Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  100 jaar Scouting - Feestjaar Forum  

Scouts 2 day de plaatjes pagina

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Hello World! Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: scouts2day  

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9052 posts gemaakt 9052
Gepost op 15 mei 2010 :  22:03:28  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen website  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad  Beantwoord deze post van Mona weet raad met een citaat [quote]
'k ben nog wel even bezig om alles goed en netjes te krijgen,maar hier de eerste.

Neudeflat

pas op het afstapje..

Mijn Tante uit de Kongo slaat met d'r kokosnoten op de Bongo

Presentatie van het nieuwe nieuwe uniform.

rest volgt

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.
(vrij vertaald naar Blaise Pascal)

Danita
Jamborina

Stad In de buurt van Amsterdam
Provincie/Land Noord-Holland
Danita heeft 651 posts gemaakt 651
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 15 mei 2010 -  22:19:10  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
VET!

Danita's sig
Het leven begint met scouting!!!

www.scoutinggroepwaterland.nl

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
16 mei 2010 -  07:27:47 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 mei 2010 -  07:23:41  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Hier met je zakgeld!!!!

Hallllooooooo Joehoeeeeee!!! Hieroooooo!!

Brand? Waar dan??

't is een TOP dag!

Weg d'r mee!

Jemig.we hebben echt schone theedoeken nodig.De boel blijft er gewoon aan vast plakken!

JUMP!

Scouting is boeiend

Boven op het nieuws!

Moeder en Zoon

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.

WilloW

Stad Arnhem
Provincie/Land Gelderland
WilloW heeft 106 posts gemaakt 106
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door WilloW aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 mei 2010 -  11:32:50  Bekijk WilloW's persoonlijke forum pagina  Stuur WilloW een forum prive bericht  Bezoek WilloW's eigen webpagina Beantwoord deze post van WilloW met citaat [quote]
Aaahhhh die vent met die camera op z'n buik die ken ik.
Da's Paddo :p

WilloW's sig
- Je bent nog niet dronken, zolang je op de grond kan liggen, zonder iets te moeten vasthouden! -

Danita
Jamborina

16 mei 2010 -  21:50:45 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 mei 2010 -  21:46:59  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]

klimbrug

Aram sam sam!

Op weg naar de Jaarbeurs

Nick en Simon

Groepsfoto van de Simba horde

Op weg naar huis in de bus

Voor meer foto's zie: www.scoutinggroepwaterland.nl/scouts2day

Danita's sig

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 mei 2010 -  08:57:51  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Zelfs Titus vondt het TOP!

Mona weet raad's sig

Danita
Jamborina

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 mei 2010 -  19:07:33  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]

Danita's sig

Gerd

Stad Velp
Provincie/Land Gelderland
Gerd heeft 67 posts gemaakt 67
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Gerd aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 mei 2010 -  16:35:48  Bekijk Gerd's persoonlijke forum pagina  Stuur Gerd een forum prive bericht  Bezoek Gerd's eigen webpagina  Stuur Gerd een ICQ bericht  Klik om te kijken wat Gerd's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Gerd met citaat [quote]

Hier kun je nog even terug kijken naar hoe het jungleboek gepresenteerd werd.
Scouts2day was een mega evenement waar ik goed op terug kijk :)

Gerd's sig
Scouting, natuurlijk avontuurlijk

Dik P

Stad Katwijk
Dik P heeft 2884 posts gemaakt 2884
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Dik P aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 mei 2010 -  22:53:51  Bekijk Dik P's persoonlijke forum pagina  Stuur Dik P een forum prive bericht Beantwoord deze post van Dik P met citaat [quote]
Ik zag in jouw lijstje ook nog het scout2days-reclamefilmpje. Het is maar goed dat de scouts dat van te voren niet nauwkeurig bekeken hebben.

Paddo

Paddo heeft 2308 posts gemaakt 2308
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Paddo aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 mei 2010 -  23:26:19  Bekijk Paddo's persoonlijke forum pagina  Stuur Paddo een forum prive bericht  Bezoek Paddo's eigen webpagina Beantwoord deze post van Paddo met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Dik P

Ik zag in jouw lijstje ook nog het scout2days-reclamefilmpje. Het is maar goed dat de scouts dat van te voren niet nauwkeurig bekeken hebben.

Je bedoelt dit uberfilmpje van de BSA?

http://www.youtube.com/watch?v=DAjBryHkeVg

In onze regio inmiddels goed bekend bij kids,

maar

Paddo's sig
Unattended children will be sold as slave!
  Bekijk het onderwerp: Hello World! Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: scouts2day  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg