Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  100 jaar Scouting - Feestjaar Forum  

scouts2day

Vorige Pagina    Volgende Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Scouts 2 day de plaatjes pagina Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Aanbieding Bram Ladage S2D
 Pagina: van 18

Akela wg

Provincie/Land Utrecht
Akela wg heeft 1482 posts gemaakt 1482
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela wg aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  11:19:58  Bekijk Akela wg's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela wg een forum prive bericht  Bezoek Akela wg's eigen webpagina Beantwoord deze post van Akela wg met citaat [quote]
Misschien maar gewoon gasfles en branders meenemen en in het park een flinke maaltijd in elkaar te flansen? Misschien dat een van de groepen uit utrecht iets kan regelen..

Knappe vent trouwens die mij gaat vertellen dat ik niet met de tram mag...

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  12:08:31  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door wegena

Oorspronkelijk gepost door timon

Mmmmm,
aar de Scouts2day word steeds duurder voor de groep. Met het avondeten is dus helemaal geen rekening gehouden.
Nou ja er word wel rekening mee gehouden, maar dan niet met de deelnemers, maar wel met de portemonnee van de lokale middenstand. Dit vind ik toch wel heel erg kwalijk.

En kan die dat dan wel aan?
Mag ik 150+ patat maar wel snel want anders mis ik mijn trein

Met dat capaciteits probleem zit Bram Ladage ook een beetje.Hij heeft op Hoog Sjaggerijne een mega grote kraam,en was ook gelijk enthousiast toen ik bij hem aanklopte.Een 100 cent aanbieding/en leek hem een gouden idee.
Hij is nu met het hoofdkantoor aan het overleggen over het uitvoerbaar maken.
Als het iets wordt,koppel ik het door naar de daarvoor verantwoordelijke binnen de S2D org.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

jw

Stad Heerlen
Provincie/Land Limburg
jw heeft 30 posts gemaakt 30
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door jw aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  14:25:29  Bekijk jw's persoonlijke forum pagina  Stuur jw een forum prive bericht  Bezoek jw's eigen webpagina Beantwoord deze post van jw met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Mona weet raad
Als het iets wordt,koppel ik het door naar de daarvoor verantwoordelijke binnen de S2D org.

Maar als zij al deals met leveranciers van evenementen-snackkramen gesloten hebben, mogen ze misschien geen kortingdeal met een andere friture meer sluiten.
Bijvoorbeeld dat die snackkraamhouders een bedrag aan Scouts2day betalen voor een standplaats. Bij festivals gaat dat zo.
Je hoeft je trouwens niet echt zorgen te maken dat die het niet aankunnen. Als zij weten hoeveel mensen er zijn, kunnen ze prima inschatten hoe groot hun kraam moet zijn.
Het is in hun belang dat ieder de friet bij hen koopt en niet ergens anders gaat omdat de rij te lang is.

jw's sig
Scouting is voor -M- JOU!

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
Provincie/Land Noord-Holland
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  14:40:10  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
dan koppel je het toch niet naar s2d door?? probleem opgelost. :)

Ik vind het zeer jammer dat de organisatie zich niet eens aan de deelnemers voorwaarde houd. Daarin staat dat wij 'recht'(zover we daarover nog kunnen spreken...) hebben op een avond snack. ook al is het een halve kroket.
Ik denk dat we als groep moeten kiezen, of zelf alles meenemen, of maar ergens geld vandaan gaan halen om langs de patat bakker te gaan!

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

Akela wg

Provincie/Land Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela wg aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  14:57:10  Bekijk Akela wg's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela wg een forum prive bericht  Bezoek Akela wg's eigen webpagina Beantwoord deze post van Akela wg met citaat [quote]
Ja en dat maakt het weer vervelend. 22,50 was al veel, maar als je bij een kraam friet en een snack koopt kost dat tegenwoordig toch ook alweer 4 euro? Ik snap de logica niet. Ga je snackkarren inschakelen omdat men er kennelijk vanuit gaat dat de groepen dat maar ff betalen?

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
Provincie/Land Gelderland
timon heeft 7163 posts gemaakt 7163
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  15:17:06  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Akela wg

Ja en dat maakt het weer vervelend. 22,50 was al veel, maar als je bij een kraam friet en een snack koopt kost dat tegenwoordig toch ook alweer 4 euro? Ik snap de logica niet. Ga je snackkarren inschakelen omdat men er kennelijk vanuit gaat dat de groepen dat maar ff betalen?
Mmmmm,
aar dat is idd een van de problemen. Dit maakt de kosten voor de S2D weer hoger dan verwacht. Wij hadden verwacht om rond etenstijd weer in de trein naar huis te zitten na een hele dag Utrecht.

Ik denk dat wij dit gaan op te lossen door in de middag warm te eten en voor de avond een lunchpakket mee te nemen en wat gasbranders om zelf knackworsten en of soep op warm te maken (kost ook wat extra, maar minder dan een frietje met snack voor alle leden). Maar echt ideaal is anders.

Een ander punt waar wij nu nog mee zitten is de tijd dat de S2D is afgelopen voor DWEKkers. Wij hebben naar de ouders gecommuniceerd dat deze activiteit te vergelijken is met een DWEKdag, maar niet dat deze veel later begint en nog later eindigt. Als wij echt pas rond een uur of 21:00 de trein kunnen pakken zijn wij pas rond een uur of 22:00 thuis. Wij hopen dat de ouders hier geen probleem mee hebben.
Ik vind het als staf ook niet echt professioneel over komen om nu pas aan te geven dat een activiteit zo laat start en eindigt.

Allemaal dingen waar wij wel een oplossing voor kunnen vinden, maar het wordt ons niet makkelijk gemaakt door de S2D organisatie...

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

Akela wg

Provincie/Land Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela wg aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  16:25:15  Bekijk Akela wg's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela wg een forum prive bericht  Bezoek Akela wg's eigen webpagina Beantwoord deze post van Akela wg met citaat [quote]
Nou daar ligt wel een vraag. Wanneer is dit bedacht? Was het vanaf het begin af aan al bekend dat er in drie groepen gewerkt zou worden of is dat er onlangs bij gekomen? Zo ja wanneer dan? zeker net na dat men zich had ingeschreven..

Voor DWEK vind ik het ook wel lastig. Moeten die ouders om 10 uur nog ff hun kind op komen halen op scouting.

mix

mix heeft 59 posts gemaakt 59
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door mix aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  16:35:32  Bekijk mix's persoonlijke forum pagina  Stuur mix een forum prive bericht Beantwoord deze post van mix met citaat [quote]
Dit was van te voren toch zo niet bekend? Het werd gebracht als een hele dag, in 2 groepen (maar dat kan ik ook zelf hebben ingevuld vanuit de presentatie die we vanuit SN gehad hebben). Maar zeker met een overlap in tijd en het overspoelen van Utrecht met scouts..
Maar goed, onze kinderen zijn niet op de hoogte dat het niet is wat we dachten dat het zou zijn. Ze zijn al blij om in de trein te zitten (gelukkig want dat mogen ze een tijdje ) en de rest van het programma komt wel goed... Als de kabouters van ons maar niet in het katzwijn vallen van Nick en Simon...

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
Provincie/Land Noord-Holland
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  16:41:29  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
ach, eten komt wel goed, dat valt wel te fixen ;).
Ben benieuwd hoe de ouders reageren dat hun kids ietwat later terug zijn dan gedacht ;). dat is misschien nog wel het lastigst. Verder zullen de welpen het zowiezo wel super vinden! patat, laat opblijven, veel welpen, en vast een leuk programma, en een show. zal voor hun een super dag worden!

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

david.jansen

Stad Leiden
Provincie/Land Netherlands
david.jansen heeft 2123 posts gemaakt 2123
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door david.jansen aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  17:24:45  Bekijk david.jansen's persoonlijke forum pagina  Stuur david.jansen een forum prive bericht  Bezoek david.jansen's eigen webpagina  Klik om te kijken wat david.jansen's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van david.jansen met citaat [quote]
T/m de nieuwsbrief van februari en de laatste Scouts Info is het gebracht, als dat Scouts2Day een grote dagvullende activiteit is met alle deelnemers tegelijk. Zie bv ook het stukje in de Scouts Info van de labelterreinen om aan te bieden om er een weekend van te maken, zodat je al meteen handig in de buurt bent, daar komt ook dagindeling voor met afsluiting aan eind van dag. En bovendien, wat voor nut heeft het om op labelterrein in de buurt te zitten, als je aankomst en vertrek afhangt van je regio en niet van waar je de dag begint?

Ik werd overigens vandaag gebeld door iemand van SN, en die vertelde het weer heel anders, dat we wel met alle deelnemers tegelijk in Utrecht gaan zijn, en dat alleen de show in 3 shifts gaat. Toen ik vervolgens de site er bij pakte en haar wees op de tijden en hoe het daar nu staat, was het plotseling van: daar kan ik niets over zeggen, daar moest ik de scouts2day helpdesk maar over mailen dan. Tja, als ze het zelf al niet weten, en ze laten iemand bellen om je over te halen deel te nemen (want daar ging het om, ze waren duidelijk de speltakken aan het bellen die (nog) niet ingeschreven waren), maar die beller weet ook niet hoe de laatste stand van zaken is en probeert nog een dagvullend geheel aan te praten, waar zijn ze dan mee bezig?

(en nu ben ik weg naar Duinenmars voorbereidingen, zodat onze regionale ScoutItOut in ieder geval wel gaat worden wat we bedoeld haddden!)

david.jansen's sig
Saga/David

Paddo

Paddo heeft 2371 posts gemaakt 2371
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Paddo aan de moderator van dit forum. Gepost op 09 april 2010 -  23:47:58  Bekijk Paddo's persoonlijke forum pagina  Stuur Paddo een forum prive bericht  Bezoek Paddo's eigen webpagina Beantwoord deze post van Paddo met citaat [quote]
Hoewel ikzelf niet vies ben van een potje drammen dat alles slecht georganiseerd is, snap ik alle kritiek hier niet helemaal!

We wilden met zijn allen naar utrecht! Het journaal halen met overvolle stations, wachtende kids, vastlopende binnenstad... En dan nu gaan blaten dat de wachttijd lastig is?

Voor een heleboel 14 min jeugdleden is zelfs zo'n wachtrij nog je ogen uitkijken, gekke yells overnemen, rare dansjes meedoen..... We wilden die wachtrijen zelf!

Wat we niet wilden, was splitsen in drieen. De logica hiervan ontgaat me, want de galgewaard kan 20.612 bezoekers aan, dus in twee keer was leuk zat geweest. misschien dat er nadat de inschrijving gesloten is, nog geschoven gaat worden, maar dat zien we dan wel. Met 17.000 gedeeld in drieen lijkt het stadion een beetje leeg...

Wat we ook niet wilden, was een niet-de-hele-dag-activiteit. Liefst een start rond 10.00, en niet naar huis voor 18.00. Dan heb je een complete werkdag lol voor 22,50. Da's minder dan 3 euro per uur. Overigens zijn we hier over een uurtje aan het klagen, je was 7 uur in Utrecht, en ik zie liever 8!

Het is nog vijf weken weg. Morgen sluit de inschrijving, en er zijn meer dan 17.000 aanmeldingen. Dat wordt 's lands grootste interne feestje ooit! En voor speltakken die niet naar de jubjam gaan zelfs de climax van het feestjaar.

Ik hoop dat ScoNed nog een beetje wil bijschaven, en kan zorgen dat het weer dagvullend wordt. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik de inmiddels 21 jeugdleden (9 wek, 6 scouts en 6 explo) in ga schrijven. Ik denk dat ik 21 wekkaartjes neem, en dat we gezellig allemaal wekspelletjes gaan doen!

Paddo's sig
Unattended children will be sold as slave!

Idefix

Stad Nijmegen
Idefix heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 april 2010 -  08:56:25  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Doe je daar die scouts en explo ook genoegen mee? Of zijn ze zo makkelijk over tehalen om dwek spelletjes mee te doen.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Dik P

Stad Katwijk
Dik P heeft 4253 posts gemaakt 4253
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 april 2010 -  09:19:28  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Maar het wordt geen Galgewaard maar de Jaarbeurs. Ik kan wel meer redenen bedenken waarom ze het gesplitst hebben. Ten eerste zijn waarschijnlijk de parken te klein voor alles tegelijk en het is zeker onmogelijk om zoveel een echt spel aan te bieden. Ten tweede vindt de NS het natuurlijk niet leuk als er opeeens 19.000 scouts op het perron staan. SN heeft een heel lage prijs geregeld en daarvoor kunnen ze niet extra treinen inzetten. En als laatste past het vast niet in een Jaarbeurshal.

Misschien kan Akela-nl eens vertellen hoe het in Brussel ging. Volgens mij was daar niet echt veel spel (hoe kan dat met zoveel leden) maar vooral een dagje naar de stad en het stadion. Dat vond ik eerlijk gezegd de echte domper van Utrecht. Voor de leden maakt het niet veel uit of ze 3000 scouts zien of 9000. Veel is veel. Maar met 19.000 scouts in een stadion, dat lijkt me een onvergetelijke ervaring. Dan kunnen zelfs de jongens-scouts Nick en Simon pruimen.

Zelf had ik de dag in mijn agenda gezet, want een stad vol scouts en overal wat te doen, dat had ik wel eens willen zien. Maar nu zo'n 3000 in twee parken die ver uit elkaar liggen en daartussen alleen lopende scouts... Dat spectaculaire demonstratie effect ben je kwijt. Maar zoals gezegd, SN kan waarschijnlijk niet anders wil het nog een beetje behandelbaar zijn. Je kan ze wel verwijten dat ze dat zo laat beseften en een dag regelen zonder garantie voor het meest spectaculaire stadion, dat is niet handig.

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
timon heeft 7163 posts gemaakt 7163
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 10 april 2010 -  21:19:12  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Dik P

Maar het wordt geen Galgewaard maar de Jaarbeurs. Ik kan wel meer redenen bedenken waarom ze het gesplitst hebben. Ten eerste zijn waarschijnlijk de parken te klein voor alles tegelijk en het is zeker onmogelijk om zoveel een echt spel aan te bieden. Ten tweede vindt de NS het natuurlijk niet leuk als er opeeens 19.000 scouts op het perron staan. SN heeft een heel lage prijs geregeld en daarvoor kunnen ze niet extra treinen inzetten. En als laatste past het vast niet in een Jaarbeurshal.
Mmmmmm,
aar ik kan ook wel honderd redenen bedenken om het anders aan te pakken. Natuurlijk zal de organisatie hier wel verschillende redenen voor hebben.
Maar dan nog blijft dit wel iets heel anders dan dat de organisatie in eerste instantie naar buiten toe gecommuniceerd had.

Vooral voor een groot evenement vind ik het niet heel erg netjes net voor de sluiting van de inschrijvingen ineens het programma om te gooien.
Ongeacht of men hier goede redenen voor heeft, die keuzes hadden een jaar of anderhalf geleden al gemaakt moeten worden toen men met de organisatie is gestart.

Ook het feit dat Galgenwaard niet beschikbaar was is volgens mij al maanden bekend. Ik wist ook al een tijd geleden dat het meerdere shows gingen worden ipv een. Maar niet dat dit als gevolg had dat de groepen uit verschillende regio's op verschillende tijden in Utrecht aan mochten komen.

Mijn leden weten niet beter en krijgen van ons gewoon de nieuwe tijden door en het nieuwe programma voorgeschoteld. En natuurlijk maken wij er als staf samen met de leden een feestje van. Natuurlijk zorgen wij wel dat het eten geregeld gaat worden en onze leden niet beter weten dan dat dit al lang van te voren zo geregeld was. Mijn leden gaan hier niet de dupe van worden of er wat van merken.

Wij zijn scouts en wij lossen dit wel op. Maar dat betekend niet dat ik de het de organisatie niet kwalijk neem dat ze zoveel steken laten vallen.

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

david.jansen

Stad Leiden
Provincie/Land Netherlands
david.jansen heeft 2123 posts gemaakt 2123
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door david.jansen aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 april 2010 -  23:53:08  Bekijk david.jansen's persoonlijke forum pagina  Stuur david.jansen een forum prive bericht  Bezoek david.jansen's eigen webpagina  Klik om te kijken wat david.jansen's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van david.jansen met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Paddo

Hoewel ikzelf niet vies ben van een potje drammen dat alles slecht georganiseerd is, snap ik alle kritiek hier niet helemaal!

We wilden met zijn allen naar utrecht! Het journaal halen met overvolle stations, wachtende kids, vastlopende binnenstad... En dan nu gaan blaten dat de wachttijd lastig is?

De enige reden dat ik wachttijden noemde, is omdat de organisatie na herhaalde vragen bleef volhouden dat Scouts2day een activiteit van 7-8 uur is en dus met recht een volle dag genoemd mag worden. Terwijl uit de schema's te lezen is, dat je vermoedelijk maar 2.5 uur activiteit en 1 uur 15 minuten show hebt, en de rest wachten en lopen is.

david.jansen's sig
Saga/David

Akela wg

Provincie/Land Utrecht
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela wg aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  10:35:27  Bekijk Akela wg's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela wg een forum prive bericht  Bezoek Akela wg's eigen webpagina Beantwoord deze post van Akela wg met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Paddo

Je zegt het zelf al. Die dingen wilden we en dat gaat nu dus niet gebeuren. Met een kleine 7000 scouts per ronde (20000 :3) is er geen overvol station, geen vastlopende binnenstad, en misschien het jeugdjournaal dat ff komt kijken. Oftewel iets totaal anders dan waarvoor we hebben getekend en betaald..

anomalie

anomalie heeft 248 posts gemaakt 248
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door anomalie aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  11:19:31  Bekijk anomalie's persoonlijke forum pagina  Stuur anomalie een forum prive bericht Beantwoord deze post van anomalie met citaat [quote]
OP de website hebben ze de barometer aangepast.. clever zo lijkt het alsnog of cde doel stelling behaalt is.

http://scouts2day.scouting.nl/Home

Aanvankelijk stond hij niet op 25 000 maar op 40 000 zucht. Jammer weer.

anomalie's sig
There is no mistake; there has been no mistake; and there shall be no mistake.

Vaccination

Stad Putten
Vaccination heeft 65 posts gemaakt 65
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Vaccination aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  11:34:13  Bekijk Vaccination's persoonlijke forum pagina  Stuur Vaccination een forum prive bericht Beantwoord deze post van Vaccination met citaat [quote]
Best mensen als je dan toch op de site bent kijk dan ook even hier naar.

http://scouts2day.scouting.nl/Medewerkers/werk-mee-en-win-een-superprijs

Lijkt mij zeer onredelijk als je nu ineens €22,50 moet af te rekenen omdat wij ons eerder hebben aangemeld en de mensen die zich nu aanmelden maar €7,50.

Heb al een mail naar de organisatie gestuurd wacht dus nog even op de reactie.

Groet Arne

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  11:37:07  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Heel knullig..Zo'n beetje heel Scoutend Nederland heeft deze thermometer in de gaten gehouden en zien gelijk dat hij naar beneden is bijgesteld.Wat natuurlijk weer koren op de molen is.Wees dan een kerel/wijf* en zeg iets van : "we hebben het BIJNA!!! gehaald"ipv van het doen voorkomen of het op goed 4000 man na gehaald is.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Dik P

Stad Katwijk
Dik P heeft 4253 posts gemaakt 4253
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2010 -  12:59:59  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Vaccination
Lijkt mij zeer onredelijk als je nu ineens €22,50 moet af te rekenen omdat wij ons eerder hebben aangemeld en de mensen die zich nu aanmelden maar €7,50.
Nee hoor, is gewoon een last minute aanbieding.

Pagina: van 18 Bekijk het onderwerp: Scouts 2 day de plaatjes pagina Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Aanbieding Bram Ladage S2D  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Vorige pagina   Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg