Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  BE  

Stibat

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: kleding voorschrift fluitkoort Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: samen draaien  

more_explore

more_explore heeft 7 posts gemaakt 7
Gepost op 20 januari 2011 :  20:09:38  Bekijk more_explore's persoonlijke forum pagina  Stuur more_explore een forum prive bericht  Beantwoord deze post van more_explore met een citaat [quote]
Hallo scoutvrienden,

Een vraagje hoe zit het eigenlijk met de stibat actie met die waardebonnen die je voor een bepaald aantal spaarpunten kunt krijgen.

Heb bij de scoutshop gekeken maar niet gevonden..

in de catalogus staan de bonnen ook niet..

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Provincie/Land Gelderland
Keesie heeft 3002 posts gemaakt 3002
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Keesie aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 januari 2011 -  22:03:36  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen webpagina Beantwoord deze post van Keesie met citaat [quote]
Geen idee wat stibat is... Kun je dat uitleggen?

Keesie's sig
"Als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd" (Tröckener Kecks)

Tursiops

Tursiops heeft 616 posts gemaakt 616
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Tursiops aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 januari 2011 -  22:09:56  Bekijk Tursiops's persoonlijke forum pagina  Stuur Tursiops een forum prive bericht Beantwoord deze post van Tursiops met citaat [quote]
Gokje: Stibat-actie

more_explore

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door more_explore aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 januari 2011 -  22:12:10  Bekijk more_explore's persoonlijke forum pagina  Stuur more_explore een forum prive bericht Beantwoord deze post van more_explore met citaat [quote]
Hallo,

Stibat staat voor Stichting Batterijen en is een actie waarmee je lege batterijen inzamelt en dan uiteindelijk als de ton (half)vol zit kun je stibat bellen en halen ze het op en scouting verenigingen krijgen daar per kilo 1 spaar punt t.w.v 0,20 op en die kunnen ze dan inleveren tegen scoutshop waardebonnen, die je kunt besteden bij de scoutshop.

Alleen hoe geen idee...

MvH MontySCOUT

Stad Huizen
Provincie/Land Noord-Holland
MvH MontySCOUT heeft 808 posts gemaakt 808
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door MvH MontySCOUT aan de moderator van dit forum. Gepost op 20 januari 2011 -  22:36:40  Bekijk MvH MontySCOUT's persoonlijke forum pagina  Stuur MvH MontySCOUT een forum prive bericht  Bezoek MvH MontySCOUT's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van MvH MontySCOUT Beantwoord deze post van MvH MontySCOUT met citaat [quote]
De webpagina is uit 2006 en we leven alweer in 2011, geen idee of die actie nog leeft... Ik denk dat het beste is als je de scoutshop even mailt ;).

MvH MontySCOUT's sig
Scouting is een permanente verslaving!

Idefix

Stad Nijmegen
Idefix heeft 698 posts gemaakt 698
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2011 -  16:54:35  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Ikheb dat destijds na een scout-In (kan wel 14 jr geleden zijn) eens opgepakt voor m'n toen landgroep.
En er staat nog steeds een ton van Stibat dus breng ik (nog)steeds mn lege battarijen daar heen.

Je kreeg/krijgt waarde bonnen die je toen uit een gids kon besteden, je moet niet gaan denken daar kan ik tenten etc... mee sparen, maar meer aan kleurpotloden en smink etc...

Althans toen.
Tis geen vet pot maar een goed begin.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Keesie heeft 3002 posts gemaakt 3002
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Keesie aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2011 -  18:42:37  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen webpagina Beantwoord deze post van Keesie met citaat [quote]
Oké, helder verhaal. Ik geloof dat cliënten op mijn werk die batterijen uitzoeken, meer weet ik er niet van...

Keesie's sig
"Als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd" (Tröckener Kecks)

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2011 -  19:04:07  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Hier in het Rotterdamse weet ik eigenlijk niet eens wie m'n oude batterijen hebben wil.
Ik heb hier inmiddels een kilo of 15 staan.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Ricardo

Ricardo heeft 120 posts gemaakt 120
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Ricardo aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2011 -  20:49:12  Bekijk Ricardo's persoonlijke forum pagina  Stuur Ricardo een forum prive bericht Beantwoord deze post van Ricardo met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Mona weet raad

Hier in het Rotterdamse weet ik eigenlijk niet eens wie m'n oude batterijen hebben wil.
Ik heb hier inmiddels een kilo of 15 staan.

Overzicht en deze is misschien ook wel handig: Reischeque actie

En uit hun jaarverslag van 2005:
In 2003 zijn wij gestart met een
pilotproject met Scouting Nederland. In
dat jaar hebben 78 scoutinggroepen zich
actief ingezet om batterijen in te zamelen.
Net als de basisscholen kregen zij punten
voor iedere kilogram afgedankte batterijen.
Daarmee spaarden zij voor artikelen uit de
catalogus van de Scoutshop. In 2004 liep het
aantal deelnemende groepen op tot 91 en
vorig jaar naar 119. Wij hebben besloten geen
nieuwe aanmeldingen meer aan nemen. Het
ophalen leidt in de praktijk vaak tot logistieke
problemen, omdat de groepen wekelijks maar
een paar uur bereikbaar zijn. De deelnemende
groepen kunnen echter wel van onze
ophaalservice gebruik blijven maken.

Ook in het jaarverslag van 2007 wordt daar melding van gemaakt, dus denk dat er geen acties meer zijn zoals in de openingspost.

Idefix

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2011 -  21:22:09  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Dat was idd wel een probleem, de winkels kunnen door de weeks benaderd worden, terwel eigenlijk geen enkele op een ddw dag draait.
En in het weekend rijden de chauffeurs niet.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

gb

gb heeft 1098 posts gemaakt 1098
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 januari 2011 -  22:46:33  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Idefix

Dat was idd wel een probleem, de winkels kunnen door de weeks benaderd worden, terwel eigenlijk geen enkele op een ddw dag draait.
En in het weekend rijden de chauffeurs niet.

Zie het probleem niet. Plaats je die ton voor het ophalen op een ander adres waar deze wel door de weeks opgehaald kan worden

Idefix

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 januari 2011 -  23:00:15  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Heb je wel eens zo'n volle ton opgepakt?
Als die vol zit heb je een goede steekwagen nodig,en dan hebben we het nog niet over een eventuele wagen met bij voorkeur een laadklep.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

gb

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 januari 2011 -  00:08:09  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]

Heb je wel eens zo'n volle ton opgepakt?
Als die vol zit heb je een goede steekwagen nodig,en dan hebben we het nog niet over een eventuele wagen met bij voorkeur een laadklep.

Niet zwaarder dan een fust bier.
En die weten ze ook te vervoeren.

Idefix

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 januari 2011 -  12:53:26  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Dan pak ik nog liever een fust bier, simpel die is makkelijker vast tepakken.

En dat vraag ik me af, als die ton tot de rand gevuld is,is ie niet met de hand te tillen.

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 23 januari 2011 -  17:43:29  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]

En dat vraag ik me af, als die ton tot de rand gevuld is,is ie niet met de hand te tillen.

Een bakje van 30x20x20cm weegt ongeveer 5 kilo.
Zal me weinig verbazen als een volle ton iets van 300+ kilo doet.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

gb

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door gb aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 januari 2011 -  10:13:41  Bekijk gb's persoonlijke forum pagina  Stuur gb een forum prive bericht Beantwoord deze post van gb met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door Mona weet raad

Een bakje van 30x20x20cm weegt ongeveer 5 kilo.
Zal me weinig verbazen als een volle ton iets van 300+ kilo doet.

Verbaasd over deze bedragen eens batterijen voor huishoudelijk gebruik gaan wegen en meten.
Opvallend was het verschil in gewicht per inhoud, maar kwam gemiddeld op 1,8 kg per liter, als er geen rekenfout gemaakt is )
De verzamelton schat ik op 60 liter en kan bij ¾ vol opgehaald worden
Toegegeven dat het veel zwaarder is als een fust bier. Maar met de buitenton er af, moet het toch met twee man te tillen zijn als ARBO even de andere kant op kijkt

Idefix

Stad Nijmegen
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Idefix aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 januari 2011 -  16:45:55  Bekijk Idefix's persoonlijke forum pagina  Stuur Idefix een forum prive bericht Beantwoord deze post van Idefix met citaat [quote]
Ow dan zal het vast wel te tillen zijn,als je voetje bij voetje wil schuivelen.
De ARBO zal je wel zien denk ik,in die zin, je zal vast en zeker door je rug gaan.

Maar we gaan behoorlijk

Idefix's sig
"Klaar Om Te wenden
Is GEEN Vraag"

Mief
Beverbabbelaar

Mief heeft 1685 posts gemaakt 1685
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mief aan de moderator van dit forum. Gepost op 24 januari 2011 -  23:08:22  Bekijk Mief's persoonlijke forum pagina  Stuur Mief een forum prive bericht  Klik om te kijken wat Mief's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van Mief met citaat [quote]
Je kunt natuurlijk ook wekelijks de op het clubhuis ingeleverde batterijen meenemen naar het ophaaladres...

Mief's sig
>> Zwijg! <<

more_explore

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door more_explore aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 januari 2011 -  00:09:22  Bekijk more_explore's persoonlijke forum pagina  Stuur more_explore een forum prive bericht Beantwoord deze post van more_explore met citaat [quote]
Ik heb maar eens de scoutshop opgebeld en gevraagd hoe het precies zit die zeiden dat ik naar stibat moest bellen en wordt dus teruggebeld

Actie bestaat nog steeds is dus permanent die scoutshop waardebonnen.

Vanochtend is onze ton weer opgehaald

more_explore

[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door more_explore aan de moderator van dit forum. Gepost op 05 februari 2011 -  16:32:33  Bekijk more_explore's persoonlijke forum pagina  Stuur more_explore een forum prive bericht Beantwoord deze post van more_explore met citaat [quote]
Hallo,

Voor de mede scouts die het nog willen weten hoe de actie in elkaar steekt let dan goed op

Aanmelden kan op de website van stibat en heb van stibat een bestel formulier gekregen waarmee je scoutshop Cadeaucards van 5 en 10 euro kunt bestellen..

Er is ook een 25 euro cadeaucard maar die wordt niet aangeboden..

Mocht je het formuliertje willen hebben stuur dan even een pm..

Bekijk het onderwerp: kleding voorschrift fluitkoort Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: samen draaien  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg