Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  DWEK  

Stuur je DWEKkers met Pasen naar de HIT! :-)

Volgende Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: nieuwe vaardigheids insignes Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Hoeveel kinderen op 1 leiding?!
 Pagina: van 2

Sietske

Provincie Zuid-Holland
Sietske heeft 246 posts gemaakt 246
Gepost op 29 december 2009 :  13:46:15  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Sietske met een citaat [quote]
Hoi allemaal! Ik ben zelf nogal enthousiast over de jaarlijkse HIT, en vind het supergaaf dat er de laatste jaren ook HITs zijn voor de DWEK-leeftijd. Dusseh... bij deze een oproepje aan alle DWEK-leiding die dit leest: als je denkt dat er kinderen in je groep zijn die het leuk vinden om mee te gaan, wijs ze op de HIT!

Even in het kort: de HIT is een jaarlijks scouting-evenement met Pasen, waarbij verspreid over heel Nederland allerlei themakampen, hikes en trappersexpedities worden georganiseerd. Kinderen die lid zijn van Scouting Nederland kunnen zich individueel of met een groepje voor zo'n kamp inschrijven, direct via Scouting Nederland. De staf van de kampen bestaat uit vrijwilligers (meestal ervaren leiding) van groepen uit heel Nederland, dus jij als leiding kan met Pasen lekker een keertje thuisblijven.

Voor kinderen van 7-10 jaar zijn er in totaal drie kampen en twee ouder-kind-hikes:
* "Op Zoek Naar..." (DWEK-hit Harderwijk)
* "Vier jij alle feestdagen mee in 1 paasweekend?" (DWEK-hit Hilversum)
* "Fata Mokana - een oosters avontuur" (Powerkids HIT-it Mook)
* Ouder-kindhike Dwingeloo
* Ouder-kindhike Alphen

Als je kiddo's al wat ouder zijn, hebben ze trouwens meer keus: Vanaf 9 jaar kan je DWEKker ook nog naar de Junior-Zwerfhike, en vanaf 10 jaar komen daar onder meer nog een Kokkamp, een stookkamp en een theaterkamp bij.

Inschrijven kan vanaf 4 januari via http://www.hit.scouting.nl
Daar is dan ook een HIT-courant te downloaden waar alle HITs in beschreven staan.

Oh ja, ik ben zelf staf bij de Powerkids HIT-it in Mook, dus doe dit oproepje ook een beetje uit eigenbelang... :-P

Sietske's sig

Een goed uitgangspunt is nooit meteen een compromis.

Mief
Beverbabbelaar

Provincie/Land Gelderland
Mief heeft 1685 posts gemaakt 1685
29 december 2009 -  18:31:28 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mief aan de moderator van dit forum. Gepost op 29 december 2009 -  18:26:00  Bekijk Mief's persoonlijke forum pagina  Stuur Mief een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Mief's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Mief met citaat [quote]
Hey ook een OKH in Dwingelo dit jaar, dat is leuk! Maar ook lastig, nu moeten we dus kiezen...
Altijd jammer dat de info pas na opening van de inschrijving beschikbaar is.

Mief's sig
>> Zwijg! <<

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
Provincie/Land Noord-Holland
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 29 december 2009 -  23:45:36  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Wij gaan de ouders van de welpen laten weten dat jullie er bestaan ;).

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

Sander_Kaa

Sander_Kaa heeft 286 posts gemaakt 286
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sander_Kaa aan de moderator van dit forum. Gepost op 01 januari 2010 -  16:54:05  Bekijk Sander_Kaa's persoonlijke forum pagina  Stuur Sander_Kaa een forum prive bericht  Bezoek Sander_Kaa's eigen webpagina Beantwoord deze post van Sander_Kaa met citaat [quote]
Wij zullen ook de DWEK HITS gaan aanprijzen in onze nieuwsbrief. Ik ben er zeker van dat de kids (en ouders) dit wel tof gaan vinden!

Sietske

Provincie/Land Zuid-Holland
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2010 -  15:30:24  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Mief

Hey ook een OKH in Dwingelo dit jaar, dat is leuk! Maar ook lastig, nu moeten we dus kiezen...
Altijd jammer dat de info pas na opening van de inschrijving beschikbaar is.

Inderdaad... vroeger konden de grootste enthousiastelingen het boekje al in december bestellen, en dan was je in januari de eerste. Althans, zoiets staat me bij.

Maargoed, morgen start de inschrijving, dus vanaf morgen kun je mooi alles op internet vinden wat je weten wilt!

Er is ook een HIT-courant verspreid, misschien dat de groepsraad van jouw groep die inmiddels al heeft: van alle kampen staat er een klein stukje in.

Sietske's sig

Sietske

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2010 -  15:38:32  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door MvH MontySCOUT

Wij gaan de ouders van de welpen laten weten dat jullie er bestaan ;).

Oorspronkelijk gepost door Sander_Kaa

Wij zullen ook de DWEK HITS gaan aanprijzen in onze nieuwsbrief. Ik ben er zeker van dat de kids (en ouders) dit wel tof gaan vinden!

Tof, doe dat! Hoe meer kinderen er komen, hoe leuker het wordt!

Sietske's sig

Sietske

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2010 -  19:58:24  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Ah, ik zie dat de HIT-courant inmiddels online staat.

http://hit.scouting.nl/

Sietske's sig

wegena

Stad Den Haag
wegena heeft 1247 posts gemaakt 1247
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wegena aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2010 -  20:59:47  Bekijk wegena's persoonlijke forum pagina  Stuur wegena een forum prive bericht  Bezoek wegena's eigen webpagina Beantwoord deze post van wegena met citaat [quote]
Vanavond maar inschrijven, ze zijn er thuis uit: Samen naar het Kokskamp in Dwingelo.

Mief
Beverbabbelaar

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mief aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2010 -  21:31:55  Bekijk Mief's persoonlijke forum pagina  Stuur Mief een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Mief's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Mief met citaat [quote]
In de HIT-courant kan ik alleen de OKH in Alphen vinden, in Dwingelo is er blijkbaar toch geen.

Mief's sig
>> Zwijg! <<

wegena

Stad Den Haag
wegena heeft 1247 posts gemaakt 1247
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door wegena aan de moderator van dit forum. Gepost op 03 januari 2010 -  21:44:12  Bekijk wegena's persoonlijke forum pagina  Stuur wegena een forum prive bericht  Bezoek wegena's eigen webpagina Beantwoord deze post van wegena met citaat [quote]

In de HIT-courant kan ik alleen de OKH in Alphen vinden, in Dwingelo is er blijkbaar toch geen.

Dat maakt het kiezen weer een stuk gemakkelijker

Max

Stad IJmuiden
Provincie/Land Netherlands
Max heeft 165 posts gemaakt 165
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Max aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 januari 2010 -  06:58:51  Bekijk Max's persoonlijke forum pagina  Stuur Max een forum prive bericht  Bezoek Max's eigen webpagina Beantwoord deze post van Max met citaat [quote]
De inschrijving is geopend! En... de eerste inschrijvingen komen al binnen.

Veel succes met inschrijven en... succes bij de Powerkids in Mook!

Max
staflid Powerkids HIT-it, Mook
medewerker HIT Helpdesk
lid HIT PR-werkgroep

Max's sig
M(at)x is nu Max

Sietske

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 januari 2010 -  09:21:16  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]

Die HIT was blijkbaar te laat met het aanleveren van kopij. Ze staan er op de HIT-website namelijk wel tussen. Dusseh... je hebt nog keus!

Sietske's sig

Mief
Beverbabbelaar

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mief aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 januari 2010 -  11:46:15  Bekijk Mief's persoonlijke forum pagina  Stuur Mief een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Mief's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Mief met citaat [quote]
Haha we hebben al gekozen, het wordt toch weer OKH Alphen!

Mief's sig
>> Zwijg! <<

Sietske

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 januari 2010 -  11:01:29  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Sietske

(...) Oh ja, ik ben zelf staf bij de Powerkids HIT-it in Mook, dus doe dit oproepje ook een beetje uit eigenbelang... :-P

Na een week stromen de inschrijvingen al aardig binnen (joepie!), maar er is nog steeds voldoende plaats. Dusseh... motiveer je DWEKkers (en vooral hun ouders) om op HIT te gaan, het jaarlijkse scoutingevenement met de grootste keus aan activiteiten!

Sietske's sig

Baloejunior

Stad Monnickendam
Baloejunior heeft 54 posts gemaakt 54
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Baloejunior aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 januari 2010 -  01:06:33  Bekijk Baloejunior's persoonlijke forum pagina  Stuur Baloejunior een forum prive bericht  Bezoek Baloejunior's eigen webpagina Beantwoord deze post van Baloejunior met citaat [quote]
Hee allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum. Mijn zus zat er al langer op dus ik ben nog aan het uitvogelen. Ik heb de folder van de Hit gehad en ik ben van een nieuwe groep. Ik ben van scoutinggroepwaterland. We hebben nu 21 welpen maar eentje moest nog geinstalleerd worden. Dat gebeurd a.s. zaterdag. Wat ik uit de folder begreep,zijn er een paar kampen waar de welpenleeftijd heen kan. Super dacht ik...
maar je mag bij een paar van die kampen maar met 5 welpen komen. Dus mijn vraag is?
Is dat waar of begrijp ik de folder verkeerd?
Hopelijk kan iemand mij helpen met deze vraag.

Baloejunior's sig
www. scoutinggroepwaterland.nl

Max

Stad IJmuiden
Max heeft 165 posts gemaakt 165
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Max aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 januari 2010 -  06:45:47  Bekijk Max's persoonlijke forum pagina  Stuur Max een forum prive bericht  Bezoek Max's eigen webpagina Beantwoord deze post van Max met citaat [quote]
Dat klopt inderdaad. Bij deze kampen hoef je nl. ook geen eigen leiding mee te brengen. Deze kampen draaien met een eigen leidingteam en hebben vaak deelnemersaantallen van 20-32 deelnemers. Als dan één Welpengroep met 15 kids komt, is de lol er een beetje af. Het is veel leuker als je een gemengde groep hebt met kids uit heel Nederland.

Groetjes,
Max
medewerker HIT Helpdesk
staflid Powerkids HIT-it, Mook

Max's sig
M(at)x is nu Max

Sietske

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 januari 2010 -  10:20:46  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Baloejunior

Hee allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum. Mijn zus zat er al langer op dus ik ben nog aan het uitvogelen. Ik heb de folder van de Hit gehad en ik ben van een nieuwe groep. Ik ben van scoutinggroepwaterland. We hebben nu 21 welpen maar eentje moest nog geinstalleerd worden. Dat gebeurd a.s. zaterdag. Wat ik uit de folder begreep,zijn er een paar kampen waar de welpenleeftijd heen kan. Super dacht ik...
maar je mag bij een paar van die kampen maar met 5 welpen komen. Dus mijn vraag is?
Is dat waar of begrijp ik de folder verkeerd?
Hopelijk kan iemand mij helpen met deze vraag.

In aanvulling op Max: De HIT is geen groepskamp, maar een kamp waar scouts uit heel Nederland zich individueel voor kunnen inschrijven. De kinderen kunnen dus zelf kiezen watvoor kamp ze leuk lijkt. Ik zou het - als ik jou was - van harte aanbevelen bij de welpen en hun ouders, want zo maken je kinderen een kamp eens op een hele andere manier mee.

En als er genoeg van je welpen naar de HIT gaan, kun jij als staf gewoon een keer een zaterdag thuisblijven... :-) Of zelf aan een leuke HIT voor volwassenen meedoen, natuurlijk!

Sietske's sig

akela1979

Stad Hillegom
akela1979 heeft 3 posts gemaakt 3
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door akela1979 aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 november 2010 -  12:43:07  Bekijk akela1979's persoonlijke forum pagina  Stuur akela1979 een forum prive bericht Beantwoord deze post van akela1979 met citaat [quote]
Zijn er in 2011 ook weer hit kampen voor Welpen?

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 november 2010 -  20:55:08  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door akela1979

Zijn er in 2011 ook weer hit kampen voor Welpen?

Zeker weten! er is altijd genoeg intresse voor vanuit de welpen! Vanaf ergens januari kun je je daarvoor insschrijven.

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

Sietske

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 februari 2011 -  14:22:40  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Bij alle drie de HITs voor welpen zijn nog een paar plaatsen vrij! Het gaat om:

* de Powerkids HIT-it in Mook (themakamp, zie www.powerkids2011.tk)
* de Op zoek naar... in Harderwijk (themakamp)
* de Adventure Rangers in Dwingeloo (beginnershike voor de allerjongsten)

Meer informatie vind je op http://hit.scouting.nl

Sietske's sig

Istar

Stad Veenendaal
Istar heeft 140 posts gemaakt 140
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Istar aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 februari 2011 -  15:32:27  Bekijk Istar's persoonlijke forum pagina  Stuur Istar een forum prive bericht  Bezoek Istar's eigen webpagina Beantwoord deze post van Istar met citaat [quote]
Zelf vond ik het als koter heel leuk op op HIT te gaan! De eerste keer was ik nog kabouter en ging ik op kokkamp met een vriendin, dat was natuurlijk super spannend en stoer!

Vorig jaar hebben we de ouders een brief gestuurd om ze te vertellen over de HIT en de koters erover verteld. Het leek ons leuk om ze hiermee kennis te laten maken en hoopte dat er kinderen naartoe zouden gaan en zouden zien dat scouting meer is dan alleen hun eigen groep.

Maar helaas... er is niemand geweest, zelf niemand in dat boekje komen snuffelen... :(
Ik denk dat de ouders het teveel gedoe vinden ofzo, iets onbekends stuur je je kind niet heel, t is veel makkelijker als de eigen leiding iets organiseerd en je ze daarmee mee stuurt... denk ik... ik weet het niet! Maar was als leiding wel teleurgesteld hoor! Ik heb dit als kind zelf zo leuk gevonden!
Dit jaar geven we ons met de speltak op voor het wereldspelen-kamp, dus ook een weekend met andere scoutinggroepen enz. Maar eigen leiding mee. En hier is iedereen enthousiast over en de opgaves stromen binnen, door dit verschil denk ik dat ouders de HIT teveel gedoe en onbekend vinden. JAMMER HOOR OUDERS!!!

Owja, dit jaar hebben we rond die tijd al teveel kampen en zijn we heel druk. Want eigenlijk wilde we met ons team op HIT. Maar is zeker het plan voor volgend jaar, lijkt me leuk om weer eens als deelnemer mee te doen!

Istar's sig
Beter een scout dan geen scout ;)
 Pagina: van 2 Bekijk het onderwerp: nieuwe vaardigheids insignes Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Hoeveel kinderen op 1 leiding?!  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg