Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  ScoutingForum Marktplein  Gezocht - Gevraagd - Aangeboden  

Scouting lego steentjes (sponsoring)

Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Routevraag Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Korting op Spellen aan Zee voor alle scouts!  

ExploWezley

Stad Utrecht
Provincie Utrecht
ExploWezley heeft 73 posts gemaakt 73
Aangepast
Gepost op 16 juli 2010 :  23:49:59  Bekijk ExploWezley's persoonlijke forum pagina  Stuur ExploWezley een forum prive bericht  Klik om ExploWezley's MSN Messenger adres te zien  Beantwoord deze post van ExploWezley met een citaat [quote]
Mijn scouting groep (scouting Willem De Zwijger groep uit Utrecht) doet een sponsor actie om de restauratie van het terrein te kunnen financieren.
Hierbij verkopen we klinkers(lego steentjes)in de kleuren van onze das.(Blauw en Oranje)
De rest van de informatie kant u vinden in de brief.

Voor meer info en steentjes kopen kunt u mailen naar een van de e-mail adressen in de brief.

lees de brief maar:

Als u een donatie of een paar steentjes gekocht/gedaan heeft hartelijk bedankt

p.s de e-mails in de brief zijn van de contactpersonen van de sponsoring en niet van mij. ik ben na 16 augustus weer bereikbaar via deze forum

ExploWezley's sig
be Proud to be a Scout!
Never trust a smiling Scout

Surinaamse Boy Scout (scouting Suriname)
  Bekijk het onderwerp: Routevraag Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Korting op Spellen aan Zee voor alle scouts!  
Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg