Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  100 jaar Scouting - Feestjaar Forum  

JubJam.. De plaatjes van 28 07

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: locatie Roverscoutmania???? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: JubJam op tv  

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9059 posts gemaakt 9059
Gepost op 29 juli 2010 :  13:14:29  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen website  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad  Beantwoord deze post van Mona weet raad met een citaat [quote]
1.Ahhhhh een fris briesje!

2 Nooit te oud voor Scouting!

3 Spetters gezocht.

4 De denker

5 Djenga

6/7.Het eten.....

8 Uitgeteld

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.
(vrij vertaald naar Blaise Pascal)

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 29 juli 2010 -  19:26:20  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
9. Ik rotzooi maar wat aan.

10 Laat die wolkbreuk maar komen.

11.

12 Scouting is helemaal niet stoffig

13

14

Mona weet raad's sig
Mijn excuus voor deze lange topic.Ik had helaas geen tijd een kortere te schrijven.

sebastiaan
Webmaster

Stad Eijsden
Provincie/Land Limburg
sebastiaan heeft 5920 posts gemaakt 5920
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door sebastiaan aan de moderator van dit forum. Gepost op 29 juli 2010 -  20:34:55  Bekijk sebastiaan's persoonlijke forum pagina  Stuur sebastiaan een forum prive bericht  Bezoek sebastiaan's eigen webpagina Beantwoord deze post van sebastiaan met citaat [quote]
super...danke

geert h
elke week een feestje

Provincie/Land Noord-Brabant
geert h heeft 358 posts gemaakt 358
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door geert h aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 augustus 2010 -  15:53:57  Bekijk geert h's persoonlijke forum pagina  Stuur geert h een forum prive bericht  Bezoek geert h's eigen webpagina Beantwoord deze post van geert h met citaat [quote]
Leuke plaatjes inderdaad.

Vind je het trouwens erg als ik er een paar bijzet van de dinsdag? Anders blijven we topics openen.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 augustus 2010 -  16:14:38  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bezoek Mona weet raad's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Leef je uit!

Mona weet raad's sig

geert h
elke week een feestje

Provincie/Land Noord-Brabant
geert h heeft 358 posts gemaakt 358
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door geert h aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 augustus 2010 -  16:45:27  Bekijk geert h's persoonlijke forum pagina  Stuur geert h een forum prive bericht  Bezoek geert h's eigen webpagina Beantwoord deze post van geert h met citaat [quote]
Bij deze dan.

Bij binnenkomst:

Jenga in het groot, wellicht zelf nog een keer maken:

Ter aankleding het nodige gepionierd:

Bij diverse subkampen was het maar rustig:

Bij andere wat drukker:

dennisz

Stad Hellendoorn
Provincie/Land Overijssel
dennisz heeft 18 posts gemaakt 18
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door dennisz aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 augustus 2010 -  18:43:20  Bekijk dennisz's persoonlijke forum pagina  Stuur dennisz een forum prive bericht  Klik om te kijken wat dennisz's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van dennisz met citaat [quote]
Jammer dat het voorbij is..

dennisz's sig
Padflikker Rules!!

Idefix

Stad Nijmegen
Provincie/Land Gelderland
Idefix heeft 472 posts gemaakt 472
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 06 augustus 2010 -  23:40:52  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Jammer misschien wel, maar ook lekker om weer thuis te zijn.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"
  Bekijk het onderwerp: locatie Roverscoutmania???? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: JubJam op tv  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont  [Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina  Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg