  18:42:55  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Gisteren hebben wij Levend Bingo gespeeld met de welpen, en mijn mening is gemengd. De welpen vonden het op zich een leuk spel dat ze ook begrepen. Maar helaas bleek dat er erg weinig bingo's gehaald werden. Na de eerste ronde van 20-25 minuten was er nog geen enkele bingo gevallen. Toen heb ik groep 1 hun kaarten laten houden voor de volgende ronde, en groep 2 (die nu zouden gaan tikken) kregen de kaarten van groep 3 (de vorige tikkers). Na de tweede ronde heb ik toen het spel beëindigd, onder andere in verband met tijdgebrek en kou.

Er waren dus twee 'groepjes' bingo-kaarten: die van groep 1 en de kaarten van groep 2-3. Ik telde in totaal slechts twee bingo's. Toen heb ik de puntentelling aangepast: elk weggestreept nummer was 1 punt, en een bingo gaf 2 bonuspunten. De eindstand was 54 tegen 41.

Op zich vond ik dit vrij weinig, ik had wat meer verwacht. Hoeveel bingo's hadden jullie aan het einde van een ronde per groepje ongeveer?

Ik vind het nog steeds een leuk spel en ik wil het nog een keer gaan proberen met de welpen. Maar ik ga nog wel eerst kijken naar een manier om voor wat meer bingo's te zorgen.

Istar

Stad Veenendaal
Istar heeft 140 posts gemaakt 140
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Istar aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 december 2010 -  19:16:20  Bekijk Istar's persoonlijke forum pagina  Stuur Istar een forum prive bericht  Bezoek Istar's eigen webpagina Beantwoord deze post van Istar met citaat [quote]
Misschien hangt het er vanaf hoeveel cijfers je gebruikt. Hoe meer cijfers, hoe langer het duurt denk ik zo.
Ben wel benieuwd wat je bevindingen zullen zijn want het lijkt me wel leuk om dit spel ook eens te spelen

Istar's sig
Beter een scout dan geen scout ;)

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 december 2010 -  19:28:14  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Ik heb de (volgens mij) 'normale' regels van bingo gehanteerd. Dat is met 24 nummers per kaart in een rooster van 5x5 (middelste hokje telt niet mee). Er waren in totaal 75 nummers in omloop en de welpen kregen bij elke post steeds drie nummers. Theoretisch zouden ze dus gemiddeld met elke post één nummertje kunnen afstrepen. Zeker als ze gaan samenwerken zou dit toch op moeten lopen. Maar als ik er zo over nadenk kan het zijn dat hiervoor nog te veel nummertjes in omloop waren. Bijhouden blijft dan natuurlijk lastig. Misschien is een rooster van 4x4 iets, met totaal 48 nummers. Daarom ben ik erg benieuwd naar de resultaten van andere groepen, want het kan natuurlijk ook zo zijn dat er bij ons iets anders verkeerd gegaan is...

Baloedebeer

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Baloedebeer aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 december 2010 -  19:50:24  Bekijk Baloedebeer's persoonlijke forum pagina  Stuur Baloedebeer een forum prive bericht Beantwoord deze post van Baloedebeer met citaat [quote]
Ook wij gebruikten gewoon de normale bingokaarten, dus 5x5, middelste vakje leeg, en de cijfers 1 tot en met 75. Elke rij telde als bingo. Wij hadden toen 22 welpen, dus 5 rondes gespeeld (5x 12 minuten) Ieder groepje speelde dus 4 maal met dezelfde bingokaart en was 1 ronde tikker. Uiteindelijk ongeveer 4 bingo's per welp. (= 16 per groepje)

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 december 2010 -  20:35:00  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Ah kijk, daar zal het probleem gezeten hebben. Ik was er vanuit gegaan dat ze elke ronde een nieuwe kaart zouden krijgen. En onze groep was iets kleiner met 15 welpen, dus drie groepen. Met kortere speeltijd en relatief meer tikkers (1 per 2 renners in plaats van 1 per 4 renners) zal dat het verschil wel verklaren.

Pagina: van 15 Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: kosten kamp  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Vorige pagina   Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg