Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  Scouting Algemeen  

Die hoed past ons allemaal

Volgende Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Boys Brigade Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Mogelijkheden voor groepsuitje
 Pagina: van 11

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
Provincie Noord-Brabant
whistle heeft 3324 posts gemaakt 3324
Gepost op 25 juni 2006 :  21:29:16  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht  Beantwoord deze post van whistle met een citaat [quote]

Nou, beste forumleden en zeer geachte hoedendragers.

Zoals jullie al een ruime tijd kunnen lezen zijn er meerdere topics over de verkennershoed en elk topic wordt veel bezocht en beantwoord. Dit betekent dus dat het verschijnsel hoeden nog erg leeft en de hoedendragers zijn het er vast allemaal over eens dat de hoeden best meer gedragen en dus gepromoot mogen worden. Zijn er hier hoedendragers aanwezig die zich geroepen voelen om hiervoor iets op te zetten? In welke vorm weet ik nog niet, maar wellicht komen we er samen uit.

Nog even jullie aandacht gevestigd op de notitie dat dit topic niet bedoeld is om de discussie van wel/geen hoed aan te slingeren.

whistle's sig
Leave this world al little better than you found it. ~ Baden-Powell of Gilwell

n/a
verwijderd

n/a heeft 3978 posts gemaakt 3978
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door n/a aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 juni 2006 -  23:11:28  Bekijk n/a's persoonlijke forum pagina  Stuur n/a een forum prive bericht Beantwoord deze post van n/a met citaat [quote]
Wel wat dacht je van een foto campange

n/a's sig
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a ****ing big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of ****ing fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing ****ing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, ****ed-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
Provincie/Land Noord-Brabant
25 juni 2006 -  23:19:52 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 juni 2006 -  23:14:32  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Een fotocampagne zou natuurlijk niet slecht zijn. Alleen is een campagne iets tijdelijks... Misschien moet het meer "vaste grond" hebben.
Ik bedoel daarmee iets als een werkgroep. Of een landelijke stam. Of een...

whistle's sig

n/a
verwijderd

n/a heeft 3978 posts gemaakt 3978
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door n/a aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 juni 2006 -  23:19:17  Bekijk n/a's persoonlijke forum pagina  Stuur n/a een forum prive bericht Beantwoord deze post van n/a met citaat [quote]

Wel je moet eerst een produkt in de markt zetten.
Laat om te beginnen los dat je iets in handen hebt waar je emotioneel bij betrokken bent.
De hoed is een produkt. Niets meer, maar ook zeker niets minder.
Vraag is nu hoe verkoop ik een zinloos produkt aan onwillige mensen.
Ik zou beginnnen met een beeldcampagen. Film of foto. Internet. Enz Enz. Maar maak het vooral "cool". En geloof in wat je doet.

n/a's sig
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a ****ing big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of ****ing fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing ****ing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, ****ed-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?

Refalm

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
Refalm heeft 237 posts gemaakt 237
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Refalm aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 juni 2006 -  23:52:23  Bekijk Refalm's persoonlijke forum pagina  Stuur Refalm een forum prive bericht  Bezoek Refalm's eigen webpagina  Stuur Refalm een AOL bericht  Stuur Refalm een ICQ bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Refalm  Stuur Refalm een Yahoo! bericht Beantwoord deze post van Refalm met citaat [quote]
Als overtuigende anti-hoeden drager denk ik aan wat argumenten die mij zou kunnen overtuigen om een hoed te dragen.

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
26 juni 2006 -  00:02:23 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:00:08  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door anomalie

Wel je moet eerst een produkt in de markt zetten.
Laat om te beginnen los dat je iets in handen hebt waar je emotioneel bij betrokken bent.
De hoed is een produkt. Niets meer, maar ook zeker niets minder.
Vraag is nu hoe verkoop ik een zinloos produkt aan onwillige mensen.
Ik zou beginnnen met een beeldcampagen. Film of foto. Internet. Enz Enz. Maar maak het vooral "cool". En geloof in wat je doet.

Ok, dank je wel. Maar eerst maar eens een groepje mensen bij elkaar zien te vinden. Want in mijn eentje zie ik het enkel als een zware klus. Plus dan nog dat je samen de lijnen kan gaan uitzetten.

whistle's sig

Danita
Jamborina

Stad In de buurt van Amsterdam
Provincie/Land Noord-Holland
Danita heeft 893 posts gemaakt 893
26 juni 2006 -  00:16:32 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:15:00  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
Ik wil je wel helpen hoor Whistle, moet alleen dan nog wel een hoed kopen.... dat lijkt me wel een vereiste!

Danita's sig
Het leven begint met scouting!!!

www.scoutinggroepwaterland.nl
www.epaulet.nl

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
26 juni 2006 -  00:34:07 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:32:19  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Wellicht. Tenzij we dan weer promotiemateriaal gesponsord krijgen van SN...
Maar mooi! we zijn nu dus met zijn 2en!

whistle's sig

Danita
Jamborina

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:36:36  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
Waar blijft nummer drie???

Danita's sig

www.epaulet.nl

SN4BBEL
Excellente Moderator ;)

SN4BBEL heeft 5452 posts gemaakt 5452
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door SN4BBEL aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:40:12  Bekijk SN4BBEL's persoonlijke forum pagina  Stuur SN4BBEL een forum prive bericht  Bezoek SN4BBEL's eigen webpagina Beantwoord deze post van SN4BBEL met citaat [quote]
Voor de hoed:

- tegen zon rondom
- waterdicht en zelfs als teil te gebruiken
- winddicht (warm in de winter)

zoek maar eens een basebalcap die dat kan...

SN4BBEL's sig
Part of being confident is being able to remember previous events.

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:46:34  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
En je kan er een hoop chips in doen! en fietssleutels...

Maar goed... Snabbel, doe je mee?

whistle's sig

Danita
Jamborina

26 juni 2006 -  00:56:08 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:55:36  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
Snabbel klinkt wel positief! Kom je ook op de ?

Danita's sig

www.epaulet.nl

SN4BBEL
Excellente Moderator ;)

SN4BBEL heeft 5452 posts gemaakt 5452
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door SN4BBEL aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  00:57:18  Bekijk SN4BBEL's persoonlijke forum pagina  Stuur SN4BBEL een forum prive bericht  Bezoek SN4BBEL's eigen webpagina Beantwoord deze post van SN4BBEL met citaat [quote]
Ik doe niet mee want ik heb geen hoed en zal op korte termijn ook geen hoed gaan dragen. Maar meedenken vind ik wel leuk dus kom ik op het forum wel langsvliegen.

SN4BBEL's sig
Part of being confident is being able to remember previous events.

Danita
Jamborina

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  01:08:19  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
Iemand die mee denkt is nooit weg!

Danita's sig

www.epaulet.nl

Akela-NL
forumgek

Stad Breda
Akela-NL heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela-NL aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  08:01:58  Bekijk Akela-NL's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela-NL een forum prive bericht  Bezoek Akela-NL's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Akela-NL's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Akela-NL Beantwoord deze post van Akela-NL met citaat [quote]
Ik draag 'm en ben er dol enthousiast over maar ik denk niet dat we moeten proberen om de hoed te promoten. 1 Van de eigenschappen van Scoutingkledij is dat iedereen er z'n eigen accent aan meegeeft, op groep-, speltak- of individueel niveau. Mensen moeten er zelf het voordeel van gaan inzien en voor zichzelf uitmaken wat ze ermee willen.

En een tip voor de Scoutsshop: Maak het ding wat goedkoper... Als SCORE hem goedkoper kan leveren kan de Nederlandse Scoutsshop dat ook want die betrekken de hoeden wellicht van de SCORE.

Akela-NL's sig
http://www.serviscout.net

http://www.dnhartel.nl/ http://slash.scoutlink.nl http://www.scoutlink.net/ http://www.tichodrome.ch/

richardjager
EX EM RA71

Stad landgraaf
Provincie/Land Limburg
richardjager heeft 1126 posts gemaakt 1126
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door richardjager aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  10:34:08  Bekijk richardjager's persoonlijke forum pagina  Stuur richardjager een forum prive bericht  Bezoek richardjager's eigen webpagina  Klik om te kijken wat richardjager's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van richardjager met citaat [quote]
Als iemand waar de hoed ook volgende week op kamp weer aan het hoofd vast zit kan ik niet anders dan me op te geven voor deze campange.

Ik wordt lid van het actie commitee neem je hoed mee.

Ik ben dus nummer 3

richardjager's sig
Life is a B#tch en than you marry 1

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  10:47:43  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Akela-NL

Ik draag 'm en ben er dol enthousiast over maar ik denk niet dat we moeten proberen om de hoed te promoten. 1 Van de eigenschappen van Scoutingkledij is dat iedereen er z'n eigen accent aan meegeeft, op groep-, speltak- of individueel niveau. Mensen moeten er zelf het voordeel van gaan inzien en voor zichzelf uitmaken wat ze ermee willen.

Dat vind ik ook Akela, maar de hoed wordt door velen nog in een kwaad daglicht gezet. en promoten is natuurlijk wat anders dan verplichten. Maar in welke vorm alles gegoten wordt is nog onbekend. Trouwens, met de hoed kun je ook nog veel eigen accent kwijt.

Mooi Richard! Ook welkom!

whistle's sig

richardjager
EX EM RA71

Stad landgraaf
Provincie/Land Limburg
richardjager heeft 1126 posts gemaakt 1126
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door richardjager aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  10:54:50  Bekijk richardjager's persoonlijke forum pagina  Stuur richardjager een forum prive bericht  Bezoek richardjager's eigen webpagina  Klik om te kijken wat richardjager's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van richardjager met citaat [quote]
je zou kunnen denken aan demo teams die alle mogelijkheden van de hoed demonstreren.

Ik gebruik hem ook als was kom bv
En om het kamp vuur mee aan te waaien

richardjager's sig
Life is a B#tch en than you marry 1

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  11:08:39  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Ik denk dat we eerst even het team moeten formeren. Dus wellicht dat zich nog drie man/vrouw wil aanmelden. Ik zit zelf te denken aan de scouting magazines, Info stands op activiteiten ed. Maar vast dingen bedenken kan helemaal geen kwaad.

whistle's sig

Akela-NL
forumgek

Stad Breda
Akela-NL heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela-NL aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  11:11:59  Bekijk Akela-NL's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela-NL een forum prive bericht  Bezoek Akela-NL's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Akela-NL's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Akela-NL Beantwoord deze post van Akela-NL met citaat [quote]
Vroeger werd soep klaargemaakt in de hoed... Ik gebruik 'm nu wel regelmatig om uit te drinken!

Akela-NL's sig
http://www.serviscout.net

http://www.dnhartel.nl/ http://slash.scoutlink.nl http://www.scoutlink.net/ http://www.tichodrome.ch/

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 juni 2006 -  11:14:36  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Op de een of andere manier bedenk ik ineens met de posts van Akela-Nl en Richard dat ik een beetje te zuinig ben op mijn hoed. De mijne ziet er nog zo maagdelijk uit als een <vulmaarin>.

whistle's sig
 Pagina: van 11 Bekijk het onderwerp: Boys Brigade Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Mogelijkheden voor groepsuitje  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg