Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  Scouting Algemeen  

schoenen en scouting

Vorige Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Grote clubaktie e.d. Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Roken? met kids erbij?
 Pagina: van 5

rdruiter

Stad Spijkenisse
Provincie/Land Zuid-Holland
rdruiter heeft 102 posts gemaakt 102
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door rdruiter aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 oktober 2008 -  18:36:35  Bekijk rdruiter's persoonlijke forum pagina  Stuur rdruiter een forum prive bericht  Bezoek rdruiter's eigen webpagina Beantwoord deze post van rdruiter met citaat [quote]
Bij ons binnen de speltak (BE-scouts/-explorers)loopt de leiding op kisten, bergschoenen of veiligheidsschoenen.
De kinderen lopen op sportschoenen, bergschoenen.
De kinderen in de rolstoel hebben gewone schoenen of (nep-)crocs aan.
Mijn ervaring is dat stevige schoenen het beste zijn. Je kan tenminste door brandnetels banjeren zonder last ervan te krijgen.
Sandalen zijn dus taboe. 1 Kind heeft ze, maar draagt ze weinig op kamp.
Komt doordat wij hem vragen bergschoenen aan te doen.

rdruiter's sig
:D Proud to be a old-Airscout-, old-cup- and current BE Scoutsleader :D
SMILE! You're on my photo's!
Scouts malgré tout!

ouchy

ouchy heeft 1 posts gemaakt 1
10 juni 2009 -  17:33:38 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ouchy aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 juni 2009 -  17:32:07  Bekijk ouchy's persoonlijke forum pagina  Stuur ouchy een forum prive bericht Beantwoord deze post van ouchy met citaat [quote]
Ik denk de belangrijkste is de comfort! Ik heb al menigvuldig schoenen gekocht en ik find de veiligheidsschoenen van strauss zijn de beste voor scounting (http://onderneming.strauss-direct.nl/veiligheidsschoenen.htm). vorall de halfhoge veiligheidsschoen van Puma (PUMA 06)overtuigd me.

Dahin

Stad Turnhout
Provincie/Land Belgium
Dahin heeft 639 posts gemaakt 639
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dahin aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 juni 2009 -  17:55:28  Bekijk Dahin's persoonlijke forum pagina  Stuur Dahin een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dahin met citaat [quote]
ik loop gewoon op gympies, teva sandalen en me wandelschoenen van 10 jaar ouwd wat niet echte wandelschoenen zijn eigelijk.
lopen alle 3 lekker ligt aan mn goesing en t weer welke ik aan heb

Dahin's sig
klein is fijn

Giecheltje

Stad Velserbroek
Provincie/Land Noord-Holland
Giecheltje heeft 163 posts gemaakt 163
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Giecheltje aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 juni 2009 -  19:33:00  Bekijk Giecheltje's persoonlijke forum pagina  Stuur Giecheltje een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Giecheltje's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Giecheltje met citaat [quote]
meestal op sneakers, maar ook wel op bergschoenen
en k wil nog steeds een paar kisten, maar t komt er nooit echt van...

Idefix

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
Idefix heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 juni 2009 -  14:41:50  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
In de wintermaanden met winteronderhoud soms kisten of mn werkschoenen, de zomermaanden waterschoenen of mn gewone schoenen (als ik niet door het water hoef)al zijn dat ook werkschoenen maar daar gebruik ik ze niet voor.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Aloe82

Stad Eindhoven
Provincie/Land Noord-Brabant
Aloe82 heeft 19 posts gemaakt 19
11 juni 2009 -  16:08:06 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Aloe82 aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 juni 2009 -  15:50:32  Bekijk Aloe82's persoonlijke forum pagina  Stuur Aloe82 een forum prive bericht  Bezoek Aloe82's eigen webpagina Beantwoord deze post van Aloe82 met citaat [quote]
Een GeVaVi of eenJallatte

Niet echt hip maar als er modder is gaat die laars makkelijk aan door de twee lussen.
Voor de prijs krijgt Uuu echt een kwaliteit schoen.

Ik zeg doen, wur

tucker
Hopman T

Stad Leuven/Halsteren
Provincie/Land Belgium
tucker heeft 566 posts gemaakt 566
12 juni 2009 -  10:05:14 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door tucker aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 juni 2009 -  10:02:51  Bekijk tucker's persoonlijke forum pagina  Stuur tucker een forum prive bericht  Bezoek tucker's eigen webpagina  Klik om te kijken wat tucker's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van tucker Beantwoord deze post van tucker met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Hopman A

Draag mijn Teva's (heel af en toe) of mijn lage wandelschoenen (bijna altijd). Ervaring met de wandelschoenen zijn goed, lekker stevig, makkelijk in mul zand, en laag want dat bukt en rent ietjes makkelijker.

Soms zie je bij jeugdleden schoenen waarvan je denkt, hoe kan je daar in Gods naam op lopen. Maar ach iedereen zijn eigen keus, en ze merken wel dat hiken op kaplaarzen of snowboots toch niet echt prettig is, terwijl je dat toch van te voren aangeeft ...

Je vergeet de kaplaarzen en lakschoentjes op de hike... al hoewel wij het laatste niet zo vaak tegenkomen

Zelf draag ik afhankelijk van de activiteit of lage wandelschoenen of veiligheidsschoenen (dit i.v.m. een innige omhelzing tussen voet en spijkerpuntje tijdje terug. Was niet trough-and-trough maar puntje was voldoende om over te stappen op een stukje staal in m'n zool op dat deel van het terrein.)

tucker's sig
One World, One Promise!
One Peace?

Mr Cheesebrick

Stad Nieuw-Lekkerland
Provincie/Land Zuid-Holland
Mr Cheesebrick heeft 13 posts gemaakt 13
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mr Cheesebrick aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 april 2014 -  19:01:50  Bekijk Mr Cheesebrick's persoonlijke forum pagina  Stuur Mr Cheesebrick een forum prive bericht  Bezoek Mr Cheesebrick's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Mr Cheesebrick's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Mr Cheesebrick Beantwoord deze post van Mr Cheesebrick met citaat [quote]
Ik draag eigenlijk altijd kisten, ook op de vrije vrijdag avond. Wanneer ik iets makkelijkers aan wil, of wanneer ik weet dat het weer meewerkt en we niks zwaars gaan doen, trek ik lekker mijn afgetrapte All Stars aan, lekker luchtig!

Mr Cheesebrick's sig
Ik typ verslagjes van de onderdelen waar ik bij loop. Neem gerust een kijkje! De links staan hieronder.
Scouting Alblasserdam site: http://www.scouting-alblasserdam.nl/
Verkennerfacebook: https://www.facebook.com/Verkenners.Scouting.Alblasserdam
 Pagina: van 5 Bekijk het onderwerp: Grote clubaktie e.d. Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Roken? met kids erbij?  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Vorige pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg