Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  DWEK  

Welpenmemory

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Insinge natuur Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Tweedelig opkomst  

koentje117

Stad Landgraaf
Provincie Netherlands
koentje117 heeft 37 posts gemaakt 37
Gepost op 12 maart 2014 :  19:19:44  Bekijk koentje117's persoonlijke forum pagina  Stuur koentje117 een forum prive bericht  Bezoek koentje117's eigen website  Beantwoord deze post van koentje117 met een citaat [quote]
Hoi Allemaal,

Ik ben bezig met het Welpenmemory te maken voor onze Welpen.

Ik heb het van de site van Scouting Nederland geprint.
Nu weet ik niet hoe ik het het beste kan maken.
Ik heb nu de kant met het plaatje en de bovenkant op 1 pagina staan. Als ik die dubbel vouw dan komen ze op elkaar. Als ik het dan wil lamineren en snij dan laten die los.

Heeft iemand ervaring mee met het maken van het Welpenmemory?
Of misschien een idee hoe ik dit het beste kan maken?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke Scoutinggroet,
Koen

koentje117's sig
Kijk ook eens op www.tarcisius.nl
http://kinderen.favos.nl

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
12 maart 2014 -  21:00:26 Aangepast
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 maart 2014 -  20:59:11  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
je moet ook gewoon kleine plastificeer kaartjes kopen,en niks bij/afsnijden.
ik heb laatst iets van 250 visitekaart size kaartjes gekocht bij de media markt.
Kosten iets van 2.50 per 50.
Als je dan toch wilt bij/afsnijden,hou dan ruim een centimeter rond het papier vrij.Dat is genoeg om de helften aan elkaar te houden. Ik maak ook "dubbele" kaartjes,en het werkt prima!

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

_Ari

Stad Alkmaar
Provincie/Land Noord-Holland
_Ari heeft 337 posts gemaakt 337
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door _Ari aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 maart 2014 -  21:31:44  Bekijk _Ari's persoonlijke forum pagina  Stuur _Ari een forum prive bericht Beantwoord deze post van _Ari met citaat [quote]
Geen ervaring mee, maar als je de voor- en achterkant juist wel lossnijdt en als twee papiertjes op elkaar legt? Dan kun je ze namelijk zo in een lamineerhoesje schuiven, net als je met enkel papier zou doen.

Ik gebruik zelf A4-lamineerhoesjes, dus dan kun je er meerdere per hoesje maken en daarna losknippen. Of je gebruikt kleinere hoesjes waar ze precies in passen, zoals Mona voorstelt.

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 13 maart 2014 -  10:52:14  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Wat je ook kan doen is de plaatjes zo voordelig mogelijk op een A4 stickervel uitprinten.Op een harde laag (karton/triplex/plastic) plakken.Aan de achterzijde een motiefje plakken,en dit op maat snijden.Je kan om alles langer houdbaar te houden eerst boeklon (transparant plastic) over de afbeeldingen plakken.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

koentje117

Stad Landgraaf
Provincie/Land Netherlands
koentje117 heeft 37 posts gemaakt 37
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door koentje117 aan de moderator van dit forum. Gepost op 04 april 2014 -  11:28:16  Bekijk koentje117's persoonlijke forum pagina  Stuur koentje117 een forum prive bericht  Bezoek koentje117's eigen webpagina Beantwoord deze post van koentje117 met citaat [quote]
Bedankt voor jullie tips.

koentje117's sig
Kijk ook eens op www.tarcisius.nl
http://kinderen.favos.nl
  Bekijk het onderwerp: Insinge natuur Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: Tweedelig opkomst  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg