| Schrijver |
Onderwerp  |
|
|
SN4BBEL
Excellente Moderator ;)
Noord-Brabant
5400
Aangepast
|
Gepost op 17 januari 2010 : 20:17:13
|
Het is dit jaar feest bij de scouting. Die bestaat 100 jaar en dus zijn er heel het jaar feesten. Gister was de aftrap van het feestjaar in Utrecht. Utrecht is dit jaar de Scoutinghoofdstad voor een van de feesten.
 aanbieden taart door scouts
De Utrechtse scoutingleden hadden 100 taarten meegenomen. De mooiste taart was voor de burgemeester, en de andere... werden opgegeten. (bron: NOS jeugdjournaal)
|
|
| Part of being confident is being able to remember previous events. |
|
|
 |
|
Paddo
2308
|
Gepost op 17 januari 2010 - 23:56:30
|
Is dit een inzending in de categorie "nieuws in drie seconden"? Had em al doorgemaild gekregen, maar de snelheid is zo hoog, dat de nieuwswaarde nul wordt. Zonder jou inleidende praatje moet je 'em twee keer kijken om te snappen wat er gebeurt.
|
|
|
|
| Unattended children will be sold as slave! |
|
|
 |
|
Mona weet raad
Forum Fossiel
Rotterdam
Zuid-Holland
9063
|
Gepost op 18 januari 2010 - 06:42:08
|
Ik zat/lag Zaterdagavond op scherp voor de TV,Maar lag toevallig net even m'n ogen van binnen te bekijken (deed ze open bij het item over Haitie)en miste het. 'k wist niet beter of dat het niet was uitgezonden.
|
|
|
|
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven. (vrij vertaald naar Blaise Pascal) |
|
|
 |
|
praeses
931
|
|
 |
|
Eefje
Utrecht
210
|
|
 |
|
tucker
Hopman T
Leuven/Halsteren
Belgium
553
|
Gepost op 20 januari 2010 - 16:37:24
|
En het is wederom niet begrepen.. mensen gebruik uw taal nu als eens exact instrument: Scouting in Nederland bestaat dit jaar honderd jaar. Scouting bestaat 103 jaar...
|
|
|
|
One World, One Promise! One Peace? |
|
|
 |
|
Eefje
Utrecht
210
|
Gepost op 20 januari 2010 - 17:41:11
|
Dat is de keuze die de media maken. Ik ben al blij dat we het misverstand dat Scouting Nederland 100 zou bestaan uit de wereld hebben kunnen helpen. En weet je, het zal een buitenstaander een worst wezen waarom er een feest gevierd wordt. 100, 150, 200 jaar, dat blijft echt niet hangen. En dat lijkt me ook niet het belangrijkste.
|
|
|
|
| Se sien eg lekkoh heur! |
|
|
 |
|
ExploWezley
Utrecht
Utrecht
73
|
Gepost op 22 januari 2010 - 08:38:30
|
man waarom weet ik dat soort dingen niet voor af
en ik woon zelfs in utrecht
|
|
|
|
be Proud to be a Scout! Never trust a smiling Scout 
Surinaamse Boy Scout (scouting Suriname) |
|
|
 |
|
Jacala_GD
Alkmaar
Noord-Holland
410
|
Gepost op 22 januari 2010 - 10:19:25
|
Ik denk dat je daarvoor je begeleiders en regio moet aanspreken. Oftewel, even de organisator bellen.
Hier hebben we een club genaamd Scouting Alkmaar, die regelt dat soort dingen met de zes groepen hier in Alkmaar. Het is zelf geen groep, maar wel een handig aanspreekpunt. Hebben jullie niet zoiets in Utrecht?
|
|
|
|
|
|
 |
|
ExploWezley
Utrecht
Utrecht
73
|
Gepost op 22 januari 2010 - 10:22:04
|
Utrecht is verdeeld in Regio's mijn groep zit bij de Regio 3 rivieren maar er is ook een regio de Utrechtse heuvelrug en nog een paar maar op de site van regio 3 rivieren was er niets over te vinden
|
|
|
|
|
|
 |
|
akeel
Padvinder
Amersfoort / Zeist
Utrecht
364
|
|
 |
|
Eefje
Utrecht
210
|
|
 |
|
ExploWezley
Utrecht
Utrecht
73
|
Gepost op 22 januari 2010 - 23:31:01
|
oke ik heb het net aan de staf van mijn groep gevraagd die hebben wel zo iets gehoord maar niets bevestigend van de regio
maar ja gebeurd is gebeurd dus dan maar zelf de scouting sites in de gaten houden
|
|
|
|
|
|
 |
|
Eefje
Utrecht
210
|
Gepost op 12 april 2010 - 15:43:47
|
En wij hebben de prijs gewonnen voor beste jubileumactiviteit van de regio! Jippie!
|
|
|
|
| Se sien eg lekkoh heur! |
|
|
 |
|
Mona weet raad
Forum Fossiel
Rotterdam
Zuid-Holland
9063
|
Gepost op 12 april 2010 - 15:45:34
|
Gefeliciteerd.Jullie hebben het verdiend
|
|
|
|
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven. (vrij vertaald naar Blaise Pascal) |
|
|
 |
|
ExploWezley
Utrecht
Utrecht
73
|
Gepost op 12 april 2010 - 15:48:16
|
wat hebben jullie gedaan dan?