Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  BE  

Leiding gezocht voor BE-groep in Enschede e.o.

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Quiz vragen over EHBO Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Opkomsten met andere speltakken  

Linda van der Veen

Stad Enschede
Provincie Overijssel
Linda van der Veen heeft 6 posts gemaakt 6
Gepost op 16 juni 2008 :  21:42:53  Bekijk Linda van der Veen's persoonlijke forum pagina  Stuur Linda van der Veen een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Linda van der Veen met een citaat [quote]
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met plannen om binnen onze groep in Enschede een Blauwe Vogel speltak op te starten.

Ik ben hard op zoek naar leiding die het leuk vindt om bij onze groep leiding te gaan geven aan een Blauwe Vogel Welpen speltak.
Het gaat om de zaterdag ochtend van ongeveer half 10 tot half 2, 1 keer per 3 weken. Dit komt neer op zo'n 12 zaterdagochtenden per jaar.

Lijkt dit je wat, of wil je meer info, mail me dan op thosepreciousdays@hotmail.com

Alvast bedankt!
Groetjes, Linda

Jaeder

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
Jaeder heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jaeder aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 juni 2008 -  22:14:16  Bekijk Jaeder's persoonlijke forum pagina  Stuur Jaeder een forum prive bericht  Bezoek Jaeder's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jaeder met citaat [quote]
Ik zou eerst eens vertellen om wat voor soort leden het gaat.
Gaat het om leden met een (licht) verstandelijke handicap, gaat het om leden met een lichamelijke handicap of leden met een sociale handicap?

Linda van der Veen

Stad Enschede
Provincie/Land Overijssel
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Linda van der Veen aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 juni 2008 -  22:51:26  Bekijk Linda van der Veen's persoonlijke forum pagina  Stuur Linda van der Veen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Linda van der Veen met citaat [quote]
Er staat op dit oment nog niets helemaal vast, maar waarschijnlijk gaat het om een groep voor (licht) verstandelijk gehandicapten en/of kinderen met een sociale handicap. In ieder geval hebben we in ons clubhuis niet de faciliteiten voor kinderen met een rolstoel.
Het uiteindelijke leidingteam zal zelf grotendeels de exacte doelgroep en de selectie daarvan gaan bepalen.

Linda van der Veen

Stad Enschede
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Linda van der Veen aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  10:34:30  Bekijk Linda van der Veen's persoonlijke forum pagina  Stuur Linda van der Veen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Linda van der Veen met citaat [quote]
Ik wou even de blije mededeling doen dat ik mijn leidingteam compleet heb (6! =) )en we volgende maand echt van start gaan.
Als je nog kinderen weet in de omgeving Enschede die verstandelijk beperkt zijn, van 7 tot ongeveer 11 jaar, naar een ZMOK-school gaan en het leuk lijken lid te worden van Scouting, stuur ze dan even naar www.vaandrigleppinkgroep.nl

Verder wou ik graag weten bij welke instanties jullie als groep subsidie hebben aangevraagd. Kan iemand me aan ideeën helpen?

En tot slot vroeg ik me af of jullie ervaring hebben met aangepast spelmateriaal. Wat is wel en niet leuk voor kinderen in deze leeftijd?

Groetjes, Linda

whistle
Gilwellian

Stad Tilburg
Provincie/Land Noord-Brabant
whistle heeft 3324 posts gemaakt 3324
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door whistle aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  11:03:48  Bekijk whistle's persoonlijke forum pagina  Stuur whistle een forum prive bericht Beantwoord deze post van whistle met citaat [quote]
Als je eens op http://raadsrots.scouting.nl kijkt kan je onder het kopje scouts met een handicap al aardig wat informatie vinden. Misschien helpt dat je al een beetje op weg.

Succes!

whistle's sig
Leave this world al little better than you found it. ~ Baden-Powell of Gilwell

Kaa_pmw_Ede
Moderator

Stad Ede
Provincie/Land Netherlands
Kaa_pmw_Ede heeft 2354 posts gemaakt 2354
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Kaa_pmw_Ede aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  16:45:08  Bekijk Kaa_pmw_Ede's persoonlijke forum pagina  Stuur Kaa_pmw_Ede een forum prive bericht  Bezoek Kaa_pmw_Ede's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Kaa_pmw_Ede's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Kaa_pmw_Ede Beantwoord deze post van Kaa_pmw_Ede met citaat [quote]
ik zou trouwens als je kinderen met een verstandelijke beperking wilt niet teveel posters ophangen bij ZMOK scholen... er zijn vast wel een paar zmolkers daar maar goed lijkt me weer een hele andere tak van sport dan waar jullie nu mee aan de slag gaan...

egel
Galbak

Stad Pijnacker
Provincie/Land Zuid-Holland
egel heeft 1660 posts gemaakt 1660
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door egel aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  17:57:35  Bekijk egel's persoonlijke forum pagina  Stuur egel een forum prive bericht  Bezoek egel's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van egel Beantwoord deze post van egel met citaat [quote]
Waarschijnlijk een typefoutje waarschijnlijk bedoelt ze ZMLK. Moeilijk Lerend niet Moeilijk Opvoedbaar

(Z)MLK kan uitdagend zijn maar (Z)MOK lijkt me echt niet leuk. Uit wat ik aan ervaring heb met de combinatie MOK/MLK in één kind, is dat die al vaak 1 op 1 begeleiding nodig hebben, laat staan als er bij een van de twee nog een Z komt.

egel's sig
In omnibus requiem quaesivi et nusquam inveni nisi in angulo cum libro

Linda van der Veen

Stad Enschede
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Linda van der Veen aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  18:55:41  Bekijk Linda van der Veen's persoonlijke forum pagina  Stuur Linda van der Veen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Linda van der Veen met citaat [quote]
Oh ja haha typefoutje!
Ik bedoel ZMLK inderdaad.
Maar bedankt voor het opmerken.

Jaeder

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
Jaeder heeft 1801 posts gemaakt 1801
06 januari 2009 -  20:16:43 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jaeder aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  20:12:45  Bekijk Jaeder's persoonlijke forum pagina  Stuur Jaeder een forum prive bericht  Bezoek Jaeder's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jaeder met citaat [quote]
Je kan even lezen op de site van Netwerk Toegang:
https://www.scouting.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=107&Itemid=150

Verder kun je kijken op de website van Speelruimte onder subsidies:
http://www.speelruimte.scouting.nl/

Verder kun je kijken om een ANBI-status voor je groep, dat is vooral interessant voor de leiding die wat verderop woont. Kosten worden dan aftrekbaar als gift voor de belasting. Een aantal belasting-regels wordt dan ook gunstiger, maar dat kun je misschien beter via het LSC regelen. Zij beheren de groepserkenning van de Belastingdienst.

Linda van der Veen

Stad Enschede
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Linda van der Veen aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 januari 2009 -  20:25:01  Bekijk Linda van der Veen's persoonlijke forum pagina  Stuur Linda van der Veen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Linda van der Veen met citaat [quote]
Dank je wel!
Zal er eens even naar kijken.

miekedemuis
TopScout

Provincie/Land Netherlands
miekedemuis heeft 5403 posts gemaakt 5403
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door miekedemuis aan de moderator van dit forum. Gepost op 08 juni 2009 -  17:36:51  Bekijk miekedemuis's persoonlijke forum pagina  Stuur miekedemuis een forum prive bericht Beantwoord deze post van miekedemuis met citaat [quote]
Ik ben benieuwd hoe het loopt. Lijkt me altijd wel leuk om te doen. Maar de opkomst tijd van half 10 tot half 2 lijkt me wat langs voor deze doelgroep, om de spanningsboog een beetje strak te houden. Hoe verloopt het?

Linda van der Veen

Stad Enschede
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Linda van der Veen aan de moderator van dit forum. Gepost op 08 juni 2009 -  17:45:44  Bekijk Linda van der Veen's persoonlijke forum pagina  Stuur Linda van der Veen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Linda van der Veen met citaat [quote]
Hoi hoi,
Het loopt eigenlijk heel erg goed. We draaien nu eens per 3 weken van 9:00 tot 13:00 uur en de tijd vliegt echt om.
We zoeken alleen nog wat kids.
Greetz, Linda

Bekijk het onderwerp: Quiz vragen over EHBO Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Opkomsten met andere speltakken  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg