Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Overige  Scoutingforum Nieuws archief  

6000 Scout(leider)s kamperen in Boxtel

Volgende Pagina  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: 1300 scouts op Flamboree Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Brabanders: Kies je KampvuurKraker op scouting.nl
 Pagina: van 4

SN4BBEL
Excellente Moderator ;)

Provincie Noord-Brabant
SN4BBEL heeft 5400 posts gemaakt 5400
Aangepast
Gepost op 18 september 2009 :  11:12:22  Bekijk SN4BBEL's persoonlijke forum pagina  Stuur SN4BBEL een forum prive bericht  Bezoek SN4BBEL's eigen website  Beantwoord deze post van SN4BBEL met een citaat [quote]
De SCOUT-IN gaat beginnen! Scout-in is een evenement voor volwassen scoutingleden en voornamelijk leiding dat om het jaar plaatsvindt. Dit jaar zijn het ruim 6000 deelnemers die op een landgoed bij Boxtel drie dagen kamperen.

De duizenden leiders krijgen op een leuke manier de diverse vernieuwingen (introductie van de vernieuwde spelvisie, deskundigheidsbevordering en uiteraard de lancering van de Scoutfit) binnen de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van ons land gepresenteerd. Voor alle Scouts begint op deze Scout-in het 100 jarig jubileum, waardoor er naast activiteiten ook vooral veel feest zal zijn. Een feestelijk weekend dat bekroond wordt met een bezoek van beschermvrouwe prinses Maxima die uitgebreid te zien krijgt dat deze jongerenorganisatie al 100 jaar een eigentijds, leuk en leerzaam spel van jongeren is.

SN4BBEL's sig
Part of being confident is being able to remember previous events.

Kaa_pmw_Ede
Moderator

Stad Ede
Provincie/Land Netherlands
Kaa_pmw_Ede heeft 2124 posts gemaakt 2124
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Kaa_pmw_Ede aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 september 2009 -  23:27:24  Bekijk Kaa_pmw_Ede's persoonlijke forum pagina  Stuur Kaa_pmw_Ede een forum prive bericht  Bezoek Kaa_pmw_Ede's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Kaa_pmw_Ede's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Kaa_pmw_Ede Beantwoord deze post van Kaa_pmw_Ede met citaat [quote]
gaaf en goed,

alleen een kater van de files op alle snelwegen (en een fikse voor het terrein, volgens mij door slecht parkeerbeheer)

echte scoutingsfeer, veel gezien en gehoord... tof weekend!!!!

Kaa_pmw_Ede's sig
alaaf!
KAA!
http://welpen.pietermaritz.nl/

r_heirbaut

Stad Heerde
Provincie/Land Gelderland
r_heirbaut heeft 1 posts gemaakt 1
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door r_heirbaut aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  08:27:05  Bekijk r_heirbaut's persoonlijke forum pagina  Stuur r_heirbaut een forum prive bericht  Klik om te kijken wat r_heirbaut's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van r_heirbaut met citaat [quote]
Geweldig weekend gehad en weinig tot niks te zeuren. Eén ding was opvallend en kreeg niet helemaal mee wat er nou gebeurde of wat de aanleiding was.
Net voordat Jeroen v/d Boom zou optreden stond er iemand op het podium die zijn 'act' (over scouting is voor mietjes) eindigde door ons toe te schreeuwen: "jullie zijn mietjes". Tja, dan roep je wel wat over je af.
Wat ik me afvraag is wat nou de bedoeling was. Hoorde dit erbij? Was hij gewoon de weg kwijt? Huh?? Wie weet meer?

Maar goed liever een mietje en scout dan geen mietje zonder scouting

BJup

BJup heeft 81 posts gemaakt 81
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door BJup aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  09:48:36  Bekijk BJup's persoonlijke forum pagina  Stuur BJup een forum prive bericht Beantwoord deze post van BJup met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door r_heirbaut

Geweldig weekend gehad en weinig tot niks te zeuren. Eén ding was opvallend en kreeg niet helemaal mee wat er nou gebeurde of wat de aanleiding was.
Net voordat Jeroen v/d Boom zou optreden stond er iemand op het podium die zijn 'act' (over scouting is voor mietjes) eindigde door ons toe te schreeuwen: "jullie zijn mietjes". Tja, dan roep je wel wat over je af.
Wat ik me afvraag is wat nou de bedoeling was. Hoorde dit erbij? Was hij gewoon de weg kwijt? Huh?? Wie weet meer?

Maar goed liever een mietje en scout dan geen mietje zonder scouting

Ach, ik heb die jongen later nog gesproken, en hij riep hetzelfde als 9 jaar geleden (NJ04) elke avond op het podium werd geroepen. De presentator riep 'scouting is voor...' en iedereen daarna 'mietjes'.

Tijdens de ScoutIn kwam 't verkeerd over, én het gaat zo'n beetje 100% in tegen wat SN tijdens d ScoutIn wil overdragen qua imago. Jammer, maar helaas!

Dik P

Stad Katwijk
Provincie/Land Zuid-Holland
Dik P heeft 2896 posts gemaakt 2896
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  10:20:56  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door BJup
én het gaat zo'n beetje 100% in tegen wat SN tijdens d ScoutIn wil overdragen qua imago.
Dat scouts geen mietjes zijn of dat mietjes niet fout zijn?

Piet the destroyer

Stad Veghel
Provincie/Land Noord-Brabant
Piet the destroyer heeft 1804 posts gemaakt 1804
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Piet the destroyer aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  11:23:45  Bekijk Piet the destroyer's persoonlijke forum pagina  Stuur Piet the destroyer een forum prive bericht  Bezoek Piet the destroyer's eigen webpagina Beantwoord deze post van Piet the destroyer met citaat [quote]
ik heb me super goed vermaakt op de scout-in. Ik vond alleen de afsluiter een ontzettende tegenvaller. Vorige jaren was dat een stuk beter/leuker.

ik had nu echt het gevoel dat ik beter een uur of 2 eerder naar huis had kunnen gaan om de files voor te blijven.

Piet the destroyer's sig
Yo, ho, haul together,
hoist the Colors high.
Heave ho,
thieves and beggars,
never shall we die.

www.scoutingveghel.nl

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
timon heeft 6794 posts gemaakt 6794
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  12:03:06  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Piet the destroyer

ik heb me super goed vermaakt op de scout-in. Ik vond alleen de afsluiter een ontzettende tegenvaller.
Mmmmmm,
aar hadden wij dan een sluiting op de ScoutIn

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

Jetske

Stad Gouda
Jetske heeft 2 posts gemaakt 2
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jetske aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  12:44:34  Bekijk Jetske's persoonlijke forum pagina  Stuur Jetske een forum prive bericht  Bezoek Jetske's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jetske met citaat [quote]
Super naar mijn zin gehad tijdens de scout-in. Hoop gezelligheid en lol, ook al zijn er elk jaar weer de kleine minpunten te bekennen.

Nouja, als die jongen dat echt zo bedoeld had, had hij dat wel wat beter mogen plannen, dan wel uitleggen. Maar volgende keer ben ik weer van de partij!

Jetske's sig
The Greates thing you'll ever learn is to give love and be loved in return

praeses

praeses heeft 931 posts gemaakt 931
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  12:59:58  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Was een aardig weekend. Heb zelfs een kleurtje opgedaan.
Dat parkeerbeheer was wederom een drama.
Die idioot op dat podium irriteerde inderdaad nogal. Een aantal om mij heen planden al een lynchpartij.
En die sluiting sloeg inderdaad nergens op. Verder Maxima gemist (?).
Kortom; ik heb wel betere SI's meegemaakt maar ach, altijd handig voor je netwerk, de ideeën en de versteviging des broeder/zustersschaps. Heb alleen niet zoveel geslapen vanwege een hersenloze loser naast ons die met z'n bezopen kop niet stil te krijgen was. Pas na onze toezegging van zwaar lichamelijk letsel voor hem en zijn mede alcoholisten, taaiden ze af.
Blijf dan thuis en ga in een schuur in de polder zitten comazuipen. Triestelingen.

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass

paddo hathi

Stad Zeddam
paddo hathi heeft 486 posts gemaakt 486
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door paddo hathi aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  13:16:33  Bekijk paddo hathi's persoonlijke forum pagina  Stuur paddo hathi een forum prive bericht  Bezoek paddo hathi's eigen webpagina  Klik om te kijken wat paddo hathi's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van paddo hathi met citaat [quote]
Ach ja... ook gezellig een pilsje drinken hoort er toch bij
Wij zijn zaterdagavondnacht rond 04.00u maar eens begonnen om de hele schreeuwende meute onze tent uit te bonjouren! We waren zelf met z'n 8en, maar op een gegeven moment hadden we een stuk of 30 bezoekers erbij in de zitten!

Hartstikke gezellig, en ik vermoed dat wij ook wel een beetje overlast veroorzaakt hebben...

om 4u maar eens de tent gaan ontruimen, waarna we een half uurtje later het bed konden opzoeken. Was weer erg gezellig, we missen alleen een paar bekers

paddo hathi's sig
what do you say to the DJ?

egel
Galbak

Stad Pijnacker
egel heeft 1333 posts gemaakt 1333
21 september 2009 -  13:49:36 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door egel aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  13:34:39  Bekijk egel's persoonlijke forum pagina  Stuur egel een forum prive bericht  Bezoek egel's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van egel Beantwoord deze post van egel met citaat [quote]
Wat me een beetje tegenviel was dat wel gevraagd was om zaterdagavond tot 23:00u workshops e.d. te organiseren, maar dat niet de feestactiviteiten (of in elk geval het geluidsvolume) tot 23:00u beperkt werden.

Waar ik me aan ergerde was de enorme teringzooi het veld was op zaterdag en zondagochtend, het had nog het meest weg van een vuilnishoop.

egel's sig
Pravda Vítêzi / Veritas praevalebit / De waarheid zal overwinnen
Laat het niet zo ver komen

daredevil__2000

Stad Nieuwegein
Provincie/Land Utrecht
daredevil__2000 heeft 371 posts gemaakt 371
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door daredevil__2000 aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  13:53:52  Bekijk daredevil__2000's persoonlijke forum pagina  Stuur daredevil__2000 een forum prive bericht  Bezoek daredevil__2000's eigen webpagina Beantwoord deze post van daredevil__2000 met citaat [quote]
Ik had zelf iets meer van het programma verwacht, maar volgensmij waren er wel beter georganiseerde activiteiten in vergelijking tot andere jaren.

Beetje jammer dat er altijd mensen tussen zitten die over alles lopen te klagen. Sommige mails die binnen kwamen op de helpdesk mailbox waren niet altijd even vriendelijk. De inschrijvingen hebben maanden lang open gestaan tot kort voor het evenement. En aan de poort waren er gewoon nog dag kaarten te krijgen, maar toch klagen dat ze zich 3 dagen voor het evenement niet meer digitaal in konden schrijven.
Ook het zelf zoeken naar de info is altijd erg moeilijk bleek meer dan eens.

Misschien dat het programma op de zondag wat beperkt is geworden ivm de ambassadeurs dag. Er zullen natuurlijk een hoop mensen daar een paar uren hebben gezet.

karelappel

Stad Brunssum
Provincie/Land Limburg
karelappel heeft 15 posts gemaakt 15
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door karelappel aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  14:57:22  Bekijk karelappel's persoonlijke forum pagina  Stuur karelappel een forum prive bericht Beantwoord deze post van karelappel met citaat [quote]
het was echt supergezellig :) het was mijn eerste si en heb eigenlijk niet veel te klagen. ikzelf ben zaterdagnacht lang doorgegaan wat resulteerde in slechte zin zondag in de aanhanger-rij ;)

tot de volgende keer!!

superscout

Stad Huizen
Provincie/Land Noord-Holland
superscout heeft 104 posts gemaakt 104
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door superscout aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  15:09:01  Bekijk superscout's persoonlijke forum pagina  Stuur superscout een forum prive bericht  Bezoek superscout's eigen webpagina  Stuur superscout een ICQ bericht  Klik om te kijken wat superscout's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van superscout met citaat [quote]
ik heb erg genoten van het weekend! Het was heerlijk weer en er waren gezellige mensen! Uiteraard ook nog genoeg geleerd en leuke ideeën op gedaan......:) het enige minpuntje vond ik dat het maar een weekend was......;) volgende keer ben ik zeker weer aanwezig!

superscout's sig
Scouting, DAS PAS LEVEN!!!!!

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
timon heeft 6794 posts gemaakt 6794
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  15:49:15  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door daredevil__2000

Ik had zelf iets meer van het programma verwacht, maar volgensmij waren er wel beter georganiseerde activiteiten in vergelijking tot andere jaren.

Beetje jammer dat er altijd mensen tussen zitten die over alles lopen te klagen.
MMmmmm,
aar het programma was zeker iets uitgebreider dan afgelopen Scout-Ins. Dit was zeker een verbetering, maar nog niet helemaal optimaal.

Ik heb wel het idee dat het iedere Scout-In dezelfde mensen zijn die iets komen presenteren. Deze mensen doen wel altijd de moeite om iets nieuws te regelen (complimenten daarvoor ) Maar er mogen wel weer eens wat nieuwe organisaties aangeschreven worden.

De sfeer vond ik tijdens de ScoutIn overigens geweldig. Iedereen heeft het wel enorm naar zijn zin gehad.

M.b.t. klagen denk ik dat dit iets is wat altijd wel zal blijven. Maar hier zou je als organisatie niet over moeten klagen, maar iets mee doen.
Ik heb persoonlijk het idee dat klachten door SN eigenlijk alleen genegeerd worden ipv dat er iets mee gedaan wordt. Vaak wordt het alleen afgedaan als klagen en klachten waar niets aan veranderd kan worden.
Voorbeeld is bijvoorbeeld tijdens de ScoutIn het eten voor de medewerkers. Waar medewerkers maar één plakje kaas of één plakje vleeswaren mochten pakken. Toen hierover geklaagd werd, werd op een heel kinderlijke manier aangegeven dat hier niets aan te doen was met de vraag of mensen wel niet wisten hoe duur een plakje kaas was.
Daar kunnen mensen die hier over klagen natuurlijk helemaal niets mee en men voelt zich zo natuurlijk niet serieus genomen. Had men aangegeven dat men zich hiervoor bij het begroten en inkopen misrekend had, dat men dit probeert aan te passen, en men toch graag zou hebben dat iedereen hier rekening mee houdt om te voorkomen dat mensen straks helemaal geen kaas of vleeswaren had, dan had dit heel anders over gekomen en hadden meer mensen dit kunnen accepteren.

Actief klagen is ook vaak een vorm van betrokkenheid. Als mensen b.v. klagen over de kosten van een Jubjam, ScoutIn, Scouts2day of wat dan ook, dan geven ze aan dat ze geïnteresseerd zijn voor deze activiteit. Onze zeeverkenners klagen niet dat de Jubjam te duur is, deze stellen gewoon dat het zo is en dat ze niet gaan...

Voor SN dus de tip om in contact te treden met klagers en op de klachten van mensen te reageren. Natuurlijk zal men niet alle klachten kunnen behandelen. Maar degene waarbij dit wel kan is alleen maar winst. Zowel voor SN als voor de klagers!

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

douwey

douwey heeft 202 posts gemaakt 202
21 september 2009 -  16:17:02 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door douwey aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  16:15:59  Bekijk douwey's persoonlijke forum pagina  Stuur douwey een forum prive bericht Beantwoord deze post van douwey met citaat [quote]
mbt klachten
Ach het hangt allemaal erg af van de manier waarop. Natuurlijk is het zonde als verbeterpunten niet worden doorgegeven aan de organisatie, maar als je twintig mensen achter elkaar hebt die alleen maar met een chagarijnig gezicht vertellen wat er allemaal niet deugd terwijl je een heel leuk evenement organsieert met wat dingen die de volgende keer beter kunnen, dan snap ik dat je er een negatief gevoel aan over houdt. (dit alles bedoel ik in het algemeen en niet specifiek voor de Scout-in.)

Voorbeeldje bij de Scout-in: Ja we moesten belachelijk lang in de file staan om het terrein op te kunnen en dat kan vast beter. Maar mijn weekend was er niet door verpest en het was erg gezellig in de rij. Als iemand ideeen heeft hoe dat de volgende keer beter kan zou ik zeker niet schromen om dit aan de organisatie te melden. Bedenk alleen ook hoe je zelf graag feedback krijgt als je je langdurig vrijwillig voor iets inzet.

Maximus

Stad Doesburg
Maximus heeft 376 posts gemaakt 376
21 september 2009 -  16:18:44 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Maximus aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  16:16:54  Bekijk Maximus's persoonlijke forum pagina  Stuur Maximus een forum prive bericht  Bezoek Maximus's eigen webpagina Beantwoord deze post van Maximus met citaat [quote]
Is er nog wat van de scout-in op tv/radio geweest? Iemand linkjes???

Ik vond het trouwens erg geslaagd. 't was pas mijn eerste, 2 jaar terug zat ik in Zweden te studeren, maar zeker niet mijn laatste.

Vond alleen de ambasadeurs-bijeenkomst niet heel veel toevoegen. Wel een cool ideeën boek trouwens

Maximus's sig
http://www.scoutingdoesburg.nl
http://www.thijskupers.nl

egel
Galbak

Stad Pijnacker
egel heeft 1333 posts gemaakt 1333
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door egel aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  16:32:21  Bekijk egel's persoonlijke forum pagina  Stuur egel een forum prive bericht  Bezoek egel's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van egel Beantwoord deze post van egel met citaat [quote]

timon, het antwoord is 15 tot 20 cent als je het weten wilt.

egel's sig
Pravda Vítêzi / Veritas praevalebit / De waarheid zal overwinnen
Laat het niet zo ver komen

Idefix

Stad Nijmegen
Idefix heeft 472 posts gemaakt 472
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  18:22:50  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Tja, ik vondt het een geslaagd leiding weekend/uitje.
Was gezellig vooral nadat het terrein gesloten was ging het op subkamp blauw nog ff verder.
De rit er naar toe, door omstandigheden kwamen we om 22.00u aan, en ja we hebben ook in de rij gestaan, wel gezellig, omdat je allemaal voor hetzelfde komt.
Alleen het weg rijden, ik kon er niet goed uit, gelukkig dat de 2 auto's die 8er mij geparkeerd stonden op dat moment ook weg gingen. Op dat puntje mocght er wel meer ruimte tussen gehouden worden.

Hoorde ook eens dat dit het enigste evenement is waar men gewapend naar toe gaat en waar het ook goed gaat.

Maar al met al, een geslaagd weekend,met veel mooi weer.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

fanatieke steenbok

Stad Kloosterzande
fanatieke steenbok heeft 65 posts gemaakt 65
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door fanatieke steenbok aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  19:10:03  Bekijk fanatieke steenbok's persoonlijke forum pagina  Stuur fanatieke steenbok een forum prive bericht  Klik om te kijken wat fanatieke steenbok's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van fanatieke steenbok met citaat [quote]
Een erg geslaagd weekend, met uiteraard wat verbeterpunten, maar jah... doe het ze;f maar eens beter . Opening en sluiting vond ik zwak, en misschien was het handig geweest om Ger ook even voor te stellen bij de opening. 95% van SI had geen idee wie die vrolijke zuiderling op dat podium was...
Parkeerbeheer was een drama, ik had een idee dat de aftocht vorige keer beter ging mah jah...

Kheb de MPSE crew niet gezien, heb ik ze gemist?? of waren ze er niet??? khad me dr eigenlijk wel op verheugd op te zien of ze wat nieuws hebben....

Fred29

Stad Tilburg
Provincie/Land Noord-Brabant
Fred29 heeft 933 posts gemaakt 933
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Fred29 aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 september 2009 -  19:10:15  Bekijk Fred29's persoonlijke forum pagina  Stuur Fred29 een forum prive bericht Beantwoord deze post van Fred29 met citaat [quote]
Net een beetje zuur stukje op RTL boulevard nav het bezoek van Maxima. Jammer!
Ik vond de sfeer ook goed, voldoende eetgelegenheden met variatie de vietnamees!
Programma zaterdag, heerlijk die vrijheid van of shoppen langs alles om ideeën op te doen, of gewoon heerlijk genieten van de band op het hoofdpodium en even niets doen.

En..het was voor de 4e x in Boxtel en al 4 jaar prachtig weer!!! Dat maakt de SI tot een geweldig feest!!
Er valt op alles te klagen, maar ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.

Pagina: van 4 Bekijk het onderwerp: 1300 scouts op Flamboree Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Brabanders: Kies je KampvuurKraker op scouting.nl  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
  Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg