Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  Scouting Algemeen  

schoenen en scouting

Vorige Pagina    Volgende Pagina  
 Nieuwe enquęte starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Grote clubaktie e.d. Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Roken? met kids erbij?
 Pagina: van 5

HenriekeR

Stad Tiel
Provincie/Land Gelderland
HenriekeR heeft 278 posts gemaakt 278
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door HenriekeR aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 oktober 2007 -  15:18:55  Bekijk HenriekeR's persoonlijke forum pagina  Stuur HenriekeR een forum prive bericht Beantwoord deze post van HenriekeR met citaat [quote]
Vandaar het weer in nederland!!

Ik draag ze echt altijd!!

roel
Moderator..

Stad Here-you-go-weird
Provincie/Land Trinidad and Tobago
roel heeft 13203 posts gemaakt 13203
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door roel aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 oktober 2007 -  17:30:11  Bekijk roel's persoonlijke forum pagina  Stuur roel een forum prive bericht  Bezoek roel's eigen webpagina Beantwoord deze post van roel met citaat [quote]
Maar teva's zijn ook handig als het regent. Schoenen, sokken en een handdoek in mn tas en door de regen naar mn werk, op teva's. Die mogen nat worden, geen soppende schoenen de hele dag.....

roel's sig
"Jazz is hot. Jazz is tijdloos. Jazz is de moeder, de rest is familie - Tijd om te beleven, dat Jazz modern, eclectisch, eigentijds, eigenwijs, diep, vet en ook de nieuwe trend is"

Paddo

Paddo heeft 2371 posts gemaakt 2371
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Paddo aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 oktober 2007 -  22:43:05  Bekijk Paddo's persoonlijke forum pagina  Stuur Paddo een forum prive bericht  Bezoek Paddo's eigen webpagina Beantwoord deze post van Paddo met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door HenriekeRSoms moet je dingen in het perspectief zien.
Afgeleid tijdens het hakken uhm......
En gaan staan tijdens het fietsen?? Das beide ubehuabt nie handig... Als zo'n fiets bedoeld was om op te staan.. Hadden ze het zadel er wel af gelaten !

Je af laten leiden tijdens het hakken doet Sander niet meer. En leiding Leon geeft ook geen aanleiding meer! (we gaan eerst "stop" roepen")

Maaaarrr Syme verbieden te gaan staan op de trappers werkt niet. Vrijwel iedereen die wil versnellen in groepsverband (oftewel: mag niet zelf tempo bepalen) gaat soms staan. Gaat altijd goed, behalve wanneer de met een te lage versnelling rijdt, en te snel moet trappen. Als mannen geen ballen maar eitjes hadden, moeten die echt beter verpakt! De meesten zouden voor hun 13e levensjaar onvruchtbaar zijn...

Overigens ben ik het wel met je eens dat Syme (en der rest) dit niet moet doen, maar het is iedereen wel meerdere keren gebeurd. En dan ben je toch blij met de stang die veel pijn veroorzaakt. Zat hij er niet, zou het allemaal veel ergen zijn...

Paddo's sig
Unattended children will be sold as slave!

HenriekeR

Stad Tiel
HenriekeR heeft 278 posts gemaakt 278
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door HenriekeR aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 oktober 2007 -  23:02:34  Bekijk HenriekeR's persoonlijke forum pagina  Stuur HenriekeR een forum prive bericht Beantwoord deze post van HenriekeR met citaat [quote]
Als mannen geen ballen maar eitjes hadden, moeten die echt beter verpakt! De meesten zouden voor hun 13e levensjaar onvruchtbaar zijn...

Vandaar dat vrouwen vaak minder staan op de fiets. Die hebben de stang niet en weten dat, als je het goed doet, het aanhebben van schoenen niet uitmaakt.

baloe asg

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
baloe asg heeft 203 posts gemaakt 203
08 september 2008 -  23:36:12 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door baloe asg aan de moderator van dit forum. Gepost op 08 september 2008 -  23:33:04  Bekijk baloe asg's persoonlijke forum pagina  Stuur baloe asg een forum prive bericht Beantwoord deze post van baloe asg met citaat [quote]
het liefs loop ik op kamp op Teva slippers met hiel ondersteuning.
Maar in het bos komen er veel stokjes tussen mijn tenen en gaat alles open.

maar doorgaans om bergschoenen, met hoge lerenwatervlap zoals bij kisten.

baloe asg's sig
-Alles heeft een begin-
Herman van Veen

limbolandjgirl

Stad Echt
Provincie/Land Limburg
limbolandjgirl heeft 221 posts gemaakt 221
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door limbolandjgirl aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  08:51:07  Bekijk limbolandjgirl's persoonlijke forum pagina  Stuur limbolandjgirl een forum prive bericht  Bezoek limbolandjgirl's eigen webpagina Beantwoord deze post van limbolandjgirl met citaat [quote]
Mijn gympen, nep Allstars (door scouting bewerkt) of bij een hike mijn bergschoenen.
Ligt er gewoon aan wat we met de Sherpa's gaan doen.

limbolandjgirl's sig
met Scouting verken en ontdek je de wereld pas!

-- www.scoutingpey.eu --

loutje

Stad Voorburg
loutje heeft 257 posts gemaakt 257
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door loutje aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  12:16:03  Bekijk loutje's persoonlijke forum pagina  Stuur loutje een forum prive bericht  Bezoek loutje's eigen webpagina  Klik om te kijken wat loutje's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van loutje met citaat [quote]
meestal me bergschoenen, soms me kistjes of me skategympies. (de laatste 2 licht het aan het weer/activeit)

loutje's sig
een week geen scouting een week niet geleeft.

Akela wg

Provincie/Land Utrecht
Akela wg heeft 1482 posts gemaakt 1482
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela wg aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  12:32:47  Bekijk Akela wg's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela wg een forum prive bericht  Bezoek Akela wg's eigen webpagina Beantwoord deze post van Akela wg met citaat [quote]
Ehm meestal wat ik die ochtend in de kast vindt.

Bij de jeugdleden vindt ik het lastiger. Die irritante laarzen en sandalen. Tis elke week weer gezeik

daredevil__2000

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
daredevil__2000 heeft 371 posts gemaakt 371
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door daredevil__2000 aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  13:36:37  Bekijk daredevil__2000's persoonlijke forum pagina  Stuur daredevil__2000 een forum prive bericht  Bezoek daredevil__2000's eigen webpagina Beantwoord deze post van daredevil__2000 met citaat [quote]
meestal veiligheids schoenen

baloe asg

Stad Rotterdam
baloe asg heeft 203 posts gemaakt 203
09 september 2008 -  14:45:43 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door baloe asg aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  14:42:14  Bekijk baloe asg's persoonlijke forum pagina  Stuur baloe asg een forum prive bericht Beantwoord deze post van baloe asg met citaat [quote]
Dare Devil,

je zegt veiligheidsschoenen last van lange tenen?
hoezo antwoord je niet serieus?

je schoen is een belangrijke kledingstuk.
Het bepaald hoe je loopt en je heupen slijten en de stand van je rug.

lees maar na in 'scouting for boy'

baloe asg's sig
-Alles heeft een begin-
Herman van Veen

Rodolf

Provincie/Land Limburg
Rodolf heeft 205 posts gemaakt 205
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Rodolf aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  14:46:14  Bekijk Rodolf's persoonlijke forum pagina  Stuur Rodolf een forum prive bericht  Bezoek Rodolf's eigen webpagina Beantwoord deze post van Rodolf met citaat [quote]
Meestal mijn kisten, die met die gleuf in de hak en nieuwer t/m Haix. (niet die van de scoutshop=lifeline, die zijn erg slecht en hebben een binnenzool van karton)verder mijn meindl perfect. Dia laatste zien d'rn niet uit maar lopen zo lekker (na een dag of 3!)
Helaas hebben we bij ons geen eigen uniform en dus is er bij ons niet alleen het schoenen-probleem maar algeheel-kleding-probleem. Wat daar af en toe tussen zit draag ik op een gemiddelde zondag niet eens!
Gelukkig hebben we daar verf, modder of spelletjes op het gras voor

Rodolf's sig
..::Vooruit denken scheelt nadenken!::..

Joost B

Joost B heeft 349 posts gemaakt 349
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Joost B aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 september 2008 -  18:22:23  Bekijk Joost B's persoonlijke forum pagina  Stuur Joost B een forum prive bericht Beantwoord deze post van Joost B met citaat [quote]
Het ligt aan de activiteit. Meestal gewoon me bergschoenen. Maar als ik weet dat we wateractiviteit gaan doen, dan trek ik me teenslippers aan. Of als we iets van gaan pioklieren, dan trek ik me ouwe bluslaarzen aan van de brandweer. Die zitten over het algemeen nog het lekkerst. Alleen ziet het er niet uit, aangezien ze niet onder me broek passen.

Joost B's sig
Weer of geen weer, het is altijd Brand-Weer

daredevil__2000

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
daredevil__2000 heeft 371 posts gemaakt 371
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door daredevil__2000 aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 september 2008 -  09:35:59  Bekijk daredevil__2000's persoonlijke forum pagina  Stuur daredevil__2000 een forum prive bericht  Bezoek daredevil__2000's eigen webpagina Beantwoord deze post van daredevil__2000 met citaat [quote]
baloe asg ik loop meestal op veiligheids schoenen/werk schoenen of welke naam je er dan ook aan wil geven, dus hoe is dat niet serieus reageren????

Ik weet niet wat jou dwars zit maar het was gewoon een normaal antwoord op de vraag van welke schoenen iedereen naar scouting aan heeft. Vind je reactie dan ook een beetje erg vaag.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 september 2008 -  10:26:58  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik denk dat we al met al kunnen stellen dat een beetje Scout dorgaans het juiste schoeisel bij de juiste activiteit kiest.
Ik ben er overigens deze NJ achter gekomen dat m`n beperking erger wordt.Ik kan m`n trouwe Meindels niet meer verdragen.Na twee dagen op het eind van de dag compleet kapot zijn overgegaan op m`n Gaastra sandalen.Nu konden m`n voeten alle kanten op zwalken zonder noemenswaardige pijntjes.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Nănă

Nănă heeft 14 posts gemaakt 14
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Nănă aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 september 2008 -  17:00:11  Bekijk Nănă's persoonlijke forum pagina  Stuur Nănă een forum prive bericht Beantwoord deze post van Nănă met citaat [quote]
Ik zweer bij mijn kissies maar ja dan moet ik ook zeggen dat ik er eigenlijks altijd wel op loop.
Lekker waterdicht als je tenminste goed onderhoudt (ik kwam er pas achter dat ik dat dus niet gedaan had ).
En als de kids es een keer op je tenen gaan staan voel je t niet (of als je er zelf wat op laat stuiteren ).

@ snabbel bij defensie gebruiken ze gewoon de kisten bij marsen hoor ! maar omdat de fabrikant over de kop is lopen ze nou op oa duitse kisten

Nănă's sig
eens een scout altijd een scout

Dik P

Stad Katwijk
Dik P heeft 4249 posts gemaakt 4249
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 september 2008 -  15:17:07  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Wat is jullie ervaring met hoge of lage wandelschoenen op een hike. Ik had lage gekocht, want in mijn trekking-literatuur stond dat deze voldoende zijn als je geen bergen beklimt. Maar er zaten toch wel nadelen aan.

Rodolf

Provincie/Land Limburg
Rodolf heeft 205 posts gemaakt 205
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Rodolf aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 september 2008 -  16:19:14  Bekijk Rodolf's persoonlijke forum pagina  Stuur Rodolf een forum prive bericht  Bezoek Rodolf's eigen webpagina Beantwoord deze post van Rodolf met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Dik P

Wat is jullie ervaring met hoge of lage wandelschoenen op een hike. Ik had lage gekocht, want in mijn trekking-literatuur stond dat deze voldoende zijn als je geen bergen beklimt. Maar er zaten toch wel nadelen aan.

Ik loop altijd op minimaal half hoge als ik ook maar iets van ruiger terrein op stap. Het voelt voor mij gewoon een stuk prettiger en beschermd je enkeltjes wat beter tege takken, stenen, omzwikken, etc.
Zoek wel een schoen waar je lekker op loopt anders heb je er nog niets aan.

Rodolf's sig
..::Vooruit denken scheelt nadenken!::..

egel
Galbak

Stad Pijnacker
egel heeft 1660 posts gemaakt 1660
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door egel aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 september 2008 -  16:38:54  Bekijk egel's persoonlijke forum pagina  Stuur egel een forum prive bericht  Bezoek egel's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van egel Beantwoord deze post van egel met citaat [quote]

Hoge schoenen geven wat meer stabiliteit en dat is wel handig als je met een (zware) rugzak loopt en/of buiten het asfalt.
Je moet er wel op letten dat je schoenen niet een te groot gewicht hebben, want het gewicht aan je voeten telt bijna 10 keer zo hard als op je rug. Zeker de (jonge) Scouts zouden, om die reden, op een hike geen kisten, veiligheidsschoenen of (echte) bergschoenen moeten dragen, ondanks dat het wel veel stoerder is. Qua wandelschoenen dus AB, B of BC maar geen C of zwaarder. De stevigheid van kisten heb je pas nodig in situaties waar je je scouts niet in mag brengen.

Ik heb wel eens op kisten zonder rugzak met de scouts meer gelopen op een hike, 's avonds had ik het gevoel dat ik net zo moe was als dat ik met rugzak had gelopen.

Kisten of veiligheidsschoenen zijn wel weer goed voor pionieren e.d.

egel's sig
In omnibus requiem quaesivi et nusquam inveni nisi in angulo cum libro

limbolandjgirl

Stad Echt
Provincie/Land Limburg
limbolandjgirl heeft 221 posts gemaakt 221
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door limbolandjgirl aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 september 2008 -  20:01:05  Bekijk limbolandjgirl's persoonlijke forum pagina  Stuur limbolandjgirl een forum prive bericht  Bezoek limbolandjgirl's eigen webpagina Beantwoord deze post van limbolandjgirl met citaat [quote]

Ik loop meestal op half hoge bergschoenen bij een hike. Dus tot net boven mijn enkels.
Dat moet ik ook wel, anders gaan mijn voeten nog meer naar binnen klappen..

limbolandjgirl's sig
met Scouting verken en ontdek je de wereld pas!

-- www.scoutingpey.eu --

Dahin

Stad Turnhout
Provincie/Land Belgium
Dahin heeft 639 posts gemaakt 639
13 september 2008 -  17:20:33 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dahin aan de moderator van dit forum. Gepost op 13 september 2008 -  17:13:09  Bekijk Dahin's persoonlijke forum pagina  Stuur Dahin een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dahin met citaat [quote]
ik trek gewoon lekker oude schoenen aan die lekker lopen. Hoef me geen zorgen te maken over vies worden en ze zijn waterdicht en ik kan er veel op lopen. Verder wanneer het super mooi weer is loop ik op me teva's waar ik ook best wat kilometertjes op kan wanelen

Dahin's sig
klein is fijn
 Pagina: van 5 Bekijk het onderwerp: Grote clubaktie e.d. Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Roken? met kids erbij?  
 Nieuwe enquęte starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Vorige pagina   Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg