Het Scouting Forum
Gebruikers naam
Wachtwoord
Bewaar wachtwoord

Inloggen
Wachtwoord vergeten?

Alle onderwerpen  Speltakken  DWEK  

Radiospel rond 1980

Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Schrijver Bekijk het onderwerp: Asterix en Obelix Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: kamp themas?  

Ressekee Heerenveen

Stad Assen
Provincie Drenthe
Ressekee Heerenveen heeft 5 posts gemaakt 5
Gepost op 11 april 2014 :  15:50:25  Bekijk Ressekee Heerenveen's persoonlijke forum pagina  Stuur Ressekee Heerenveen een forum prive bericht  Beantwoord deze post van Ressekee Heerenveen met een citaat [quote]
kan iemand zich het radiospel voor kabouters ook herinneren dat in 1978, 1979 of 1980 via de radio werd gespeeld? Ik was toen net kabouterleidster en we moesten wekelijks luisteren naar de (transitor)radio omdat Martin Brozius ons dan wat te vertellen had.

Ressekee Heerenveen's sig
Laat de wereld een beetje beter achter dan je haar vond - BP

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Provincie/Land Zuid-Holland
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 11 april 2014 -  18:52:09  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
Ik vrees dat het gros van de lezers hier toen nog niet waren geboren. Zelf was ik in 1978 al wel 20. Maar juist toen even niet actief binnen Scouting.Als ik Martin Brozius hoor,denk ik aan de AVRO.Ik zou m'n licht eens opsteken in Hilversum.Maak me sterk dat dit nog onder oud Scouts te vinden is.

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

egel
Galbak

Stad Pijnacker
egel heeft 1660 posts gemaakt 1660
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door egel aan de moderator van dit forum. Gepost op 12 april 2014 -  20:09:19  Bekijk egel's persoonlijke forum pagina  Stuur egel een forum prive bericht  Bezoek egel's eigen webpagina  Bekijk het Skype telefoon adres van egel Beantwoord deze post van egel met citaat [quote]
De tien om kindershow?

egel's sig
In omnibus requiem quaesivi et nusquam inveni nisi in angulo cum libro

Ressekee Heerenveen

Stad Assen
Provincie/Land Drenthe
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Ressekee Heerenveen aan de moderator van dit forum. Gepost op 13 april 2014 -  16:45:38  Bekijk Ressekee Heerenveen's persoonlijke forum pagina  Stuur Ressekee Heerenveen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Ressekee Heerenveen met citaat [quote]
Oorspronkelijk gepost door egel

De tien om kindershow?

Zou kunnen dat in dat programma een aanwijzing werd gegeven. Ik kan er helaas op internet niets over vinden, gek toch?

Mona weet raad
Forum Fossiel

Stad Rotterdam
Mona weet raad heeft 9754 posts gemaakt 9754
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Mona weet raad aan de moderator van dit forum. Gepost op 13 april 2014 -  18:48:49  Bekijk Mona weet raad's persoonlijke forum pagina  Stuur Mona weet raad een forum prive bericht  Bekijk het Skype telefoon adres van Mona weet raad Beantwoord deze post van Mona weet raad met citaat [quote]
't lastige is dat het om geluidsfragmenten gaat.Ik weet dat beeldmateriaal redelijk ruim wordt bewaard.Maar radioprogramma's??.Ik heb er een hard hoofd in

Mona weet raad's sig
Meanings are like a asshole.We all have one!

Keesie
Moderator

Stad Nijkerk
Provincie/Land Gelderland
Keesie heeft 3002 posts gemaakt 3002
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Keesie aan de moderator van dit forum. Gepost op 14 april 2014 -  23:44:11  Bekijk Keesie's persoonlijke forum pagina  Stuur Keesie een forum prive bericht  Bezoek Keesie's eigen webpagina Beantwoord deze post van Keesie met citaat [quote]
Probeer Beeld en Geluid eens. Wellicht een kans.

Keesie's sig
"Als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd" (Tröckener Kecks)

Ressekee Heerenveen

Stad Assen
Provincie/Land Drenthe
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Ressekee Heerenveen aan de moderator van dit forum. Gepost op 21 mei 2014 -  20:58:50  Bekijk Ressekee Heerenveen's persoonlijke forum pagina  Stuur Ressekee Heerenveen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Ressekee Heerenveen met citaat [quote]
Ik vond in mijn scoutingdozen een pagina uit de omroepgids. Inderdaad een item in de tien om kindershow én waarschijnlijk ging het om het introduceren van Bambilië

raymond_s

Stad Zaandam
Provincie/Land Noord-Holland
raymond_s heeft 76 posts gemaakt 76
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door raymond_s aan de moderator van dit forum. Gepost op 22 mei 2014 -  00:30:04  Bekijk raymond_s's persoonlijke forum pagina  Stuur raymond_s een forum prive bericht  Bezoek raymond_s's eigen webpagina  Klik om te kijken wat raymond_s's MSN Messenger adres is.  Bekijk het Skype telefoon adres van raymond_s Beantwoord deze post van raymond_s met citaat [quote]
Kan je die inscannen en hier plaatsen ?

raymond_s's sig
Problemen bestaan niet, alleen uitdagingen

Ressekee Heerenveen

Stad Assen
Provincie/Land Drenthe
[KLACHTENMELDING] Stuur een klacht, tip of hints zoals zware taalfouten in over dit antwoord dat gepost is door Ressekee Heerenveen aan de moderator van dit forum. Gepost op 26 mei 2014 -  19:22:47  Bekijk Ressekee Heerenveen's persoonlijke forum pagina  Stuur Ressekee Heerenveen een forum prive bericht Beantwoord deze post van Ressekee Heerenveen met citaat [quote]
Ik heb het gescand, maar hoe krijg ik het hier geplaatst?

Bekijk het onderwerp: Asterix en Obelix Onderwerp Bekijk het volgende onderwerp: kamp themas?  
 Nieuwe enquête starten doe je hier   Om deze post goed te kunnen printen klik je hier, het onderwerp wordt dan printervriendelijk getoont 
| More
[Boeklegger] Sla dit onderwerp op in jouw persoonlijke boeklegger pagina 
Post onder dit onderwerp een reactie   
Onderwerp menu
ScoutingForum Navigatie Menu
Enquêtes • Games • WebLinks •  WeerScout • Forum Crew • Contact
Rss feed, zie Hulp pagina voor meer uitleg