Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Overige  Scoutingforum Nieuws archief  

Scouting Don Bosco door naar finale zandsculpturen

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Scouts overleven Jungle Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Goedgekeurd...  

Hopman DB
Don Bosco Hopman

Stad Winssen
Provincie Netherlands
Hopman DB heeft 1059 posts gemaakt 1059
Gepost op 25 augustus 2008 :  14:20:14  Bekijk Hopman DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman DB een forum prive bericht  Bezoek Hopman DB's eigen website  Beantwoord deze post van Hopman DB met een citaat [quote]
Scouting Don Bosco door naar finale zandsculpturen bouwen

Het leidingteam van scouting Don Bosco heeft afgelopen weekend voor het eerst meegedaan aan de wedstrijd zandsculpturen bouwen, georganiseerd door Verstand van Zand.
Met hun bouwwerk wisten zij één van de stemmen van de jury in de wacht te slepen, waardoor zij door zijn naar de finale die gehouden wordt op 13 september a.s. voor het Provinciehuis in Arnhem. Met het behalen van deze finaleplaats is in ieder geval € 500,- verdiend. Tijdens de finale kan er nog eens een geldprijs van € 7.500,- in de wacht gesleept worden.

Tijdens deze lustrumeditie van Verstand van Zand moest het thema ‘bruggen bouwen’ in het zandsculptuur vorm gegeven worden.
In de sculptuur van Scouting Don Bosco was het stervormige logo te zien, waaruit de rivier de Waal stroomt met haar dijken. Over de rivier is een brug gebouwd met vijf pijlers die staan voor de speltakken die de groep rijk is. De brug vormt een verbinding tussen de oude blokhut en de nieuwe.

Voor foto's kijk op www.scoutingdonbosco.com

Don Bosco besteedt de geldprijs aan de bouw van de nieuwe blokhut.

Hopman DB's sig
er is niks zo mooi als werken! ik kan er uren naar kijken!

vallen doet geen pijn.

alleen het neerkomen!!

AN
Moderator

Provincie/Land Gelderland
AN heeft 2404 posts gemaakt 2404
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door AN aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 augustus 2008 -  18:55:42  Bekijk AN's persoonlijke forum pagina  Stuur AN een forum prive bericht Beantwoord deze post van AN met citaat [quote]
Whoehoe, goed gedaan hoor bouwers, stampers, schrappers enne promotieteam...... Ik zie dat ik voortaan gewoon eerst mail moet checken voordat ik ga forummen.

Maarrrrrr..... ik zou zeggen iedereen de 13e naar Arnhem en stemmen op Scouting Don Bosco
We kunnen die 7500€ goed gebruiken voor een blokhut, de gemeente jaagt ons immers weg van onze stek, maar en komt nog niet echt tegemoet.

By the way. Ik zou zeggen de 13e het DB logo de lucht(zwevend achter de brug) in en de rivier daadwerkelijk uit het logo laten ontspringen!

limbolandjgirl

Stad Echt
Provincie/Land Limburg
limbolandjgirl heeft 221 posts gemaakt 221
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door limbolandjgirl aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 augustus 2008 -  19:10:03  Bekijk limbolandjgirl's persoonlijke forum pagina  Stuur limbolandjgirl een forum prive bericht  Bezoek limbolandjgirl's eigen webpagina Beantwoord deze post van limbolandjgirl met citaat [quote]
Waaaaaaw! Echt mooi gedaan! Ik zou dat niet kunnen denk ik, al die kleine details.. Pffff...
Maar proficiat! Op naar de eerste plaats!! (??)

limbolandjgirl's sig
met Scouting verken en ontdek je de wereld pas!

-- www.scoutingpey.eu --

SN4BBEL
Excellente Moderator ;)

Provincie/Land Noord-Brabant
SN4BBEL heeft 5452 posts gemaakt 5452
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door SN4BBEL aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 augustus 2008 -  23:09:44  Bekijk SN4BBEL's persoonlijke forum pagina  Stuur SN4BBEL een forum prive bericht  Bezoek SN4BBEL's eigen webpagina Beantwoord deze post van SN4BBEL met citaat [quote]
ziet er leuk uit, mooi verhaal ook, veel succes met de finale!

SN4BBEL's sig
Part of being confident is being able to remember previous events.

Hopman DB
Don Bosco Hopman

Stad Winssen
Provincie/Land Netherlands
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 augustus 2008 -  08:50:48  Bekijk Hopman DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman DB een forum prive bericht  Bezoek Hopman DB's eigen webpagina Beantwoord deze post van Hopman DB met citaat [quote]
Het was super leuk om te doen. Er zijn idd al een aantal aanpassingen in het ontwerp.
Dit was de eerste keer dat we mee gedaan hebben. Nu weten we wat je met het zand kunt doen.

Hopman DB's sig

vallen doet geen pijn.

alleen het neerkomen!!

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 augustus 2008 -  08:57:13  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
20 september??? is dat het weekend dat de airbornelanding bij Ede weer wordt gehouden?
Als dat zo is,dan kan ik wel even doorwippen.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Hopman DB
Don Bosco Hopman

Stad Winssen
Provincie/Land Netherlands
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Hopman DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 augustus 2008 -  09:16:05  Bekijk Hopman DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Hopman DB een forum prive bericht  Bezoek Hopman DB's eigen webpagina Beantwoord deze post van Hopman DB met citaat [quote]
nee 13 september Mona.

Hopman DB's sig

vallen doet geen pijn.

alleen het neerkomen!!

Mief
Beverbabbelaar

Mief heeft 1685 posts gemaakt 1685
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mief aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 augustus 2008 -  17:37:31  Bekijk Mief's persoonlijke forum pagina  Stuur Mief een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Mief's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Mief met citaat [quote]
Prachtig!!! Mijn complimenten, ik hoop dat jullie hele hoge ogen gooien de 13e!

Mief's sig
>> Zwijg! <<

Akela DB

Akela DB heeft 118 posts gemaakt 118
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 augustus 2008 -  19:41:25  Bekijk Akela DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela DB een forum prive bericht Beantwoord deze post van Akela DB met citaat [quote]
Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom om te komen kijken en ons te steunen door je stem uit te brengen!
Ik begrijp dat er nog veel meer te doen is, omdat de provincie Gelderland die dag open dag heeft. Steunpunt Scouting Gelderland is ook aanwezig met diverse activiteiten volgens hun website.

Akela DB's sig
ik ga pas naar bed als jullie naar bed gaan!

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 augustus 2008 -  20:09:19  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Misschien dat ik toch even over wip.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Akela DB

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 augustus 2008 -  20:49:46  Bekijk Akela DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela DB een forum prive bericht Beantwoord deze post van Akela DB met citaat [quote]
Ooooo dat zou wel hartstikke leuk zijn Mona!!!

Akela DB's sig

Akela DB

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 september 2008 -  10:52:11  Bekijk Akela DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela DB een forum prive bericht Beantwoord deze post van Akela DB met citaat [quote]
Zaterdag is het zover!
Wie van jullie mogen we verwachten?!?!?
Je bent in ieder geval van harte welkom en naast de finale van Verstand van Zand zijn er allerlei andere activiteiten georganiseerd door de provincie Gelderland.

Akela DB's sig

Joost B

Joost B heeft 349 posts gemaakt 349
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Joost B aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 september 2008 -  21:22:50  Bekijk Joost B's persoonlijke forum pagina  Stuur Joost B een forum prive bericht Beantwoord deze post van Joost B met citaat [quote]
Ik ben even wezen kijken, en het zag er wel erg mooi en strak uit! Heb gelijk op jullie gestemd, en even gesponsord ;)

Joost B's sig
Weer of geen weer, het is altijd Brand-Weer

Mief
Beverbabbelaar

Mief heeft 1685 posts gemaakt 1685
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mief aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 september 2008 -  21:59:58  Bekijk Mief's persoonlijke forum pagina  Stuur Mief een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Mief's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Mief met citaat [quote]
Bij ons wat het de grote overvliegdag, kom dus niet komen kijken.
Maar ben wel heel benieuwd naar het resultaat!

Mief's sig
>> Zwijg! <<

Akela DB

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 september 2008 -  08:26:16  Bekijk Akela DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela DB een forum prive bericht Beantwoord deze post van Akela DB met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Joost B

Ik ben even wezen kijken, en het zag er wel erg mooi en strak uit! Heb gelijk op jullie gestemd, en even gesponsord ;)

Huh? gesponsord? Je maakt me wel nieuwsgierig...
Leuk dat je op ons gestemd hebt!!!

Akela DB's sig

Akela DB

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela DB aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 september 2008 -  08:27:05  Bekijk Akela DB's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela DB een forum prive bericht Beantwoord deze post van Akela DB met citaat [quote]
We hebben helaas geen prijs gewonnen in de finale.
Maar het was weer hartstikke gezellig en ook de complimenten voor de organisatie want alles is perfect geregeld.

Akela DB's sig

roel
Moderator..

Provincie/Land Trinidad and Tobago
roel heeft 13203 posts gemaakt 13203
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door roel aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 september 2008 -  06:15:15  Bekijk roel's persoonlijke forum pagina  Stuur roel een forum prive bericht Beantwoord deze post van roel met citaat [quote]
http://www.hanry.nl/wordpress/2008/09/13/zaterdag-13-september-2008-syntus-zandsculpturen-en-provintiehuis/
ff scrollen voor 2 foto's tussen de sculpturen..

roel's sig
"Jazz is hot. Jazz is tijdloos. Jazz is de moeder, de rest is familie - Tijd om te beleven, dat Jazz modern, eclectisch, eigentijds, eigenwijs, diep, vet en ook de nieuwe trend is"
  Bekijk het onderwerp: Scouts overleven Jungle Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Goedgekeurd...  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg