Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Activiteiten  HIT  

Survival Mook

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Hike in Noorwegen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: HIT 2010 was supervet!  

maartenjongeneel

Stad Nijmegen
Provincie Gelderland
maartenjongeneel heeft 2 posts gemaakt 2
Gepost op 21 januari 2010 :  18:00:00  Bekijk maartenjongeneel's persoonlijke forum pagina  Stuur maartenjongeneel een forum prive bericht  Klik om maartenjongeneel's MSN Messenger adres te zien  Beantwoord deze post van maartenjongeneel met een citaat [quote]
WIE GAAN ER ALLEMAAL OP SURVIVAL HIT IN MOOK?

LEUK:P

Sietske

Provincie/Land Zuid-Holland
Sietske heeft 183 posts gemaakt 183
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2010 -  18:16:59  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door maartenjongeneel

WIE GAAN ER ALLEMAAL OP SURVIVAL HIT IN MOOK?

LEUK:P

Ik niet, maar ik wens je veel plezier. Wat ik gehoord heb van een deelnemer van twee jaar terug, was het heel gaaf, maar wel flink bikkelen. Maargoed, dan heb je na afloop wel echt het idee dat je wat gedaan hebt... :-)

Sietske's sig
Vragen of opmerkingen op het bericht hierboven, omdat je vindt dat er iets niet klopt of omdat je het er niet mee eens bent? Reageer op het forum of PB (naar MIJ dus)!

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
Provincie/Land Noord-Holland
MvH MontySCOUT heeft 322 posts gemaakt 322
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2010 -  22:44:49  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Suc6! Ik ga voor de survival expeditie in Harderwijk ;).

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

Sietske

Provincie/Land Zuid-Holland
Sietske heeft 183 posts gemaakt 183
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Sietske aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2010 -  22:57:46  Bekijk Sietske's persoonlijke forum pagina  Stuur Sietske een forum prive bericht Beantwoord deze post van Sietske met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door maartenjongeneel

Bikkelen voor mij?
dan moet het wel erg heftig worden:p

Nou, in de open lucht slapen als het vriest en sneeuwt, dan vind ik je best wel een bikkel!

Sietske's sig
Vragen of opmerkingen op het bericht hierboven, omdat je vindt dat er iets niet klopt of omdat je het er niet mee eens bent? Reageer op het forum of PB (naar MIJ dus)!

Roompje

Roompje heeft 19 posts gemaakt 19
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Roompje aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 juli 2010 -  21:02:27  Bekijk Roompje's persoonlijke forum pagina  Stuur Roompje een forum prive bericht Beantwoord deze post van Roompje met citaat [quote]
Heftig en leuk!

Wij hebben de survival 4D in Dwingeloo gelopen was ook leuk en we willen de survival expeditie in Harderwijk gaan lopen, in 2011.

Ik hoop dat het een beetje gaat lukken, nouja opzich ben ik wel getraind, ik loop wel vaak pittige hikes maar de combinatie weinig eten en slapen en veel lopen viel toen ik 16 was nog wat zwaar.

Maar nu is het 4 jaar verder dus ik denk dat het nu wel goed moet gaan!

Roompje's sig
" Drink gezellig een kopje koffie mee, bij ons op PBC "

superscout

Stad Huizen
superscout heeft 104 posts gemaakt 104
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door superscout aan de moderator van dit forum. Gepost op 02 augustus 2010 -  21:32:36  Bekijk superscout's persoonlijke forum pagina  Stuur superscout een forum prive bericht  Bezoek superscout's eigen webpagina  Stuur superscout een ICQ bericht  Klik om te kijken wat superscout's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van superscout met citaat [quote]
Dat klinkt erg goed:) Wij gaan voor de herkansing in 2011, aangezien de survival expeditie in 2010 niet doorging...:(

superscout's sig
Scouting, DAS PAS LEVEN!!!!!
  Bekijk het onderwerp: Hike in Noorwegen Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: HIT 2010 was supervet!  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg