Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  JOTA-JOTI 17,18 en 19 okt 2014 - After Daylight  JOTA-JOTI Archief  

Je mooiste JOTA-JOTI foto van 2006

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Onderwerp is gesloten 
Schrijver Bekijk het onderwerp: Radio 538 Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Joti opdracht: filmpje  

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Provincie Gelderland
Keesie heeft 3002 posts gemaakt 3002
Aangepast
Gepost op 26 oktober 2006 :  12:59:31  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen website
Plaats hier je mooiste of leukste foto van de JOTA-JOTI van 2006. Misschien kunnen we hier ook weer een contest van maken....

Keesie's sig
"Als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd" (Tröckener Kecks)

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Provincie/Land Gelderland
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Keesie aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 oktober 2006 -  13:03:04  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen webpagina
Mijn bijdrage (ik vond de eerste foto niet typisch JOTA, maar is wel tijdens de JOTA gemaakt, de tweede wel vind ik wel typisch JOTA)

Keesie's sig

Hopman DB
Don Bosco Hopman

Stad Winssen
Provincie/Land Netherlands
Hopman DB heeft 1059 posts gemaakt 1059
26 oktober 2006 -  13:10:19 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 oktober 2006 -  13:07:19  Bekijk Hopman DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman DB een forum prive bericht  Bezoek Hopman DB's eigen webpagina
dit vind ik een super mooie foto :) al zeg ik het zelf
dit zijn 2 kids (4 jaar) van zendamateurs

edit (nederlandse tekst)

Hopman DB's sig
er is niks zo mooi als werken! ik kan er uren naar kijken!

vallen doet geen pijn.

alleen het neerkomen!!

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Provincie/Land Gelderland
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Keesie aan de moderator van dit forum. Gepost op 30 oktober 2006 -  09:31:44  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen webpagina
Kick! Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig foto's zijn gemaakt... Of zijn ze allemaal even mooi?

Keesie's sig

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
wouter heeft 4839 posts gemaakt 4839
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 30 oktober 2006 -  11:16:33  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is.
Ja bij ons zijn er vast ook hele mooie maar ik heb ze nog niet bekeken komt nog dus

wouter's sig
Laat je kleren niet al te vies worden.
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

roel
Moderator..

Provincie/Land Trinidad and Tobago
roel heeft 13203 posts gemaakt 13203
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door roel aan de moderator van dit forum. Gepost op 30 oktober 2006 -  12:38:41  Bekijk roel's persoonlijke forum pagina  Stuur roel een forum prive bericht
ATV (amateur televisie)

roel's sig
"Jazz is hot. Jazz is tijdloos. Jazz is de moeder, de rest is familie - Tijd om te beleven, dat Jazz modern, eclectisch, eigentijds, eigenwijs, diep, vet en ook de nieuwe trend is"

psycho

Stad Gemert
psycho heeft 36 posts gemaakt 36
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door psycho aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 november 2006 -  16:51:34  Bekijk psycho's persoonlijke forum pagina  Stuur psycho een forum prive bericht  Bezoek psycho's eigen webpagina  Klik om te kijken wat psycho's MSN Messenger adres is.
www.pivosgemert.tk voor fotos van onze jota/joti

psycho's sig
Workin'- & Drinkin' Class
www.pivosgemert.tk

wouter
...

Stad Meppel
Provincie/Land Drenthe
wouter heeft 4839 posts gemaakt 4839
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wouter aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 november 2006 -  18:21:24  Bekijk wouter's persoonlijke forum pagina  Stuur wouter een forum prive bericht  Klik om te kijken wat wouter's MSN Messenger adres is.
Heb ook eindelijk de foto's van de jota binnen

Hier een paar leuke

Het lijnenspel bij de bouw

Aan het zenden

En een van de spelletjes, een toren bouwen van spekkies

wouter's sig
Laat je kleren niet al te vies worden.
Sokken kun je controleren door ze op te blazen. Lukt dat, dan is wassen noodzakelijk.

tomvanlamoen

Stad Boxtel
Provincie/Land Noord-Brabant
tomvanlamoen heeft 581 posts gemaakt 581
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door tomvanlamoen aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 november 2006 -  09:49:10  Bekijk tomvanlamoen's persoonlijke forum pagina  Stuur tomvanlamoen een forum prive bericht  Bezoek tomvanlamoen's eigen webpagina  Klik om te kijken wat tomvanlamoen's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van tomvanlamoen

De toren

Zendende Welpen

Chattende Bever

tomvanlamoen's sig
groetjes,

Tom
LinkedIn: http://nl.linkedin.com/in/tomvanlamoen
Weblog: http://tomvanlamoen.wordpress.com/
Twitter: http://www.twitter.com/tomvanlamoen
Scouting Boxtel: http://www.scoutingboxtel.nl
Scoutingnieuws: http://www.scoutingnieuws.nl of http://www.twitter.com/scoutingnieuws

Hopman DB
Don Bosco Hopman

Stad Winssen
Hopman DB heeft 1059 posts gemaakt 1059
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 november 2006 -  10:08:07  Bekijk Hopman DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman DB een forum prive bericht  Bezoek Hopman DB's eigen webpagina
ok de foto opnieuw

je kunt niet jong genoeg beginnen

Hopman DB's sig
er is niks zo mooi als werken! ik kan er uren naar kijken!

vallen doet geen pijn.

alleen het neerkomen!!

Paddo

Paddo heeft 2371 posts gemaakt 2371
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Paddo aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 november 2006 -  19:42:29  Bekijk Paddo's persoonlijke forum pagina  Stuur Paddo een forum prive bericht  Bezoek Paddo's eigen webpagina

Bekertelefoon-groepsgesprek (3x woordwaarde!)

Paddo's sig
Unattended children will be sold as slave!
  Bekijk het onderwerp: Radio 538 Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Joti opdracht: filmpje  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Onderwerp is gesloten 
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg