Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Scouting Algemeen  100 jaar Scouting - Feestjaar Forum  

Party100 - 15 januari 2011

Vorige Pagina    Volgende Pagina  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: locatie Roverscoutmania???? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: 100 jaar festiviteiten
 Pagina: van 4

Danita
Jamborina

Stad In de buurt van Amsterdam
Provincie/Land Noord-Holland
Danita heeft 893 posts gemaakt 893
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 16 januari 2011 -  23:48:30  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
De plaatjes:

Mmmmm lekkere stamppot

Mainstage met 'iets' te harde muziek maar wel gezellig!

Chillen bij de vuurkorf!

GESPOT: MvH MontySCOUT(links)!

Het was erg gezellig!

Voor het hele verslag: www.scoutinggroepwaterland.nl/party100

Danita's sig
Het leven begint met scouting!!!

www.scoutinggroepwaterland.nl
www.epaulet.nl

gb

gb heeft 1098 posts gemaakt 1098
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  09:13:44  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]
Geweldig gezellig feest. Het klooster stond te trillen op zijn grondvesten.
Helaas (voor de oudjes) was er hierdoor geen gelegenheid om "gewoon" met elkaar te praten.

Maar complimenten aan de organisatie en de leerschool voor de goede verzorging.

DMScout
NJMOD

Stad Capelle a/d IJssel
Provincie/Land Zuid-Holland
DMScout heeft 594 posts gemaakt 594
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door DMScout aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  12:46:46  Bekijk DMScout's persoonlijke forum pagina  Stuur DMScout een forum prive bericht  Bezoek DMScout's eigen webpagina  Klik om te kijken wat DMScout's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van DMScout met citaat [quote]
Feestje weer voorbij...goed georganiseerd mensen, bravo !

Akela-NL
forumgek

Stad Breda
Provincie/Land Noord-Brabant
Akela-NL heeft 1801 posts gemaakt 1801
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Akela-NL aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  14:52:11  Bekijk Akela-NL's persoonlijke forum pagina  Stuur Akela-NL een forum prive bericht  Bezoek Akela-NL's eigen webpagina  Klik om te kijken wat Akela-NL's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van Akela-NL Beantwoord deze post van Akela-NL met citaat [quote]
Ik vond het ook erg gaaf!!
Een dikke pluim voor de organisatie en de crew, zowel van Scouting als van het leerhotel

Enig puntje van kritiek: De muziek was overal wel erg hard. En het zijn niet alleen "oudjes" die eens rustig willen praten hoor, al kon dat perfect buiten en in de gangen

Akela-NL's sig
http://www.serviscout.net

http://www.dnhartel.nl/ http://slash.scoutlink.nl http://www.scoutlink.net/ http://www.tichodrome.ch/

Ian

Ian heeft 140 posts gemaakt 140
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Ian aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  16:32:28  Bekijk Ian's persoonlijke forum pagina  Stuur Ian een forum prive bericht Beantwoord deze post van Ian met citaat [quote]
Het was hartstikke leuk zaterdag, complimenten voor de organisatie.

Heb wel het idee dat ze de dorst van Scouting laag hebben ingeschat

Tursiops

Tursiops heeft 616 posts gemaakt 616
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Tursiops aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  17:12:07  Bekijk Tursiops's persoonlijke forum pagina  Stuur Tursiops een forum prive bericht Beantwoord deze post van Tursiops met citaat [quote]
Ik begreep dat tijdens de Party 100 in ieder geval de projectleiders van het 100-jaar jubileum, Simon Middendorp en Richard Vrieling, het Gouden Waarderingsteken hebben ontvangen.

Gefeliciteerd!

Jacala_GD
Happende krokodil

Stad Alkmaar
Jacala_GD heeft 1266 posts gemaakt 1266
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Jacala_GD aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  19:25:42  Bekijk Jacala_GD's persoonlijke forum pagina  Stuur Jacala_GD een forum prive bericht  Bezoek Jacala_GD's eigen webpagina Beantwoord deze post van Jacala_GD met citaat [quote]
Zeer geslaagd feestje, erg gezellig. De muziek was een tikkie hard (aldus deze 21-jarige krokodil), elkaar verstaan was af en toe wat lastig. Maar in de gangen was een gesprek best te doen.

Ik vond het alleen een beetje jammer dat er geen rekening gehouden werd met vegetariërs. Mega-gehaktballen en grote worsten zijn best leuk voor de meeste mensen, maar alleen een bordje boerenkool is ook niet echt een feestmaaltijd. Daar valt wel overheen te stappen, en zo geschiedde want het feest was grandioos. Maar vraag alsjeblieft niet op het inschrijvingsformulier of je vegetarisch eet om vervolgens niets met die info te doen, gemiste kans...

Afijn, al met al was het een zeer geslaagd feest dus SN bedankt!

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  20:03:52  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Vond het ook erg leuk! :)

Alleen de consumpties waren niet scouting prijzen maar dat was te overzien, verder was t een geslaagd feest!

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

SanderVermeulen

Stad Den Helder
SanderVermeulen heeft 28 posts gemaakt 28
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door SanderVermeulen aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  20:37:46  Bekijk SanderVermeulen's persoonlijke forum pagina  Stuur SanderVermeulen een forum prive bericht Beantwoord deze post van SanderVermeulen met citaat [quote]
Het was een erg geslaagd feest :) Misschien niet al te slim om alles dicht te gooien behalve de bar in de kerk (voor het eerst dat ik daar bier drink), het was daar aardig dringen zo rond de laatste ronde :)

Maar heb me super vermaakt, complimenten aan de organisatie, staff & mensen van het leerhotel

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
Provincie/Land Gelderland
timon heeft 7163 posts gemaakt 7163
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  20:47:18  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Een zeer geslaagd feestje inderdaad.
Goed georganiseerd, een leuke locatie en vriendelijk personeel (hebben op het leerhotel zeker goed hun best gedaan).

De prijzen waren idd wat hoog, maar goed de eerste drie consumpties waren op kosten van Scouting Nederland, dus daar kan ik ook niet echt wakker van liggen.

De muziek had vooral in de lounge iets zachter mogen zijn, maar vond ik in de andere zalen niet echt storen.

Mogen ze van mij zeker vaker dit soort feestjes organiseren voor de vrijwilligers van Scouting Nederland.

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

Danita
Jamborina

Stad In de buurt van Amsterdam
Danita heeft 893 posts gemaakt 893
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Danita aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  20:55:22  Bekijk Danita's persoonlijke forum pagina  Stuur Danita een forum prive bericht  Bezoek Danita's eigen webpagina Beantwoord deze post van Danita met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door timon

Een zeer geslaagd feestje inderdaad.
Goed georganiseerd, een leuke locatie en vriendelijk personeel (hebben op het leerhotel zeker goed hun best gedaan).

De prijzen waren idd wat hoog, maar goed de eerste drie consumpties waren op kosten van Scouting Nederland, dus daar kan ik ook niet echt wakker van liggen.

De muziek had vooral in de lounge iets zachter mogen zijn, maar vond ik in de andere zalen niet echt storen.

Mogen ze van mij zeker vaker dit soort feestjes organiseren voor de vrijwilligers van Scouting Nederland.

I'll be there!

Danita's sig
Het leven begint met scouting!!!

www.scoutinggroepwaterland.nl
www.epaulet.nl

chefjohn

Stad Nijmegen
chefjohn heeft 709 posts gemaakt 709
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door chefjohn aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  21:13:48  Bekijk chefjohn's persoonlijke forum pagina  Stuur chefjohn een forum prive bericht Beantwoord deze post van chefjohn met citaat [quote]
Lees ik dat nu goed? Ik dacht eerder te lezen dat dit feest bedacht was als bedankje voor alle vrijwillige medewerkers van het afgelopen jaar op o.a. scouts2day en zo. Maar ik lees net dat eerste 3 consumpties op kosten van SN waren en de rest dus zelf dokken en dat de prijzen ook nog eens hoog waren? zeker om de 1e 3 consumties terug te verdienen?

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  21:19:07  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Dat lees je goed. Maar ik gok dat de volledige catering door de leerschool werd verzorgt en dus de organisatie daardoor geen omkijken naar heeft. en dan is 2 euro voor een consumptie een normale prijs :P(betaal je in de kroeg ook). Dus uit eindelijk valt het wel mee :) Anders hadden we vast en zeker meer vrijwilligers nodig gehad voor het vrijwilligers feest :P

MvH MontySCOUT's sig

timon
Zeur Piet

Stad Hedel
timon heeft 7163 posts gemaakt 7163
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door timon aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  23:02:09  Bekijk timon's persoonlijke forum pagina  Stuur timon een forum prive bericht  Bezoek timon's eigen webpagina  Klik om te kijken wat timon's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van timon Beantwoord deze post van timon met citaat [quote]
Naast de 3 consumpties werd ook het eten de locatie het vermaak etc door SN betaald. Die 2 euro voor extra drankjes valt dan best mee.

Hoe meer je drinkt, hoe meer je betaald. En da valt het nog wel mee. Zelfs als je stevig door drinkt en 13 pilsjes hebt kost de hele avond maar 20 Euro. Ga voor dat bedrag zelf maar eens een feest met diner regelen.

timon's sig
...The only thing we take are pictures and we only leave footsteps...

gb

gb heeft 1098 posts gemaakt 1098
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  23:30:03  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Akela-NL

rustig willen praten hoor, al kon dat perfect buiten en in de gangen

Ook met rustig praten en bitterballen die periodiek aangeboden werden,krijg je dorst.
En dan is het een hele onderneming om dan bij een van de bars te komen.

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 17 januari 2011 -  23:50:37  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door gb

Oorspronkelijk gepost door Akela-NL

rustig willen praten hoor, al kon dat perfect buiten en in de gangen

Ook met rustig praten en bitterballen die periodiek aangeboden werden,krijg je dorst.
En dan is het een hele onderneming om dan bij een van de bars te komen.

Daarom haalt één persoon van de club waarmee je staat te praten een rondje voor de rest, en dan om de beurt. Scheelt een heleboel lopen! ;)

MvH MontySCOUT's sig

r-win

Stad Gouda
r-win heeft 394 posts gemaakt 394
18 januari 2011 -  00:48:00 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door r-win aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2011 -  00:10:07  Bekijk r-win's persoonlijke forum pagina  Stuur r-win een forum prive bericht Beantwoord deze post van r-win met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door chefjohn

Lees ik dat nu goed? Ik dacht eerder te lezen dat dit feest bedacht was als bedankje voor alle vrijwillige medewerkers van het afgelopen jaar op o.a. scouts2day en zo. Maar ik lees net dat eerste 3 consumpties op kosten van SN waren en de rest dus zelf dokken en dat de prijzen ook nog eens hoog waren? zeker om de 1e 3 consumties terug te verdienen?

Wat had je dan verwacht? De hele avond drinken op kosten van SN!? Dan was dit forum ontploft met opmerkingen of SN zijn geld niet beter kan besteden.

Nee, ik vond het prima zo. En inderdaad, als je de consumpties voor scoutingprijzen wil verkopen, dan moet je ook weer scouts als personeel inzetten. En dit was nou juist bedoeld om de vrijwilligers een feest aan te bieden en niet om ze weer te laten werken. (Op het organisatieteam na dan)

r-win's sig
Ik ben een typische boogschutter: wij boogschutters geloven niet in astrologie

larsv

Provincie/Land Netherlands
larsv heeft 366 posts gemaakt 366
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door larsv aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2011 -  09:51:30  Bekijk larsv's persoonlijke forum pagina  Stuur larsv een forum prive bericht  Bezoek larsv's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van larsv Beantwoord deze post van larsv met citaat [quote]
Gaaf te lezen dat jullie het allemaal goed naar je zin hebben gehad! Zowel voor het Klooster als de organisatie echt iets 'nieuws' op een niet-Scouting locatie, dus altijd spannend. Het was inderdaad dé avond om de vrijwilligers te laten feesten. Er was dan ook slechts één vrijwilliger echt bij de organisatie betrokken (en die heeft een super registratiesysteem gemaakt, waardoor je bij aankomst zo door de ticketcontrole heen was!, dus ook dat was een geslaagde pilot). Overigens ben ik voorstander van een volgende editie ;-) ;-)

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2011 -  12:17:43  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
Laat me raden, jij bent die éne vrijwilliger?? :P

MvH MontySCOUT's sig

DMScout
NJMOD

Stad Capelle a/d IJssel
Provincie/Land Zuid-Holland
DMScout heeft 594 posts gemaakt 594
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door DMScout aan de moderator van dit forum. Gepost op 18 januari 2011 -  12:25:53  Bekijk DMScout's persoonlijke forum pagina  Stuur DMScout een forum prive bericht  Bezoek DMScout's eigen webpagina  Klik om te kijken wat DMScout's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van DMScout met citaat [quote]
Prijzen voor de drank zijn mij reuze meegevallen, 2 euro vind ik normaal. In de kroeg of op festivals betaal je ook 3 euro of meer voor je biertje. En nu hoefde scouting er totaal niet naar om te kijken, daar is ook wat voor te zeggen. Dat scannen bij de ingang ging perfect, dat mogen ze vaker doen op bijvoorbeeld een Jamboree.
Er liep personeel genoeg (vooral veel beveiligers met een rood hoofd ) en ook de shuttle service naar het station en dierentuin was echt perfect. Voor 5 euro ben je daarmee ook van veel gezeur af.
Wat mij betreft volgend jaar weer, gewoon ieder jaar een feest voor alle vrijwilligers!

Pagina: van 4 Bekijk het onderwerp: locatie Roverscoutmania???? Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: 100 jaar festiviteiten  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
  Vorige pagina   Volgende pagina
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg