Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  Bevers  

start en programma training - Bevers

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Koninginnedag en kroningsbadge Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Luxe probleem  

Wietse

Stad Rijswijk
Provincie Zuid-Holland
Wietse heeft 140 posts gemaakt 140
Gepost op 25 maart 2013 :  18:40:56  Bekijk Wietse's persoonlijke forum pagina  Stuur Wietse een forum prive bericht  Bezoek Wietse's eigen website  Stuur Wietse een Yahoo! Bericht  Beantwoord deze post van Wietse met een citaat [quote]
Hallo mede leiding.

Weten jullie of er misschien in jullie regio binnenkort een start/programma training wordt gehouden voor Beverleiding?

Bij ons is het al weer heel lang geleden en vragen aan de regio hebben nog niks opgeleverd over data. Dus ik kijk even buiten onze grenzen.

We hebben 3 nieuwe leiding die we graag op cursus sturen namelijk ;).

geert h
elke week een feestje

Provincie/Land Noord-Brabant
geert h heeft 972 posts gemaakt 972
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door geert h aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 maart 2013 -  19:27:14  Bekijk geert h's persoonlijke forum pagina  Stuur geert h een forum prive bericht  Bezoek geert h's eigen webpagina Beantwoord deze post van geert h met citaat [quote]
Binnen onze groep hebben vorige maand 2 beverleiders hun kwalificatie gehaald via een interne opleiding via de scouting-academie-principe. Jullie praktijkbegeleider in de groep weet als het goed is hoe dat werkt. Mocht jullie regio (nog) geen praktijkbegeleiders opleiden kan dat waarschijnlijk wel in een aangrenzende regio. Binnen onze regio worden de ouderwetse start- en programmatrainingen in ieder geval niet meer gegeven.

_Ari

Stad Alkmaar
Provincie/Land Noord-Holland
_Ari heeft 337 posts gemaakt 337
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door _Ari aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 maart 2013 -  22:20:45  Bekijk _Ari's persoonlijke forum pagina  Stuur _Ari een forum prive bericht Beantwoord deze post van _Ari met citaat [quote]
In regio Noord-Holland Noord worden er nog wel cursussen aangeboden, maar dan voor de helft van de modules. Om precies te zijn zijn dat de modules waarvan de regio verwacht dat ze het zwaarst zijn om te geven. De bedoeling is dat de overige modules binnen de groepen zelf behandeld worden, vooral door dingen gewoon te doen. Zoals een planning opstellen, een opkomst in elkaar zetten, iets uitleggen of presenteren. Bij ons mag de praktijkbegeleider die andere ('zwaardere') modules ook aftekenen als je groep de kennis zelf al in huis heeft en die over kan dragen aan nieuwe leiding. Maar het verschilt dus per groep of dat wel of niet van toepassing is.

loutje

Stad Voorburg
Provincie/Land Zuid-Holland
loutje heeft 257 posts gemaakt 257
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door loutje aan de moderator van dit forum. Gepost op 25 maart 2013 -  23:02:56  Bekijk loutje's persoonlijke forum pagina  Stuur loutje een forum prive bericht  Bezoek loutje's eigen webpagina  Klik om te kijken wat loutje's MSN Messenger adres is. Beantwoord deze post van loutje met citaat [quote]
Hoi Wietske!

Binnenkort (mei, als ik het goed heb uit mijn hoofd) komt er een trainingsweekend in de regio vlietstreek voor Bevers

Ik zit daar in het trainingsteam en als het goed is komt binnenkort de link online om hiervoor in te schrijven.

Omdat het bever trainingsteam van Den Haag naar Vlietstreek is overgestapt heeft het even geduurd voor we weer trainingen konden inplannen/geven.

De specifieke details over deze training worden op dit moment nog afgestemd en ook de invullen staat nog niet helemaal vast maar houd sol/trainingen in de gaten voor de aankomenden training.

Als ik meer weet zal ik het ook hier plaatsen.

loutje's sig
een week geen scouting een week niet geleeft.

Wietse

Stad Rijswijk
Provincie/Land Zuid-Holland
Wietse heeft 140 posts gemaakt 140
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Wietse aan de moderator van dit forum. Gepost op 27 maart 2013 -  00:21:01  Bekijk Wietse's persoonlijke forum pagina  Stuur Wietse een forum prive bericht  Bezoek Wietse's eigen webpagina  Stuur Wietse een Yahoo! bericht Beantwoord deze post van Wietse met citaat [quote]
Top Loutje! Dat is goed nieuws! Ik zie nu alleen nog een logeer training staan. Maar, ik hou het in de gaten!

Bekijk het onderwerp: Koninginnedag en kroningsbadge Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Luxe probleem  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg