Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Overige  Scoutingforum Nieuws archief  

100 taarten in de Scoutinghoofdstad

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Opvolger van de Cyberhike: iScout - 27 februari 20  

SN4BBEL
Excellente Moderator ;)

Provincie Noord-Brabant
SN4BBEL heeft 5400 posts gemaakt 5400
Aangepast
Gepost op 17 januari 2010 :  20:17:13  Bekijk SN4BBEL's persoonlijke forum pagina  Stuur SN4BBEL een forum prive bericht  Bezoek SN4BBEL's eigen website  Beantwoord deze post van SN4BBEL met een citaat [quote]
Het is dit jaar feest bij de scouting. Die bestaat 100 jaar en dus zijn er heel het jaar feesten. Gister was de aftrap van het feestjaar in Utrecht. Utrecht is dit jaar de Scoutinghoofdstad voor een van de feesten.

aanbieden taart door scouts

De Utrechtse scoutingleden hadden 100 taarten meegenomen. De mooiste taart was voor de burgemeester, en de andere... werden opgegeten. (bron: NOS jeugdjournaal)

SN4BBEL's sig
Part of being confident is being able to remember previous events.

Paddo

Paddo heeft 2308 posts gemaakt 2308
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Paddo aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2010 -  23:56:30  Bekijk Paddo's persoonlijke forum pagina  Stuur Paddo een forum prive bericht  Bezoek Paddo's eigen webpagina Beantwoord deze post van Paddo met citaat [quote]
Is dit een inzending in de categorie "nieuws in drie seconden"? Had em al doorgemaild gekregen, maar de snelheid is zo hoog, dat de nieuwswaarde nul wordt. Zonder jou inleidende praatje moet je 'em twee keer kijken om te snappen wat er gebeurt.

Paddo's sig
Unattended children will be sold as slave!

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9063 posts gemaakt 9063
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2010 -  06:42:08  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik zat/lag Zaterdagavond op scherp voor de TV,Maar lag toevallig net even m'n ogen van binnen te bekijken (deed ze open bij het item over Haitie)en miste het. 'k wist niet beter of dat het niet was uitgezonden.

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.
(vrij vertaald naar Blaise Pascal)

praeses

praeses heeft 931 posts gemaakt 931
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door praeses aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2010 -  12:58:15  Bekijk praeses's persoonlijke forum pagina  Stuur praeses een forum prive bericht Beantwoord deze post van praeses met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Mona weet raad

Ik zat/lag Zaterdagavond op scherp voor de TV,Maar lag toevallig net even m'n ogen van binnen te bekijken (deed ze open bij het item over Haitie)en miste het. 'k wist niet beter of dat het niet was uitgezonden.

Ja Moon, de jaren gaan tellen....

praeses's sig
You can't do business sitting on your ass

Eefje

Stad Utrecht
Eefje heeft 210 posts gemaakt 210
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Eefje aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2010 -  13:58:24  Bekijk Eefje's persoonlijke forum pagina  Stuur Eefje een forum prive bericht Beantwoord deze post van Eefje met citaat [quote]
Het is ook niet uitgezonden
Dit wel:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/226891

Eefje's sig
Se sien eg lekkoh heur!

tucker
Hopman T

Stad Leuven/Halsteren
Provincie/Land Belgium
tucker heeft 553 posts gemaakt 553
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door tucker aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 januari 2010 -  16:37:24  Bekijk tucker's persoonlijke forum pagina  Stuur tucker een forum prive bericht  Bezoek tucker's eigen webpagina  Klik om te kijken wat tucker's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van tucker Beantwoord deze post van tucker met citaat [quote]
En het is wederom niet begrepen.. mensen gebruik uw taal nu als eens exact instrument: Scouting in Nederland bestaat dit jaar honderd jaar. Scouting bestaat 103 jaar...

tucker's sig
One World, One Promise!
One Peace?

Eefje

Stad Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Eefje aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 januari 2010 -  17:41:11  Bekijk Eefje's persoonlijke forum pagina  Stuur Eefje een forum prive bericht Beantwoord deze post van Eefje met citaat [quote]
Dat is de keuze die de media maken. Ik ben al blij dat we het misverstand dat Scouting Nederland 100 zou bestaan uit de wereld hebben kunnen helpen. En weet je, het zal een buitenstaander een worst wezen waarom er een feest gevierd wordt. 100, 150, 200 jaar, dat blijft echt niet hangen. En dat lijkt me ook niet het belangrijkste.

Eefje's sig
Se sien eg lekkoh heur!

ExploWezley

Stad Utrecht
Provincie/Land Utrecht
ExploWezley heeft 73 posts gemaakt 73
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ExploWezley aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2010 -  08:38:30  Bekijk ExploWezley's persoonlijke forum pagina  Stuur ExploWezley een forum prive bericht  Klik om te kijken wat ExploWezley's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van ExploWezley met citaat [quote]
man waarom weet ik dat soort dingen niet voor af

en ik woon zelfs in utrecht

ExploWezley's sig
be Proud to be a Scout!
Never trust a smiling Scout

Surinaamse Boy Scout (scouting Suriname)

Jacala_GD

Stad Alkmaar
Provincie/Land Noord-Holland
Jacala_GD heeft 410 posts gemaakt 410
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2010 -  10:19:25  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Ik denk dat je daarvoor je begeleiders en regio moet aanspreken. Oftewel, even de organisator bellen.

Hier hebben we een club genaamd Scouting Alkmaar, die regelt dat soort dingen met de zes groepen hier in Alkmaar. Het is zelf geen groep, maar wel een handig aanspreekpunt. Hebben jullie niet zoiets in Utrecht?

ExploWezley

Stad Utrecht
Provincie/Land Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ExploWezley aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2010 -  10:22:04  Bekijk ExploWezley's persoonlijke forum pagina  Stuur ExploWezley een forum prive bericht  Klik om te kijken wat ExploWezley's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van ExploWezley met citaat [quote]
Utrecht is verdeeld in Regio's
mijn groep zit bij de Regio 3 rivieren
maar er is ook een regio de Utrechtse heuvelrug
en nog een paar maar op de site van regio 3 rivieren was er niets over te vinden

ExploWezley's sig
be Proud to be a Scout!

akeel
Padvinder

Stad Amersfoort / Zeist
Provincie/Land Utrecht
akeel heeft 364 posts gemaakt 364
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door akeel aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2010 -  10:27:39  Bekijk akeel's persoonlijke forum pagina  Stuur akeel een forum prive bericht  Bezoek akeel's eigen webpagina  Klik om te kijken wat akeel's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van akeel met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door ExploWezley

en nog een paar maar op de site van regio 3 rivieren was er niets over te vinden

@ Wezley, ja regio3rivieren en regio UH communiceren niet zo met elkaar. maar dat komt ook doordat de regio UH een beetje op zn gat ligt.

maar idd wat meer communicatie tussen de regio's is wel wenselijk :)....

akeel's sig
www.catchx.nl beleef het mee! :)

Eefje

Stad Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Eefje aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2010 -  16:01:24  Bekijk Eefje's persoonlijke forum pagina  Stuur Eefje een forum prive bericht Beantwoord deze post van Eefje met citaat [quote]

Dan moet je écht bij je groep zijn. De regio heeft er werkelijk alles aan gedaan om dit feest met meerdere groepen te vieren maar geen enkele groep heeft gereageerd! De aankondiging heeft op diverse fora én in de kranten gestaan (en ook op scouting.nl). Meer kunnen wij écht niet doen... Het idee kwam van mij en ik ga mijn energie niet in groepen steken die nergens op reageren...

Eefje's sig
Se sien eg lekkoh heur!

ExploWezley

Stad Utrecht
Provincie/Land Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ExploWezley aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2010 -  23:31:01  Bekijk ExploWezley's persoonlijke forum pagina  Stuur ExploWezley een forum prive bericht  Klik om te kijken wat ExploWezley's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van ExploWezley met citaat [quote]
oke ik heb het net aan de staf van mijn groep gevraagd die hebben wel zo iets gehoord maar niets bevestigend van de regio

maar ja gebeurd is gebeurd dus dan maar zelf de scouting sites in de gaten houden

ExploWezley's sig
be Proud to be a Scout!

Eefje

Stad Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Eefje aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  15:43:47  Bekijk Eefje's persoonlijke forum pagina  Stuur Eefje een forum prive bericht Beantwoord deze post van Eefje met citaat [quote]
En wij hebben de prijs gewonnen voor beste jubileumactiviteit van de regio! Jippie!

Eefje's sig
Se sien eg lekkoh heur!

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9063 posts gemaakt 9063
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  15:45:34  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Gefeliciteerd.Jullie hebben het verdiend

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.
(vrij vertaald naar Blaise Pascal)

ExploWezley

Stad Utrecht
Provincie/Land Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door ExploWezley aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  15:48:16  Bekijk ExploWezley's persoonlijke forum pagina  Stuur ExploWezley een forum prive bericht  Klik om te kijken wat ExploWezley's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van ExploWezley met citaat [quote]
wat hebben jullie gedaan dan?

als je dat keurmerk bedoeld die hebben wij ook hoor

ExploWezley's sig
be Proud to be a Scout!

anomalie

anomalie heeft 141 posts gemaakt 141
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door anomalie aan de moderator van dit forum. Gepost op 13 april 2010 -  09:00:09  Bekijk anomalie's persoonlijke forum pagina  Stuur anomalie een forum prive bericht  Bezoek anomalie's eigen webpagina Beantwoord deze post van anomalie met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door SN4BBEL

Het is dit jaar feest bij de scouting. Die bestaat 100 jaar en dus zijn er heel het jaar feesten. Gister was de aftrap van het feestjaar in Utrecht. Utrecht is dit jaar de Scoutinghoofdstad voor een van de feesten.

aanbieden taart door scouts

De Utrechtse scoutingleden hadden 100 taarten meegenomen. De mooiste taart was voor de burgemeester, en de andere... werden opgegeten. (bron: NOS jeugdjournaal)

Fantastisch gezicht al die nieuwe uniformen. Ik zag het filmpje en inderdaad ik kreeg meteen zin om bij het waterwerk me te gaan aanmelden.

anomalie's sig
In het hart van het gooi
en Gooischer dan goois

scoutinghimalaya.nl

Eefje

Stad Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Eefje aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 april 2010 -  18:51:53  Bekijk Eefje's persoonlijke forum pagina  Stuur Eefje een forum prive bericht Beantwoord deze post van Eefje met citaat [quote]

wat hebben jullie gedaan dan?

als je dat keurmerk bedoeld die hebben wij ook hoor

Uit alle groepen met een keurmerk zijn per regio winnaars gekozen, die krijgen allemaal 250,- Wij dienen nu (althans, onze regio dan) mee naar de landelijke prijs van 1000,- die uitgereikt wordt tijdens de Scouts2day in Utrecht.

Eefje's sig
Se sien eg lekkoh heur!
  Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Opvolger van de Cyberhike: iScout - 27 februari 20  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg